Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

+94
Clapperdie
Plien84
slaatje
Suus
Siamsa
Parisienne
JustMeDaan
Dennenappel
SarahKey
Sugarfall
Lady Starstruck
Sterre
Blueschick
Mamsie
Reeza
Zonnetje
Snoes
Aziraphale
Beachgirl
Kexter
Kikou
Benthe
Gympie
Pruim
RioolSpook
Ella
Jezzie
Oasis
Viva
minoessepoes
Kat1980
Anousch91
Ooh La La!
bolus26
Mida4you
Happinaz
M-G
Flippin' Bitch
SoGood
Summerlovin
_Cyn_
Pommes
Stitch
Mari
SuperGrover
Mavi
Jade
Slakje
Caramba
Roodkapje
sawasdee
Green_Pepper
love
Shopaholic
Bosjesvrouw
Japie
Primrose
Rouxxxe
Sea of Trees
Arwyn
liesje
Shisha
Luce
Petteflet
Parel
Sarah1985
Punk'd
Taeda
Highway
Middleme
girli
Verde
Evalynn
Fjell
Elodie
Kreeftje
Rush
mo-lola
loura
Mizz_S
Lady4
Cimic
Katrien
Fearie
Shy
Marsy28
Mermaid
Susan
studiebol
Elliot
VanillaRose
Printje
Fortissimo
Marin
98 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 23:49

Rood schreef:
Pippa schreef:En ik had op de kaart gezet, je bent om te zoenen Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 3079029344
Hij, of wat er onder die boxer zit? Lekker suggestief van je, naughty Pip. I love you

Hahaha! angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Rush wo 13 feb 2013 - 23:49

Pippa schreef:
Rush schreef:Ohhh die boxer is leuk!!

Hebben ze gewoon bij de Zeeman Very Happy
Echt?? Ohhhh, echt te leuk! Straks nog even kijken dan! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SarahKey do 14 feb 2013 - 0:33

S geeft zijn papa een zak drop Wink (vind mijn man erg lekker dus een goed kado haha)
En ik een kaart, zoals elk jaar, en ik kook uitgebreider. Doe ik eigenlijk ook wel elk jaar.
Ik heb dit jaar tegen mijn man gezegd dat ik geen bloemen ofzo wil krijgen, maar gewoon een dikke kus Very Happy
Goedkoper vooral. Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gympie do 14 feb 2013 - 0:44

Hij heeft mijn bloemen ontvangen...

Twee uur geleden al. Maar hij is eerst op onderzoek uitgegaan, want hij snapte er HELEMAAL niks van. Hij stuurde me een berichtje met een foto en dat hij zich er kut onder voelde, want hij had echt geen idee. Halve bedrijf afgebeld..

Toen heb ik nog maar een beetje meegespeeld, maar op een gegeven moment vond ik het wel zielig worden, dus heb ik hem gebeld. Dat het van de poes was, had hij zich nog niet bedacht. Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 394967

O, voor het geval iemand dit zielig vindt...dit is een mooie terug-pak-actie, want hij heeft laatst een geintje bij me uitgehaald waar ik zo van schrok dat ik moest huilen. Wink
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Dennenappel do 14 feb 2013 - 0:45

Rush schreef:
Pippa schreef:
Rush schreef:Ohhh die boxer is leuk!!

Hebben ze gewoon bij de Zeeman Very Happy
Echt?? Ohhhh, echt te leuk! Straks nog even kijken dan! Very Happy
Dat vind ik ook een goede!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sarah1985 do 14 feb 2013 - 1:53

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 377655_10151509605977292_1175377522_n

dit heb ik gekregen . En straks gaan we lekker uiteten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie do 14 feb 2013 - 2:02

We doen niets met Valentijnsdag, gaan over 3 maand trouwen. Wel lekker uit eten binnenkort met z'n 2en. Mijn vriend moet werken tot 9 uur, dus is pas laat thuis.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Mizz_S do 14 feb 2013 - 2:26

Ik heb een kaart en een zak hartjessnoepjes gekocht. Ik heb (nog) niets gekregen, ben benieuwd.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  JustMeDaan do 14 feb 2013 - 2:36

Niets, beide doen we er niks aan. Zien elkaar vandaag ook niet. Kreeg wel een appje vannacht om 0:01 met Happy Valentine :P

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Parisienne do 14 feb 2013 - 3:20

Vriend kwam gister erg laat thuis van werk, was aardig moe en voelde zich niet zo super. Ik heb hem rond 00.30 uur nog een lange massage (ja, een gewone massage, zonder extra's laughcry ) gegeven. Toen ik me realiseerde dat het al na twaalven was, dus Valentijn, zei ik: "Schat, fijne Valentijnsdag! Deze massage is je cadeau!" Zo, daar heb ik me makkelijk vanaf gemaakt. Heb ik toch nog 'iets' gedaan! angel
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SoGood do 14 feb 2013 - 3:25

Mijn vriend en ik gaan vanavond samen romantisch zwijmelen in de bios bij de nieuwste Die Hard film. laughcry
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Siamsa do 14 feb 2013 - 3:38

Wij hadden afgesproken niets te doen, maar ik heb haar toch een kaart gegeven. Kon het niet laten.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Ella do 14 feb 2013 - 4:02

Mijn man doet er echt nooit aan maar heb toch een kaartje gekregen vandaag.....Very Happy
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Suus do 14 feb 2013 - 4:23

We doen er niet echt aan, maar kreeg vanochtend bij mijn ontbijt wel een lief kaartje. Heb vanmiddag even Ben & Jerry's ijs gehaald, die krijgt hij vanavond als toetje Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje do 14 feb 2013 - 4:29

Wij doen er ook niets aan dit jaar. Man belde net of ik lekker met hem uit eten wilde, maar kan de puf niet vinden me aan te kleden. Dus nu rijd hij straks langs de mc en dat eten we heerlijk voor de buis op. Vind ik ook al een valentijnscadeau :-) Heerlijk, I love the mac (vooral de afgelopen maanden, haha)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fortissimo do 14 feb 2013 - 4:30

Hihi ik had een kaartje in de bus van hem! Super lief. Die van hem is er ook. Was net nog een wandeling wezen maken en ben even in het winkelcentrum wezen neuzen. Daar dezelfde boxer gekocht als Pippa en een tijdschrift, zodat hij ook even lekker kan relaxen!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Rush do 14 feb 2013 - 4:30

Ik hoop zo dat die boxer er nog is!! Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo do 14 feb 2013 - 4:38

Rush schreef:Ik hoop zo dat die boxer er nog is!! Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 2474380249

Hier moest ik goed zoeken! Ik heb een L meegenomen, maar meneer is altijd heel pietje precies als het om boxers gaat en heeft liever een XL (maar die lubberen om zijn bips, no way dat hij XL nodig heeft). Hoop dat deze hem wel zint, vind hem erg leuk en wil hem wel vaker zien! :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Rouxxxe do 14 feb 2013 - 5:01

Wij hebben uiteindelijk er toch wel aan gedaan haha. Ik had voor m'n vriend een luchtje en een kaart. En ik heb van hem een kruik met hartjes erop gekregen Very Happy
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Plien84 do 14 feb 2013 - 5:27

Wij waren gister al naar de film en uit eten geweest. Vanmorgen had ik voor hem dit ontbijtje gemaakt. niet quoten

Hij is nu aan het werk en zojuist werd dit bezorgd

Laatst aangepast door Plien84 op do 14 feb 2013 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Aziraphale do 14 feb 2013 - 5:51

Plien, je foto's doen het helaas niet!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie do 14 feb 2013 - 6:50

Wij doen er niets aan. Over twee weken zijn we tien naar samen dus dan hebben we een fijn weekend samen zonder T.

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rush do 14 feb 2013 - 6:52

Fortissimo schreef:
Rush schreef:Ik hoop zo dat die boxer er nog is!! Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 6 2474380249

Hier moest ik goed zoeken! Ik heb een L meegenomen, maar meneer is altijd heel pietje precies als het om boxers gaat en heeft liever een XL (maar die lubberen om zijn bips, no way dat hij XL nodig heeft). Hoop dat deze hem wel zint, vind hem erg leuk en wil hem wel vaker zien! :P
M was helaas weg en L ziet er enorm uit, maar heb m toch mee genomen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 14 feb 2013 - 6:58

Wij halen chinees en eten lekker samen op de bank met kaarsjes en leuk film als de kinderen slapen.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 14 feb 2013 - 7:03

Ik doe er niks aan, maar heb wel een bos bloemen gekregen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: