Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Charles schreef:Wow ik ben al 1,5 kilo afgevallen en houd het goed vol...nice. Zo laag als nu heb ik sinds de bevalling nog niet gezeten.
Wat fijnnn! Goed bezig zeg! Denk dat jouw dieet ook wel echt goed is, flink afwisselen en dat lijkt me en voor je stofwisseling en voor het volhouden een goeie!
Ik heb net weer gewogen, 92.2. Deze week dus niet heel veel eraf, maar ik lift nog lekker mee op het resultaat van vorige week.. Gewoon ruim 4kg eraf in 2 weken, dat klinkt echt fantastisch.. Ben ook wel blij dat het nu even wat harder gaat, want dan is het nu miss wel 2 kg per week, het zal ook minder worden en nu heb ik nog wat beweegruimte naar 1 kg per week en 0,5 kg per week.. En het is nog prima vol te houden, dus ik ga vrolijk verder.
Ik wil naar de 90!!! Wil dat hopelijk voor februari halen, of miss in de eerste week van februari... Het lichtste wat ik afgelopen jaren gewogen heb is volgens mij 87 ofzo.. Als ik de 85 hoor ga ik het eigenlijk pas echt geloven, wat wel zonde is, want dat betekent dat ik de eerste 10 kg niet echt waardeer, slecht he..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Vind ik niet hoor, dat heb ik ook een beetje alleen dan bij mij is het de 84,9. Volgens mij is dat gewoon een soort van psychologische grens waar je eigenlijk gewoon niet boven wil zitten en het daardoor niet zo waardeert ofzo
Hebben jullie trouwens foto's gemaakt? Ik heb een foto van mezelf in bikini op zijn zwaarste punt. En dat wil ik wel vol blijven houden
Hebben jullie trouwens foto's gemaakt? Ik heb een foto van mezelf in bikini op zijn zwaarste punt. En dat wil ik wel vol blijven houden
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Vind ik niet hoor, dat heb ik ook een beetje alleen dan bij mij is het de 84,9. Volgens mij is dat gewoon een soort van psychologische grens waar je eigenlijk gewoon niet boven wil zitten en het daardoor niet zo waardeert ofzo
Goed dat je foto's hebt gemaakt! Ik heb ze niet van het begin en dat vind ik ontzettend zonde. Zeker omdat ik niet goed zie dat er veel af is.
Gast- Gast
nou ja die foto's is eigenlijk meer toeval en niet echt bewust (ok 1 kg minder dan gepland) het was namelijk zo dat mijn koffers kwijt waren geraakt en het bloedje heet was en ik dus een nieuwe bikini had gekocht. En deze wou ik graag laten zien dus er maar een foto van gemaakt. En daar ben ik nu wel erg blij mee
Minx- Lady Post-a-lot
Nee, niet gedaan.. Maar ik vind dat wel een goede dus ik denk dat ik er zo even eentje in ondergoed ga maken. Ok, dan smokkel ik alweer een paar kg, maar dat zie je toch niet zo snel bij mij..
Antibes- Ratel
Ik heb helaas amper foto's van mezelf in die dikke periode laat staan naakt/bikini foto's want ik zat niet goed in m'n vel.
Wel half jaar geleden foto gemaakt, dat verschil zie je nu al wel goed.
Wel half jaar geleden foto gemaakt, dat verschil zie je nu al wel goed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De eerste kilo is er af. Maar goed, de eerste is het makkelijkste.
Gast- Gast
Ik ook niet hoor, daarom vind ik het zo fijn dat het nu even gezegd wordt. Want ik ga dan nu even bewust een foto maken.. Scheelt alweer 6 kg met mijn zwaarste gewicht, maar goed, het gaat om het idee.
Antibes- Ratel
Stofzuiger schreef:De eerste kilo is er af. Maar goed, de eerste is het makkelijkste.
Maar het is een begin.. En probeer jezelf er een beetje fanatieker in te laten worden dan bagatelliserend (dat doe ik zelf ook heel veel). Ik probeer nu steeds te zeggen, yes, twee kg eraf, op naar de volgende twee. Yes, onder de 95, op naar de 90.. Etc..
Ga gewoon kilo's verzamelen, doe ik ook, alleen nu in mijn hoofd ipv op mijn kont!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Ik ook niet hoor, daarom vind ik het zo fijn dat het nu even gezegd wordt. Want ik ga dan nu even bewust een foto maken.. Scheelt alweer 6 kg met mijn zwaarste gewicht, maar goed, het gaat om het idee.
Ja t is ook leuk om tussendoor foto's te hebben, dan zie je ook subtieler verschil.
Ik ga ook weer eens foto maken binnenkort. Als ik onder de 70 ben denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
En goed dat je zo bezig bent Antibes!
Marin- Lady Post-a-lot
@ Antibes: Fijn joh!
Ik heb geen foto's gemaakt, daar word ik nou niet bepaald vrolijk van namelijk. En dat werkt voor mij niet motiverend hoor. Heb wel foto's van mijzelf in ondergoed waarop ik 62 weeg, en daar wil zoooo graag naar terug. Ik heb dan echt een mooi slank en curvy lichaam. (Al was ik destijds nog niet tevreden, hoe raar)
Ik merk trouwens dat ik nu 'last' begin te krijgen van mijn vet en suiker tekorten, als in; ik ben gewend om elke dag chocola te eten, en niet zo weinig ook. En mijn vriend en ik bestelden elke week wel iets (vaak ongezonds) van Thuisbezorgd. En nu crave ik daar echt naar. Ik heb net een plakje ontbijt koek op (waar wel iets van suiker inzit) maar het bevredigd echt totaal niet.
Ik heb geen foto's gemaakt, daar word ik nou niet bepaald vrolijk van namelijk. En dat werkt voor mij niet motiverend hoor. Heb wel foto's van mijzelf in ondergoed waarop ik 62 weeg, en daar wil zoooo graag naar terug. Ik heb dan echt een mooi slank en curvy lichaam. (Al was ik destijds nog niet tevreden, hoe raar)
Ik merk trouwens dat ik nu 'last' begin te krijgen van mijn vet en suiker tekorten, als in; ik ben gewend om elke dag chocola te eten, en niet zo weinig ook. En mijn vriend en ik bestelden elke week wel iets (vaak ongezonds) van Thuisbezorgd. En nu crave ik daar echt naar. Ik heb net een plakje ontbijt koek op (waar wel iets van suiker inzit) maar het bevredigd echt totaal niet.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
misschien kun je eens kijken op thuisafgehaald.nl dat geeft misschien een beetje hetzelfde gevoel alleen dan kun je wel kijken hoe gezond het is en heb je ook weer eens een andere smaak dan dat je het zelf kookt
Minx- Lady Post-a-lot
Chocoholic, ik heb een zakje met moccaboontjes van pure chocola staan. Als ik echt behoefte heb aan chocola pak ik die. Een paar dagen geleden waren dat nog grotere porties melk en witte chocola. Of bijv een paar mini marsjes.
Die troep is nu allemaal op, die verleiding is weg.
Die troep is nu allemaal op, die verleiding is weg.
Gast- Gast
Vind ik ook wel weer knap dat je dat kunt! Ik had vorige week voor mezelf een reep (zo'n dunne) 85% chocola gehaald. Mijn idee was ook voor als ik er ECHT heel erg zin in had 's avonds een blokje.. Nou, met 2,5 dag was die reep op, ga ik dus niet meer halen, ken mezelf...
Antibes- Ratel
een reep van 99% halen daar moet je echt aan wennen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja, zo ben ik ook Antibes. Ik kan daar niet zo goed mee omgaan; lekkere dingen die je een klein beetje mag als de nood hoog is. Dat is bij mij gelijk op, en dan wil ik alleen nog maar meer. Dus ik moet het gewoon echt niet doen.
@Minx: Hey, wat een leuke site! Die kende ik nog niet. Bestel jij daar wel eens iets van?
@Minx: Hey, wat een leuke site! Die kende ik nog niet. Bestel jij daar wel eens iets van?
Chocoholic- Prater
Ik heb er nog nooit wat besteld maar hier in de buurt zit ook niet zoveel en ik woon nu ook weer bij mijn ouders . In koken is er een heel topic over en ik weet dat er hier meiden zijn die het wel gedaan hebben. Ik vind het ook erg leuk
Minx- Lady Post-a-lot
Stofzuiger schreef:De eerste kilo is er af. Maar goed, de eerste is het makkelijkste.
Je hebt nu alweer je doel bijgesteld, dat besef je je?
Donderdag was het nog 57 en nu 56. Je streeft echt naar een ongezond bmi.
Stofzuiger schreef:Heb 57 kg gewogen hoor, tijdje terug. Maar inmiddels weer aangekomen door de medicijnenMinneke schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb geen overgewicht, maar met een paar kg minder voel ik me beter (hoop ik)Minneke schreef:Stofzuiger schreef:Ik doe mee voor 4 kg
Stofzuiger, ik denk dat jouw BMI nu al vrij laag is, toch?
Maar die marge dan niet meer verleggen he, anders blijf je bezig met ontevreden zijn.
Gast- Gast
Chocoholic schreef:
*gaat in het biechthokje zitten*
Ik heb net met mijn vriend bij de snackbar gegeten; een kleine friet Joppiesaus + een rundvleeskroket. Ik vond echt dat ik 't verdiend had na al zo'n best lange tijd kei goed bezig te zijn, en mijn lichaam smeekte er gewoon om. Ik heb er in ieder geval heel erg van genoten; iets wat ik vaak niet bewust doe aangezien ik het normaliter vaker eet. Nu hopen dat ik niet terugval!
*stapt uit het biechthokje*
Chocoholic- Prater
Haha, chocoholic toch!! Wel goed dat je er van genoten hebt, nu gewoon loskoppelen en weer een week goed je best doen. Hoelang ben jij al bezig? Ik vind het ook heel moeilijk hoor, ik mis ook echt kipnuggets of frieeeeeeeetjes.. En ik ben pas twee weken bezig! Volgende week hebben wij een familiedag bij mijn tante thuis en zij zijn echt enorm van de lekkere hapjes. Zeg maar binnenkomst met koffie met gebak en uur later hapjes en dan lunch en dan borrel met hapjes etc. etc. Als ik deze week nog streng mijn best doet en doorwerk, mag ik van mijzelf daar op 2 momenten wat lekkers meedoen (dus zeg gebakje 's ochtends en bij de borrel een blokje kaas ofzo). Dus dat houd ik nu deze week in mijn achterhoofd.
Ik had absoluuuuut geen zin om te koken vanavond. Ben al twee weken lang iedere avond braaf aardappels/groente/vlees aan het koken en wordt strontchagerijnig van die drie pannen afwas steeds. Mijn avondmaaltijden bij Cambridge moeten 400 kcal zijn en nu was ik net bij de appie en mijn favoriete stoommaaltijd was 475 kcal. PRIMA! Vast niet de goede verhoudingen qua voedingsstoffen, teveel pasta etc. Maar van mezelf mocht het. En ik ga straks lekker heen en weer op de fiets naar een vriendin 2 x 20 min, dus dan fiets ik die 75 calorien er wel weer af.
Ik had absoluuuuut geen zin om te koken vanavond. Ben al twee weken lang iedere avond braaf aardappels/groente/vlees aan het koken en wordt strontchagerijnig van die drie pannen afwas steeds. Mijn avondmaaltijden bij Cambridge moeten 400 kcal zijn en nu was ik net bij de appie en mijn favoriete stoommaaltijd was 475 kcal. PRIMA! Vast niet de goede verhoudingen qua voedingsstoffen, teveel pasta etc. Maar van mezelf mocht het. En ik ga straks lekker heen en weer op de fiets naar een vriendin 2 x 20 min, dus dan fiets ik die 75 calorien er wel weer af.
Antibes- Ratel
Goed zo Choco, moet je ook gewoon doen hoor af en toe!
Antibes, je mag ook echt wel wat lekkers zo nu en dan, dus lekker van genieten volgende week! Ik heb een zakje ovenzoutjes gekocht voor vanavond, 1x per week mag ik iets lekkers van mezelf (en dit is toch iets beter dan chips).
Antibes, je mag ook echt wel wat lekkers zo nu en dan, dus lekker van genieten volgende week! Ik heb een zakje ovenzoutjes gekocht voor vanavond, 1x per week mag ik iets lekkers van mezelf (en dit is toch iets beter dan chips).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook weer bezig, koolhydraten vermijden. Alleen ging het even te snel, dus heb er wel weer wat koolhydraten toegevoegd aan het lijstje. Niet meer snaaien scheelt ook al.
Gast- Gast
ik ga over 2.5 week weer beginnen, na mn verhuizing
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
@ Antibes: Ik vind dat je een hele goed deal met jezelf hebt gemaakt! Zulke sociale gelegenheden zijn inderdaad altijd zo moeilijk, ik ontwijk ze liever als ik aan het lijnen ben, of ik blijf er niet zo lang. Anders maak ik het erg moeilijk voor mijzelf. Ben trouwens niet veel langer dan jij bezig hoor, bijna 3 weekjes nu. Maar het voelt als ontzettend lang.
Ik ben trouwens wel trots op mijzelf! Vanavond heb ik er nog 800 calorien afgecrossed (Ik het hebben van een crosstrainer thuis), dus nu voelt het ondanks het frietje toch als een goede dag!
Ik ben trouwens wel trots op mijzelf! Vanavond heb ik er nog 800 calorien afgecrossed (Ik het hebben van een crosstrainer thuis), dus nu voelt het ondanks het frietje toch als een goede dag!
Chocoholic- Prater
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.