Jubileum!
+17
Lady Starstruck
RioolSpook
Theeleut
Burn
Phileine
Blond
Lejow
Lady4
studiebol
Kowalski
Middleme
Marin
Tania
Carra
Jasmine
madam
Bliss
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jubileum!
Theeleut schreef:Ik weet wel heel goed dat er toen nog helemaal geen moeders waren nog en er toen in eens een meisje (zwangerkipje, ze kwam ook ook tv na 00:00 uur ) zwanger was en dat was echt uitzonderlijk. Nu anno 2013 stikt het hier van de moeders!
Was er toen ook iets met voetballen in lingerie oid op TV waar zij aan mee deed? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
rapa nui schreef:Theeleut schreef:Ik weet wel heel goed dat er toen nog helemaal geen moeders waren nog en er toen in eens een meisje (zwangerkipje, ze kwam ook ook tv na 00:00 uur ) zwanger was en dat was echt uitzonderlijk. Nu anno 2013 stikt het hier van de moeders!
Was er toen ook iets met voetballen in lingerie oid op TV waar zij aan mee deed? Of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ja klopt! Er kwam toendertijd nog een moeder. Witte Oleander ofzoiets?
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja WO ken ik ook nog wel!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja witte oleander,en haar vriendin tigerlilly...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat er toevallig gisteren over te denken dat ik hier al een eeuwigheid kom.
Denk dat ik hier nu zeker al 10-11 jaar kom met 2x er een klein tijdje tussen uit.
Denk dat ik hier nu zeker al 10-11 jaar kom met 2x er een klein tijdje tussen uit.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Lejow schreef:Ja witte oleander,en haar vriendin tigerlilly...
Oh ja Tigerlily, Ace en dat meisje uit Frankrijk. Ben haar naam even kwijt. Vraag me af of ze hier nog komt.
Lady Starstruck- Ratel
Jaaa!! Ik kom hier ook echt al veel te lang want ik kan me dat soort dingen ook nog echt herinneren. Ik geloof dat ik hier nu zo'n 10 jaar kom ofzo? iig al heeeeel lang :-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
volgens mij wel, nu je het zegt! Was iets met WK/EKrapa nui schreef:Theeleut schreef:Ik weet wel heel goed dat er toen nog helemaal geen moeders waren nog en er toen in eens een meisje (zwangerkipje, ze kwam ook ook tv na 00:00 uur ) zwanger was en dat was echt uitzonderlijk. Nu anno 2013 stikt het hier van de moeders!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
parisgirl! Daarna iets met blue of zo. Ach ik heb echt zoveel meiden de revue zen passeren hierLady Starstruck schreef:Lejow schreef:Ja witte oleander,en haar vriendin tigerlilly...
Oh ja Tigerlily, Ace en dat meisje uit Frankrijk. Ben haar naam even kwijt. Vraag me af of ze hier nog komt.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Scrumches o.i.d. had je ook nog!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom hier sinds 2006, 7 jaar nu dus.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Theeleut schreef:parisgirl! Daarna iets met blue of zo. Ach ik heb echt zoveel meiden de revue zen passeren hierLady Starstruck schreef:Lejow schreef:Ja witte oleander,en haar vriendin tigerlilly...
Volgens mij heette ze Tjep ofzo?
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: