ING Rentepunten
+20
PeperMunt
Muisz
Winegum
Vogeltje
*Noosa
Plien84
Snirp
Mizz_S
Arwyn
Blond
Sterre
Prosecco
Atelier Madame
Xanna
girli
Guusje
June
Sam
Sarah1985
GreenGrass
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ING Rentepunten
Prosecco schreef:Winegum schreef:Ik heb een vraag voor de mensen die weleens musicalkaartjes met rentepunten hebben gekocht, of voetbalkaartjes. Hoe zit het met de plaatsen. Zit je wel naast elkaar of krijg je losse plekken toegewezen? Dat is eigenlijk de reden dat ik nog nooit dat soort tickets heb gekocht. Ik ben bang dat je dan echt van elkaar verwijderd bent.
Ik heb al regelmatig tijdschriftenbonnen gekocht met de rentepunten. Vooral leuk om cadeau te geven. Verder vind ik de producten vaak erg duur. Met een goede aanbieding in de winkel ben je nog een stuk goedkoper uit.
Wij zaten wel naast elkaar, maar ze kunnen dat niet garanderen. Ze proberen het wel zo veel mogelijk (heb er toen over gebeld en uiteindelijk het risico maar genomen)
Ik heb wel vaker voetbalkaartjes gekocht voor mijn ex met rentepunten en heb altijd plaatsen naast elkaar gehad.
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Goed om te horen. Misschien ga ik het dan toch gewoon een keer proberen!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik wist helemaal niet dat ik rentepunten had totdat ik dit topic had gelezen haha.
Ze hebben nu ook een actie dat je 2500 rentepunten krijgt als je je aanmeld.
En ik heb meteen een tijdschriftenbon besteld
Ze hebben nu ook een actie dat je 2500 rentepunten krijgt als je je aanmeld.
En ik heb meteen een tijdschriftenbon besteld
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Ik heb een hele grote handdoek besteld, voor het strand. Heerlijk luxe ding!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Winegum schreef:Goed om te horen. Misschien ga ik het dan toch gewoon een keer proberen!
Ik heb ook alle keren gewoon naast elkaar gezeten
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Kan je daar dingen voor kopen? Ik heb ze namelijk ook!!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ja, op ing site even bij zoekopdracht ING rentepunten invullen dan krijg je een link naar de winkel.
Soms staan er best interessante dingen op!
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Erg leuk dat ING dit doet. Ik had gisteren even gekeken op de winkel. Er stonden dingen die je kon kopen. Ik zag bijv. een keuken machine ofzo iets. Maar er stond bij voor hoeveel punten je die kon krijgen en er stond ook 52 euro bij. Betekent dat je dit dan moet bij betalen?Muisz schreef:Ja, op ing site even bij zoekopdracht ING rentepunten invullen dan krijg je een link naar de winkel.
Lady Starstruck- Ratel
Lady Starstruck schreef:Erg leuk dat ING dit doet. Ik had gisteren even gekeken op de winkel. Er stonden dingen die je kon kopen. Ik zag bijv. een keuken machine ofzo iets. Maar er stond bij voor hoeveel punten je die kon krijgen en er stond ook 52 euro bij. Betekent dat je dit dan moet bij betalen?Muisz schreef:Ja, op ing site even bij zoekopdracht ING rentepunten invullen dan krijg je een link naar de winkel.
Haha ja Volgens mij kun je niets gratis krijgen met rentepunten. Het meeste is 50% korting met rentepunten geloof ik.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de bonnen van termae2000 besteld. Heerlijk een dagje zwembad/sauna!
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Zora schreef:Lady Starstruck schreef:Erg leuk dat ING dit doet. Ik had gisteren even gekeken op de winkel. Er stonden dingen die je kon kopen. Ik zag bijv. een keuken machine ofzo iets. Maar er stond bij voor hoeveel punten je die kon krijgen en er stond ook 52 euro bij. Betekent dat je dit dan moet bij betalen?Muisz schreef:Ja, op ing site even bij zoekopdracht ING rentepunten invullen dan krijg je een link naar de winkel.
Haha ja Volgens mij kun je niets gratis krijgen met rentepunten. Het meeste is 50% korting met rentepunten geloof ik.
Dat is dan weer een beetje jammer. Ik wil het wel gratis hebben hahahaha
Lady Starstruck- Ratel
Ik zie dat je met de rentepunten nu kaarten voor Sisteract kan kopen!
Ik zou samen met mijn moeder en tante naar Sisteract gaan. En als mijn tante kan, dat hoor ik straks, ga ik het toch een keer proberen om kaarten te kopen via internet. Het scheelt heeel veel geld!
Ik zou samen met mijn moeder en tante naar Sisteract gaan. En als mijn tante kan, dat hoor ik straks, ga ik het toch een keer proberen om kaarten te kopen via internet. Het scheelt heeel veel geld!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: