Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

+94
Clapperdie
Plien84
slaatje
Suus
Siamsa
Parisienne
JustMeDaan
Dennenappel
SarahKey
Sugarfall
Lady Starstruck
Sterre
Blueschick
Mamsie
Reeza
Zonnetje
Snoes
Aziraphale
Beachgirl
Kexter
Kikou
Benthe
Gympie
Pruim
RioolSpook
Ella
Jezzie
Oasis
Viva
minoessepoes
Kat1980
Anousch91
Ooh La La!
bolus26
Mida4you
Happinaz
M-G
Flippin' Bitch
SoGood
Summerlovin
_Cyn_
Pommes
Stitch
Mari
SuperGrover
Mavi
Jade
Slakje
Caramba
Roodkapje
sawasdee
Green_Pepper
love
Shopaholic
Bosjesvrouw
Japie
Primrose
Rouxxxe
Sea of Trees
Arwyn
liesje
Shisha
Luce
Petteflet
Parel
Sarah1985
Punk'd
Taeda
Highway
Middleme
girli
Verde
Evalynn
Fjell
Elodie
Kreeftje
Rush
mo-lola
loura
Mizz_S
Lady4
Cimic
Katrien
Fearie
Shy
Marsy28
Mermaid
Susan
studiebol
Elliot
VanillaRose
Printje
Fortissimo
Marin
98 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 3 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Luce zo 27 jan 2013 - 22:47

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/

Meestal doen we wel wat leuks. Nu nog niks gepland, maar dat komt wel.
Wat is dit boekje voor iets? een soort wreck-this-journal?

Haha, eh nee smile. Het is een boekje waarin je aam de hand van vragen een soort 'liefdesbrief' schrijft. Dus bladzijden met 'hier hebben we elkaar ontmoet' en dan kan je daar wat over vertellen en foto's erbij plakken. En wanneer je verliefd werd en waarom enz. Wat je zo lief vindt aan hem. Heel leuk boekje!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 3 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Fjell ma 28 jan 2013 - 0:05

Klinkt erg leuk, dat boekje! Denk dat ik die binnenkort ga kopen en dan aan mijn vriend geven als we 3 jaar samen zijn. smile
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Japie ma 28 jan 2013 - 0:25

Ik denk dat ik een kleinigheidje koop. Van mijn vriend hoef ik niks te verwachten. Die heeft pas door dat het valentijnsdag was als ik hem wat geef.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bosjesvrouw ma 28 jan 2013 - 0:30

Wij doen dan niks.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shopaholic ma 28 jan 2013 - 6:14

Nee doen er niks aan, al zou ik een klein presentje of iets wel leuk vinden.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  love ma 28 jan 2013 - 7:34

Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/

is het een aanrader?
Ik heb in maart 5 jaar en misschien dat dit iets is dan.. Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 3 561177
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Green_Pepper ma 28 jan 2013 - 7:37

Wij doen niet aan Valentijnsdag. Vorig jaar was hebben we allebei een dag later een kaart gestuurd, gewoon om tegendraads te doen :p Sloeg nergens op, maar wij vonden het grappig.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  sawasdee ma 28 jan 2013 - 10:44

Moeilijk..
We zijn sinds bijna 2 maanden uit elkaar, zijn keuze..
Nu twijfelt hij ontzettend aan zijn keuze, maar moet eerst aan zichzelf werken, voordat hij evt weer verder met mij/ons kan..
Twijfel nu of ik wel of niet iets moet sturen..

Omdat ik enerzijds mezelf niet wil opdringen, maar hem eigenlijk toch ook wel wil laten weten dat hij echt de liefde van mijn leven is.

Zo'n boekje lijkt me wel leuk, maar kan me ergens ook voorstellen dat dat nu misschien te opdringerig/confronterend is.
Ben er dus nog niet over uit of ik wel of niet iets moet doen!
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Sea of Trees ma 28 jan 2013 - 10:46

Luce schreef:
Sea of Trees schreef:

Haha, eh nee Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 3 561177. Het is een boekje waarin je aam de hand van vragen een soort 'liefdesbrief' schrijft. Dus bladzijden met 'hier hebben we elkaar ontmoet' en dan kan je daar wat over vertellen en foto's erbij plakken. En wanneer je verliefd werd en waarom enz. Wat je zo lief vindt aan hem. Heel leuk boekje!
Hmm het lijkt me erg zoetsappig eerlijk gezegd..
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Mermaid ma 28 jan 2013 - 10:57

Sea of Trees schreef:
Luce schreef:
Sea of Trees schreef:

Haha, eh nee Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 3 561177. Het is een boekje waarin je aam de hand van vragen een soort 'liefdesbrief' schrijft. Dus bladzijden met 'hier hebben we elkaar ontmoet' en dan kan je daar wat over vertellen en foto's erbij plakken. En wanneer je verliefd werd en waarom enz. Wat je zo lief vindt aan hem. Heel leuk boekje!
Hmm het lijkt me erg zoetsappig eerlijk gezegd..

O dat boekje lijkt me wel heel lief. Kijken of ik die ergens in de winkel kan vinden, mijn vriend onderschept de post altijd eerder dan ik.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roodkapje ma 28 jan 2013 - 15:29

Een kaartje misschien, maar bij ons is het altijd eenzijdige communicatie ook. Hij vergeet mijn verjaardag al, dus dat hij valentijnsdag nog onthoudt zou een wonder zijn .

Dat boekje ziet er leuk uit! Ik onthou het voor ons 10 jarig jubileum in oktober!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Caramba ma 28 jan 2013 - 17:48

Nee, wij doen wel een andere dag aan Valentijnsdag.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 19:46

Nee, wij doen daar niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Slakje ma 28 jan 2013 - 20:32

Volgens mij heeft mijn vriend gisteren gezegd dat hij de 14de iets gaat drinken met vrienden, dus nee, ik denk het niet. :p
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Jade ma 28 jan 2013 - 20:34

Ik wil wel iets doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat/wanneer.

14 is valentijnsdag, 16 vorig jaar zaten we bij de notaris voor ons huis/samenlevingsovereenkomst en de 19de is de dag dat we elkaar leerden kennen.

Qua dag is de 16de het leukst ,dus misschien ga ik met valentijnsdag wel gewoon lekker koken en dan de zaterdag wat leuks doen?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Mavi ma 28 jan 2013 - 20:58

Nee. Eens in de zoveel jaar neemt hij een bloemetje mee. Maar ik ben dan ook 2 dagen na valentijnsdag jarig.
Mavi
Mavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 28
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  Gast ma 28 jan 2013 - 22:13

Ik denk dat we die dag (of in t weekend daarna) uit eten gaan. Verder zeggen we altijd er niks aan te doen maar kunnen we het toch niet laten iets kleins voor elkaar mee te nemen (of vorig jaar zelfs iets groots, toen kreeg ik sierarden!). Dus dat zal dit jaar niet anders zijn, haha.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 28 jan 2013 - 22:34

Ik verwacht containers vol liefdesbrieven binnen te harken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Green_Pepper ma 28 jan 2013 - 22:37

SuperGrover schreef:Ik verwacht containers vol liefdesbrieven binnen te harken.

Heb je wel een stevige hark voor nodig of niet Laughing ?
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Mari ma 28 jan 2013 - 23:26

Ik heb een overnachting in Brugge geboekt. Mijn vriend week nog van niks, hij moest zijn lijst met vakantie aanvragen inleveren, en ik heb stiekem 14/15 feb. op de lijst gezet. Ben benieuwd naar zijn reactie.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 29 jan 2013 - 2:41

Wat leuk om hem zo te verrassen Mari! Lekker sneaky, haha. Brugge is erg romantisch!

Gast
Gast

Bericht  Stitch di 29 jan 2013 - 3:02

Normaal doen wij niets aan valentijnsdag, maar dit jaar hebben we dan onze eerste echo.
Dus hopelijk wordt dat een hele mooie valentijnsdag! I love you

Luce, dat boekje klinkt echt leuk! Lijkt me een heel mooi cadeautje om te geven of te krijgen
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Pommes di 29 jan 2013 - 3:11

Wij zijn de 13e 6 jaar samen maar denk niet dat we iets doen. Mijn man is de 14e vrij en misschien dat hij de 13e thuiskomt met een bosje bloemen. En dat sommigen het een andere dag vieren snap ik ook goed hoor. Alleen maar omdat het valentijn is zijn sommige dingen tig keer duurder zoals een bosje bloemen. Dan vind ik het leuker om spontaan eens iets te krijgen dan op zo`n dag omdat het 'moet'.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Mari di 29 jan 2013 - 3:17

Pommes schreef:Wij zijn de 13e 6 jaar samen maar denk niet dat we iets doen. Mijn man is de 14e vrij en misschien dat hij de 13e thuiskomt met een bosje bloemen. En dat sommigen het een andere dag vieren snap ik ook goed hoor. Alleen maar omdat het valentijn is zijn sommige dingen tig keer duurder zoals een bosje bloemen. Dan vind ik het leuker om spontaan eens iets te krijgen dan op zo`n dag omdat het 'moet'.

Als mijn vriend nou af en toe spontaan met bloemen zou komen... helaas, ik blijf me dus altijd vasthouden aan speciale dagen omdat hij er dan soms wel aan denkt. Als hij misschien vaker spontane acties zou hebben dan zou ik misschien mezelf minder eraan vastpinnen. of wellicht ook niet omdat ik zo'n traditiemuts ben

Ik hoop dat je de 13e bloempjes krijgt zou leuk zijn
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Pommes di 29 jan 2013 - 3:21

haha ja ik krijg ook nooit spontaan iets hoor maar dat zou ik wel leuker vinden Wink Mijn man en ik zijn ex-collega`s en hebben we elkaar leren kennen in een tuincentrum. Dus meestal herinneren zijn collega`s hem er wel aan haha. Ook met moederdag bv :P Die vinden dan niet dat hij zonder iets thuis kan aankomen.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: