Nationale IQ-test, vanavond 20:30
+18
Marin
Bliss
Filoria
M@niek
Tabbert
Jasmine
Poubelle
Chocoholic
Ibbeltje
Tiana
June
Lady4
Sugarfall
Verde
Kiekeboe
Middleme
VeryCherry
Rush
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Nationale IQ-test, vanavond 20:30
Sugerfal, je bent niet de enige hoor, ik had ook 109. Al moet ik zeggen dat ik brak op de bank zat. Maarwat hebben jullie allemaal belachelijk hoge scores! En dat terwijl 100 als gemiddeld wordt gezien.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ja haha ik vind het hier ook zo hoog liggen! Ik heb een paar vragen ook wel gemist, maar ik had anders nog niet zo hoog als de meeste hier uit gekomen denk ik, ik snap rekenen en inzicht gewoon echt niet.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Rekenen vind ik ook heel moeilijk! Vooral die eerste met zo'n verhaaltje en dan die tijdsdruk..
Het scheelt wel denk ik dat ik dagelijks met rekenen bezig ben op mijn werk. Het is vooral de tijdsdruk die het lastig maakt!
Ik wil trouwens het bloesje van die psychologe!!
Ik wil trouwens het bloesje van die psychologe!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had maar 111 dit jaar, mijn vriend heeft zelfs niet helemaal meegespeeld. Echt serious, wáárom moesten mijn ouders nou constant bellen en whatsappen en domme dingen sturen. Ik kon me totaal niet meer concentreren. Eerst mobiel 86.000x bellen en daarna over gaan op de huistelefoon. En als het nou nog belangrijk was, maar dat was het helemaal niet. En ik had ze 5 minuten voor het begon al laten weten dat we mee gingen doen. Dus het was gewoon om te zieken.
Vorig jaar had ik 137 trouwens.
Vorig jaar had ik 137 trouwens.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook meegedaan gisteren. 1 x was ik "te laat" terwijl Patrick op de tv nog niet uitgepraat was met zijn antwoorden
Ik had een score van 122. Ik vond dat vrij hoog en neem het ook wel met een korrel zout.
Ik had een score van 122. Ik vond dat vrij hoog en neem het ook wel met een korrel zout.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Shit! Helemaal gemist! Hopelijk is ie online nog ergens te doen....
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
De nationale IQ test is dan ook geen echte, betrouwbare en valide IQ test. Het is amusement.Serena schreef:Sugerfal, je bent niet de enige hoor, ik had ook 109. Al moet ik zeggen dat ik brak op de bank zat. Maarwat hebben jullie allemaal belachelijk hoge scores! En dat terwijl 100 als gemiddeld wordt gezien.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pff, geen doen om hem op de laptop te doen! Ik heb meerdere filmpjes gemist omdat hij al naar de vraag ging & een keer had ik geen tijd om een vraag in te vullen. Ik had nu 113
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ Test!
» Nationale IQ test 2011
» Nationale Fotostudio
» Nationale fietsplan
» De nationale Reistest
» Nationale IQ test 2011
» Nationale Fotostudio
» Nationale fietsplan
» De nationale Reistest