Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
+94
Clapperdie
Plien84
slaatje
Suus
Siamsa
Parisienne
JustMeDaan
Dennenappel
SarahKey
Sugarfall
Lady Starstruck
Sterre
Blueschick
Mamsie
Reeza
Zonnetje
Snoes
Aziraphale
Beachgirl
Kexter
Kikou
Benthe
Gympie
Pruim
RioolSpook
Ella
Jezzie
Oasis
Viva
minoessepoes
Kat1980
Anousch91
Ooh La La!
bolus26
Mida4you
Happinaz
M-G
Flippin' Bitch
SoGood
Summerlovin
_Cyn_
Pommes
Stitch
Mari
SuperGrover
Mavi
Jade
Slakje
Caramba
Roodkapje
sawasdee
Green_Pepper
love
Shopaholic
Bosjesvrouw
Japie
Primrose
Rouxxxe
Sea of Trees
Arwyn
liesje
Shisha
Luce
Petteflet
Parel
Sarah1985
Punk'd
Taeda
Highway
Middleme
girli
Verde
Evalynn
Fjell
Elodie
Kreeftje
Rush
mo-lola
loura
Mizz_S
Lady4
Cimic
Katrien
Fearie
Shy
Marsy28
Mermaid
Susan
studiebol
Elliot
VanillaRose
Printje
Fortissimo
Marin
98 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?
Sea of Trees schreef:Wat is dit boekje voor iets? een soort wreck-this-journal?Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/
Meestal doen we wel wat leuks. Nu nog niks gepland, maar dat komt wel.
Haha, eh nee . Het is een boekje waarin je aam de hand van vragen een soort 'liefdesbrief' schrijft. Dus bladzijden met 'hier hebben we elkaar ontmoet' en dan kan je daar wat over vertellen en foto's erbij plakken. En wanneer je verliefd werd en waarom enz. Wat je zo lief vindt aan hem. Heel leuk boekje!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Klinkt erg leuk, dat boekje! Denk dat ik die binnenkort ga kopen en dan aan mijn vriend geven als we 3 jaar samen zijn.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
Ik denk dat ik een kleinigheidje koop. Van mijn vriend hoef ik niks te verwachten. Die heeft pas door dat het valentijnsdag was als ik hem wat geef.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Wij doen dan niks.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Nee doen er niks aan, al zou ik een klein presentje of iets wel leuk vinden.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/
is het een aanrader?
Ik heb in maart 5 jaar en misschien dat dit iets is dan..
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen niet aan Valentijnsdag. Vorig jaar was hebben we allebei een dag later een kaart gestuurd, gewoon om tegendraads te doen :p Sloeg nergens op, maar wij vonden het grappig.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Moeilijk..
We zijn sinds bijna 2 maanden uit elkaar, zijn keuze..
Nu twijfelt hij ontzettend aan zijn keuze, maar moet eerst aan zichzelf werken, voordat hij evt weer verder met mij/ons kan..
Twijfel nu of ik wel of niet iets moet sturen..
Omdat ik enerzijds mezelf niet wil opdringen, maar hem eigenlijk toch ook wel wil laten weten dat hij echt de liefde van mijn leven is.
Zo'n boekje lijkt me wel leuk, maar kan me ergens ook voorstellen dat dat nu misschien te opdringerig/confronterend is.
Ben er dus nog niet over uit of ik wel of niet iets moet doen!
We zijn sinds bijna 2 maanden uit elkaar, zijn keuze..
Nu twijfelt hij ontzettend aan zijn keuze, maar moet eerst aan zichzelf werken, voordat hij evt weer verder met mij/ons kan..
Twijfel nu of ik wel of niet iets moet sturen..
Omdat ik enerzijds mezelf niet wil opdringen, maar hem eigenlijk toch ook wel wil laten weten dat hij echt de liefde van mijn leven is.
Zo'n boekje lijkt me wel leuk, maar kan me ergens ook voorstellen dat dat nu misschien te opdringerig/confronterend is.
Ben er dus nog niet over uit of ik wel of niet iets moet doen!
sawasdee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10
Hmm het lijkt me erg zoetsappig eerlijk gezegd..Luce schreef:Sea of Trees schreef:Wat is dit boekje voor iets? een soort wreck-this-journal?Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/
Haha, eh nee . Het is een boekje waarin je aam de hand van vragen een soort 'liefdesbrief' schrijft. Dus bladzijden met 'hier hebben we elkaar ontmoet' en dan kan je daar wat over vertellen en foto's erbij plakken. En wanneer je verliefd werd en waarom enz. Wat je zo lief vindt aan hem. Heel leuk boekje!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Sea of Trees schreef:Hmm het lijkt me erg zoetsappig eerlijk gezegd..Luce schreef:Sea of Trees schreef:Wat is dit boekje voor iets? een soort wreck-this-journal?Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/
O dat boekje lijkt me wel heel lief. Kijken of ik die ergens in de winkel kan vinden, mijn vriend onderschept de post altijd eerder dan ik.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Een kaartje misschien, maar bij ons is het altijd eenzijdige communicatie ook. Hij vergeet mijn verjaardag al, dus dat hij valentijnsdag nog onthoudt zou een wonder zijn .
Dat boekje ziet er leuk uit! Ik onthou het voor ons 10 jarig jubileum in oktober!
Dat boekje ziet er leuk uit! Ik onthou het voor ons 10 jarig jubileum in oktober!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Nee, wij doen wel een andere dag aan Valentijnsdag.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Volgens mij heeft mijn vriend gisteren gezegd dat hij de 14de iets gaat drinken met vrienden, dus nee, ik denk het niet. :p
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik wil wel iets doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat/wanneer.
14 is valentijnsdag, 16 vorig jaar zaten we bij de notaris voor ons huis/samenlevingsovereenkomst en de 19de is de dag dat we elkaar leerden kennen.
Qua dag is de 16de het leukst ,dus misschien ga ik met valentijnsdag wel gewoon lekker koken en dan de zaterdag wat leuks doen?
14 is valentijnsdag, 16 vorig jaar zaten we bij de notaris voor ons huis/samenlevingsovereenkomst en de 19de is de dag dat we elkaar leerden kennen.
Qua dag is de 16de het leukst ,dus misschien ga ik met valentijnsdag wel gewoon lekker koken en dan de zaterdag wat leuks doen?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Nee. Eens in de zoveel jaar neemt hij een bloemetje mee. Maar ik ben dan ook 2 dagen na valentijnsdag jarig.
Mavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 28
Registratiedatum : 20-01-13
Ik denk dat we die dag (of in t weekend daarna) uit eten gaan. Verder zeggen we altijd er niks aan te doen maar kunnen we het toch niet laten iets kleins voor elkaar mee te nemen (of vorig jaar zelfs iets groots, toen kreeg ik sierarden!). Dus dat zal dit jaar niet anders zijn, haha.
Gast- Gast
Ik verwacht containers vol liefdesbrieven binnen te harken.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:Ik verwacht containers vol liefdesbrieven binnen te harken.
Heb je wel een stevige hark voor nodig of niet ?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb een overnachting in Brugge geboekt. Mijn vriend week nog van niks, hij moest zijn lijst met vakantie aanvragen inleveren, en ik heb stiekem 14/15 feb. op de lijst gezet. Ben benieuwd naar zijn reactie.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Wat leuk om hem zo te verrassen Mari! Lekker sneaky, haha. Brugge is erg romantisch!
Gast- Gast
Normaal doen wij niets aan valentijnsdag, maar dit jaar hebben we dan onze eerste echo.
Dus hopelijk wordt dat een hele mooie valentijnsdag!
Luce, dat boekje klinkt echt leuk! Lijkt me een heel mooi cadeautje om te geven of te krijgen
Dus hopelijk wordt dat een hele mooie valentijnsdag!
Luce, dat boekje klinkt echt leuk! Lijkt me een heel mooi cadeautje om te geven of te krijgen
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Wij zijn de 13e 6 jaar samen maar denk niet dat we iets doen. Mijn man is de 14e vrij en misschien dat hij de 13e thuiskomt met een bosje bloemen. En dat sommigen het een andere dag vieren snap ik ook goed hoor. Alleen maar omdat het valentijn is zijn sommige dingen tig keer duurder zoals een bosje bloemen. Dan vind ik het leuker om spontaan eens iets te krijgen dan op zo`n dag omdat het 'moet'.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pommes schreef:Wij zijn de 13e 6 jaar samen maar denk niet dat we iets doen. Mijn man is de 14e vrij en misschien dat hij de 13e thuiskomt met een bosje bloemen. En dat sommigen het een andere dag vieren snap ik ook goed hoor. Alleen maar omdat het valentijn is zijn sommige dingen tig keer duurder zoals een bosje bloemen. Dan vind ik het leuker om spontaan eens iets te krijgen dan op zo`n dag omdat het 'moet'.
Als mijn vriend nou af en toe spontaan met bloemen zou komen... helaas, ik blijf me dus altijd vasthouden aan speciale dagen omdat hij er dan soms wel aan denkt. Als hij misschien vaker spontane acties zou hebben dan zou ik misschien mezelf minder eraan vastpinnen.
Ik hoop dat je de 13e bloempjes krijgt zou leuk zijn
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
haha ja ik krijg ook nooit spontaan iets hoor maar dat zou ik wel leuker vinden Mijn man en ik zijn ex-collega`s en hebben we elkaar leren kennen in een tuincentrum. Dus meestal herinneren zijn collega`s hem er wel aan haha. Ook met moederdag bv Die vinden dan niet dat hij zonder iets thuis kan aankomen.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» hebben jullie partners daar nou ook moeite mee?
» Kunnen jullie daar goed tegen?
» Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» hebben jullie partners daar nou ook moeite mee?
» Kunnen jullie daar goed tegen?
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: