Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

+94
Clapperdie
Plien84
slaatje
Suus
Siamsa
Parisienne
JustMeDaan
Dennenappel
SarahKey
Sugarfall
Lady Starstruck
Sterre
Blueschick
Mamsie
Reeza
Zonnetje
Snoes
Aziraphale
Beachgirl
Kexter
Kikou
Benthe
Gympie
Pruim
RioolSpook
Ella
Jezzie
Oasis
Viva
minoessepoes
Kat1980
Anousch91
Ooh La La!
bolus26
Mida4you
Happinaz
M-G
Flippin' Bitch
SoGood
Summerlovin
_Cyn_
Pommes
Stitch
Mari
SuperGrover
Mavi
Jade
Slakje
Caramba
Roodkapje
sawasdee
Green_Pepper
love
Shopaholic
Bosjesvrouw
Japie
Primrose
Rouxxxe
Sea of Trees
Arwyn
liesje
Shisha
Luce
Petteflet
Parel
Sarah1985
Punk'd
Taeda
Highway
Middleme
girli
Verde
Evalynn
Fjell
Elodie
Kreeftje
Rush
mo-lola
loura
Mizz_S
Lady4
Cimic
Katrien
Fearie
Shy
Marsy28
Mermaid
Susan
studiebol
Elliot
VanillaRose
Printje
Fortissimo
Marin
98 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Gympie wo 13 feb 2013 - 2:32

We hadden het er gister over. Ik zei: nou, laten we maar niks doen, we zien elkaar de hele dag niet. En toen hadden we het nog over het oorspronkelijke idee van Valentijn dat je een geheime liefde kan verklaren.

Nou is hij de laatste tijd nogal close met de poes, ze is heel aanhankelijk naar hem toe. Dus hij zei: eigenlijk moet ik een bloemetje van poes krijgen!

Ik heb vervolgens vandaag stiekem bloemen besteld die morgen op zijn werk bezorgd worden met een kaartje eraan: Omdat je zo lief bent. Liefs P.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 394967
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 Empty Re: Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan?

Bericht  Benthe wo 13 feb 2013 - 2:34

Wij doen er niets aan. Tenminste, ik heb niets voor mijn vriend gehaald, maar ik verwacht ook niets terug. Ik zou mijn vriend trouwens ook niet blij maken met bloemen op zijn werk.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 2:40

Ik heb een doosje witte Oreo koekjes gekocht omdat die hier bijna niet te vinden zijn en ik hem daar heel erg mee verras met een kaartje erbij. We doen er niet aan maar ik kan het toch niet laten iets kleins te geven. Andersom is dat ook altijd zo. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Kikou wo 13 feb 2013 - 2:47

Gympie schreef:We hadden het er gister over. Ik zei: nou, laten we maar niks doen, we zien elkaar de hele dag niet. En toen hadden we het nog over het oorspronkelijke idee van Valentijn dat je een geheime liefde kan verklaren.

Nou is hij de laatste tijd nogal close met de poes, ze is heel aanhankelijk naar hem toe. Dus hij zei: eigenlijk moet ik een bloemetje van poes krijgen!

Ik heb vervolgens vandaag stiekem bloemen besteld die morgen op zijn werk bezorgd worden met een kaartje eraan: Omdat je zo lief bent. Liefs P.

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 394967

Haha, die ga ik onthouden voor volgend jaar! Wink
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Bericht  Kexter wo 13 feb 2013 - 7:02

Lijkt mij wel leuk om zomaar een cadeautje te krijgen van mijn vriend maar dat zit er niet in haha. Dus ook met valentijnsdag niet.

Laatste cadeautje wat ik van hem kreeg was een SD kaart 2 maanden terug omdat hij de mijne heeft ingepikt.... Lag er een keer een ingepakt cadeautje was het die stomme SD kaart haha die ik dus al had grr! Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 561177
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Beachgirl wo 13 feb 2013 - 7:23

Wij gaan niet morgen maar vrijdag uit eten, half vanwege valentijn en half omdat we 2 maanden (jaja whoehoeeValentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 253468018 ) samen zijn. Doen verder niet aan kadootjes, heb alleen wel een kaartje gekocht die ik tijdens het eten wil geven.
Nu nog even iets liefs verzinnen wat ik erop ga schrijven.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Aziraphale wo 13 feb 2013 - 7:27

Wij doen niet aan Valentijnsdag, hebben er allebei niets mee. Gelukkig maar, want morgenavond heb ik een MR-vergadering...
Maar op school heb ik met de kinderen wel valentijnsknutsels gemaakt. Groep 1 heeft een hartjesboom geschilderd (een boom van hun handafdruk en hartjes van duimafdrukken als blaadjes), groep 2 een slinger met hartjes van stroken eraan en groep 3 een hartje van papier maché. Groep 3 vond dat ik er ook eentje moest knutselen voor m'n vriend en dat vond ik we een leuk idee. Dus ik heb 'm vanavond het hartje gegeven in zelfgemaakt inpakpapier :cheering:

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 0A7D232C-DB1B-4050-883A-91CDC0EF0EF5-3061-00000325542BD9D5_zps2eab265f
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes wo 13 feb 2013 - 8:27

Nee, wij doen er niet aan mee. Andere jaren kocht ik altijd wel een cadeautje voor hem, maar dit jaar heb ik daar de tijd niet voor gevonden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Zonnetje wo 13 feb 2013 - 10:25

Wij gaan uit eten morgen en ik heb hartjessnoepjes voor mijn vriend gekocht en die leg ik morgenvroeg als ik de deur uitga op de eettafel met een lief kaartje erbij.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Reeza wo 13 feb 2013 - 10:50

Wij zouden uit eten gaan maar helaas heb ik onverwachts bereikbaarheidsdienst van mn werk, dus we gaan niet. We hebben nu voor zondag een shopmiddag gepland en gaan daarna uit eten, dus een wat latere valentijnsdag dit jaar.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Mamsie wo 13 feb 2013 - 11:01

Nope daar doen we niets meer aan.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blueschick wo 13 feb 2013 - 11:03

Daar doen we niks aan. Gaan wel vrijdag weer lekker uit eten!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan wo 13 feb 2013 - 21:42

Ik ben ziek en we kunnen sowieso niet weg, want we hebben geen oppas op donderdagavond, maar ik heb gisteravond op de valreep nog wel een cadeautje besteld, hopelijk komt het vanmiddag binnen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 22:33

Ik dacht dat we er niets aan deden, maar vanmorgen vond ik een heel lief kaartje I love you

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 13 feb 2013 - 22:40

Ik dacht ook dat we er niks aan deden maar ik krijg toch wel wat.

Op mijn vriend zijn werk konden ze voor 2,50 een roos kopen, de opbrengst gaat dan naar Stichting ALS. Daar wilde hij wel aan mee werken en aangezien hij met alleen maar dames op zijn afdeling zit had hij voor allemaal een roos besteld, 4 stuks. Dinsdag avond vertelde hij dat 1 van zijn collega's vakantie had en dat er dus 1 roos over blijft, dus ik zei dat hij die dan aan mij kon geven Laughing. Waarop mijn vriend helemaal beteuterd zei dat hij natuurlijk voor mij ook een roos besteld had, verrassing was dus al in het water gevallen.

Komt hij gisteravond vragen of ik nog contant geld had, hij moest vandaag de rozen afrekenen en had geen zin om door de kou naar de pinautomaat te fietsen. Het komt er dus op neer dat ik al weet dat ik een roos krijg en dat ik hem ook nogeens zelf betaald heb Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo wo 13 feb 2013 - 22:42

Wij hebben min of meer een Valentijnsweek gehad. We zijn gisteren al uit eten geweest (terwijl mijn vriend vandaag in de planning had) en mijn cadeautje heeft hij al gehad. Zijn cadeautje schijn ik vrijdag te krijgen :P Veel te gek natuurlijk. Het begon als een geintje van mijn kant en nu heeft hij uiteindelijk onwijs veel geld uitgegeven en nu voel ik me schuldig. Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Sea of Trees wo 13 feb 2013 - 22:44

Hahaha Minoessepoes ontzettend romantisch.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Sterre wo 13 feb 2013 - 22:46

Wij doen er niks aan, maar vorige week kreeg ik wel zo'n 'ik vind je lief' chocoladereepje Very Happy. Ook keek hij beteuterd toen ik zei dat ik vanavond een squashdate heb met een vriendin. Maar ik begrijp het niet zo goed, we hebben er nog nooit wat aan gedaan. Een andere dag uit eten gaan of samen een filmpje kijken vind ik net zo leuk. Misschien dat ik straks nog een kleinigheidje voor hem koop.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Lady Starstruck wo 13 feb 2013 - 22:47

Ieder jaar besluit ik er niks meer aan te doen. Maar ik heb toch maar kadootjes voor hem gekocht. En volgens mij ga ik vanavond uit eten want ik vond vanmorgen een brief van mijn vriend op tafel.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Sugarfall wo 13 feb 2013 - 23:16

Hahahaa minoessepoes!

Ik heb serieus een anonieme kaart gehad (in de mail), vind het echt heel erg leuk maar ik kan hier ook niet tegen, ik moet gewoon weten van wie het is!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  _Cyn_ wo 13 feb 2013 - 23:32

Ik heb ontbijt op bed gekregen! Keilief I love you
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 23:33

Ik heb een zwarte boxer vol met rode zoenlippen voor hem gekocht Laughing En een hele lieve kaart erbij! En andersom heb ik ook een kaart gekregen... voor het eerst sinds we elkaar kennen I love you

Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 Image1xl Maar dan een zwarte boxer! En ik had op de kaart gezet, je bent om te zoenen Yes

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 13 feb 2013 - 23:45

Ohhh die boxer is leuk!!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 23:46

Pippa schreef:En ik had op de kaart gezet, je bent om te zoenen Valentijnsdag, doen jij/jullie daar wat aan? - Pagina 5 3079029344
Hij, of wat er onder die boxer zit? Lekker suggestief van je, naughty Pip. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 23:48

Rush schreef:Ohhh die boxer is leuk!!

Hebben ze gewoon bij de Zeeman Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: