Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

+94
Clapperdie
Plien84
slaatje
Suus
Siamsa
Parisienne
JustMeDaan
Dennenappel
SarahKey
Sugarfall
Lady Starstruck
Sterre
Blueschick
Mamsie
Reeza
Zonnetje
Snoes
Aziraphale
Beachgirl
Kexter
Kikou
Benthe
Gympie
Pruim
RioolSpook
Ella
Jezzie
Oasis
Viva
minoessepoes
Kat1980
Anousch91
Ooh La La!
bolus26
Mida4you
Happinaz
M-G
Flippin' Bitch
SoGood
Summerlovin
_Cyn_
Pommes
Stitch
Mari
SuperGrover
Mavi
Jade
Slakje
Caramba
Roodkapje
sawasdee
Green_Pepper
love
Shopaholic
Bosjesvrouw
Japie
Primrose
Rouxxxe
Sea of Trees
Arwyn
liesje
Shisha
Luce
Petteflet
Parel
Sarah1985
Punk'd
Taeda
Highway
Middleme
girli
Verde
Evalynn
Fjell
Elodie
Kreeftje
Rush
mo-lola
loura
Mizz_S
Lady4
Cimic
Katrien
Fearie
Shy
Marsy28
Mermaid
Susan
studiebol
Elliot
VanillaRose
Printje
Fortissimo
Marin
98 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 2 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Kreeftje za 26 jan 2013 - 1:37

Altijd een rare dag voor mij, is de overlijdingsdag van mijn moeder... Alweer 11 jaar Cry

Mijn vriend vind het ook altijd moeilijk om dan wat te doen. We gaan meestal eten met ons gezin. En ga dan altijd even naar haar graf toe.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 2 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Elodie za 26 jan 2013 - 1:42

Dronken worden is een goede mogelijkheid denk ik;)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Bericht  Fjell za 26 jan 2013 - 2:20

Wij doen niks. We houden allebei niet van zo'n 'verplichte' dag. Hebben onze eigen speciale dagen verspreid over het jaar. Wel vind ik deze periode altijd handig om lieve kaartjes & cadeautjes te kopen, en die geef ik dan later smile
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Evalynn za 26 jan 2013 - 2:21

Ja, want we zijn vanaf 14 februari samen. Dit jaar vieren we ons drie-jarig samen zijn. Dus ja, wij doen wel aan een feestje op die dag - maar niet écht omdat het valentijn is, maar omdat we toevallig dan ook iets met elkaar hebben gekregen. En néé dat ging niet op een valentijn-manier.
Evalynn
Evalynn
Prater
Prater

Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Marsy28 za 26 jan 2013 - 2:39

Wat zijn er veel stellen samen sinds Valentijnsdag, wat romantisch Very Happy
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Verde za 26 jan 2013 - 3:09

Mijn vriend heeft niks met zo'n verplichte dag en ik eigenlijk ook niet echt als het geforceerd is. Maar ik denk dat ik wel een lief kaartje schrijf ofzo. Hij is volgende week ook jarig dus dan krijgt al cadeaus. Ik hoef niet perse iets te krijgen, maar als hij spontaan (kleine kans) wat koopt dan vind ik dat natuurlijk wel heel lief.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Fortissimo za 26 jan 2013 - 3:12

Ik hoef trouwens van mijn vriend helemaal niks te verwachten. Ver-Amerikanisering noemt hij het.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  girli za 26 jan 2013 - 3:16

Als er iets gebeurt, dan komt het van mij. Ik doe er dus niet meer aan, want het is niet leuk als je de enige bent. Het is voor mij geen voor wat, hoort wat. Hij doet sowieso nooit iets voor mij. Dus af en toe doe ik wel wat leuks. Niet met Valentijnsdag, dan is het zo duidelijk dat hij wat krijgt en ik niets.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Middleme za 26 jan 2013 - 3:24

Neuh.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Highway za 26 jan 2013 - 4:30

Nee, misschien dat ik iets bijzonders maak qua avondeten maar geen cadeautjes ofzo
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 26 jan 2013 - 5:30

Het is de trouwdag van mijn ouders, dus vaak gaan we met het gezin uit eten!
En van mijn vader krijg ik altijd een roos. Van mijn vriend niets, haha! Maar ik krijg juist vaak spontaan een bos bloemen of mooi cadeautje, dat vind ik veel leuker!

Gast
Gast

Bericht  Taeda za 26 jan 2013 - 5:57

Nee, wij doen er niet echt aan. Wij hebben vier dagen later ons 'jubileum' (zeven jaar alweer :O), daar besteden we wel aandacht aan.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punk'd za 26 jan 2013 - 7:06

Nee. Ik ben die week ook jarig en dan zit Valentijn er zo dicht achter. Verder vinden we het beide maar commercieel haha. Soms kan ik het niet laten en koop ik stiekem toch een kaartje of van die hartjessnoepjes Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sarah1985 za 26 jan 2013 - 7:09

Wij doen nooit wat. Toch gaan we dit jaar uiteten is ook omdat we laatst 11 jaar samen waren. En we toen niks gedaan hebben.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel za 26 jan 2013 - 20:48

Wij zijn de dag ervoor 6,5 jaar samen, dat vind ik specialer dan valentijn. Doen we overigens ook niks aan haha

Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Elliot za 26 jan 2013 - 21:01

Ik vind het altijd zo jammer dat mensen roepen dat het zo commercieel is. Ik vind dat echt een domper op de feestvreugde, haha. Ik hoef ook geen cadeautje ofzo, maar vind het wel leuk om gewoon iets liefs voor of met elkaar te doen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Petteflet za 26 jan 2013 - 21:21

Meestal doe ik die dag wel iets speciaals qua eten, maar dit jaar ben ik uitgenodigd voor een diner een feest op de SS Rotterdam en ik neem mijn broertje mee. Ga dus heerlijk romantisch met hem de avond doorbrengen :dance:
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Luce za 26 jan 2013 - 21:53

Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/

Meestal doen we wel wat leuks. Nu nog niks gepland, maar dat komt wel.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Shisha za 26 jan 2013 - 22:01

Nee wij doen er niks aan. Mijn man vindt het commerciele onzin en gaat dan liever op een andere dag romantisch uit eten of koopt wat leuks voor mij en niet die dag 'omdat het dan moet'.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  liesje zo 27 jan 2013 - 7:14

ik doe altijd een lief kaartje naar me man en verder niks
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn zo 27 jan 2013 - 7:20

Hooguit eens een kaartje of ander klein dingetje, verder niet.
De week ervoor is ons jubileum, dat vind ik dan toch leuker smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Sea of Trees zo 27 jan 2013 - 7:20

Luce schreef:Ik heb een boekje voor hem gekocht die ik aan het invullen ben. https://m.bol.com/nl/p/ik-hou-van-jou-omdat/1001004009231212/

Meestal doen we wel wat leuks. Nu nog niks gepland, maar dat komt wel.
Wat is dit boekje voor iets? een soort wreck-this-journal?
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Rouxxxe zo 27 jan 2013 - 7:24

Nee, we zullen er niet veel bijzonders aan doen. Voorgaande jaren gaf ik m'n vriend vaak een kaartje. Maar hij roept altijd dat ie het eigenlijk maar commercieel vindt, dus misschien dat ik t dit jaar wel best vindt.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Primrose zo 27 jan 2013 - 7:54

Misschien krijg ik wel een lekkere pizza en een kaartje van mezelf Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 2 253468018
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389

Bericht  Lady4 zo 27 jan 2013 - 22:26

Lady4 schreef:Ik koop zeker wel even kaartje en/of cadeautje voor mijn vriend. Dat verdient hij. I love you Andersom geen idee of mijn vriend er wat aan gaat doen, ik zie het vanzelf.

Mijn vriend kwam gister met het idee om met Valentijnsdag uit eten te gaan. Lieverd. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: