Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:33

Echt flauw. Mijn dag is toch fucked up, dus ik sms mijn man dat ik zin heb in een McFlurry en of hij langs een McDonald's komt. Belt hij en zegt hij gewoon keihard dat hij dan helemaal om moet rijden dus dat het niet gaat.

Dan rij je toch gewoon even om voor je vrouw? Tsssj.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jordana za 12 feb 2011 - 11:33

Merai,Reva,Alex: Jullie zijn lief.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:34

Jij ook, Jordana. En je verdient het beste! Knap dat je nog wel bij je vriend blijft wonen ...

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:34

Jordana schreef:Merai,Reva,Alex: Jullie zijn lief.

hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:35

Alex167 schreef:Echt flauw. Mijn dag is toch fucked up, dus ik sms mijn man dat ik zin heb in een McFlurry en of hij langs een McDonald's komt. Belt hij en zegt hij gewoon keihard dat hij dan helemaal om moet rijden dus dat het niet gaat.

Ik vind het a-so-ciaal! :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:38

Reev, had je nog iets meegekregen over mijn droom van laatst? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 feb 2011 - 11:38

Ik weet wel dat het moeite gaat kosten om die woorden over mijn lippen te krijgen.
En ergens hoop ik stiekem wel heel hard dat vriend dat zijn best gaat doen en zegt dat het helemaal niet over hoeft te zijn en dat we er beide aan gaan werken om het weer goed te krijgen

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:39

En ik ben heel blij om dit te lezen Jordana, want we hebben het er op het oude forum ook regelmatig over gehad en ik gun jou zo ontzettend veel meer dan dit, jij moet gelukkig zijn, jezelf kunnen zijn en je leven moet verrijkt worden in een relatie, en niet andersom. Het is moeilijk, heel moeilijk, maar ik denk dat jij familie en vriendinnen hebt die je op zullen vangen en er voor je zullen zijn. Knap dat je die keuze hebt gemaakt, maar, hou er wel rekening mee dat hij dat ook wel heel moeilijk zal gaan vinden, als jij er echt een punt achter gaat zetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:39

Jordana schreef:Ik weet wel dat het moeite gaat kosten om die woorden over mijn lippen te krijgen.
En ergens hoop ik stiekem wel heel hard dat vriend dat zijn best gaat doen en zegt dat het helemaal niet over hoeft te zijn en dat we er beide aan gaan werken om het weer goed te krijgen

Ik begrijp dat je dat hoopt, maar schiet dat op? Jullie zijn zo lang samen, jullie zijn wie jullie zijn en blijkbaar gaat dat (nu) niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:40

Isabella schreef:

Ik begrijp dat je dat hoopt, maar schiet dat op? Jullie zijn zo lang samen, jullie zijn wie jullie zijn en blijkbaar gaat dat (nu) niet meer.

Eens.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:42

Jordana schreef:Ik weet wel dat het moeite gaat kosten om die woorden over mijn lippen te krijgen.

Maar hoe vaak hebben jullie dat gesprek al gevoerd? En wat heeft het tot nu toe opgeleverd? Het is heel verdrietig als je er achter moet komen dat iets niet meer werkt maar het is zonde om je hoofd in het zand te steken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:42

Bende bij de beesten is nu op rtl 4 en dat staat toevallig op, erg flauw, maar moest er stiekem wel keihard om lachen. Maar wat helemaal leuk is, onze kat zit het ook te kijken! Dat doet hij sinds 2 weken, echt kijken en meekijken met de beelden, hij is er helemaal voor gaan zitten.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:44

Isabella schreef:Bende bij de beesten is nu op rtl 4 en dat staat toevallig op, erg flauw, maar moest er stiekem wel keihard om lachen. Maar wat helemaal leuk is, onze kat zit het ook te kijken! Dat doet hij sinds 2 weken, echt kijken en meekijken met de beelden, hij is er helemaal voor gaan zitten.

Dat klinkt heel schattig smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 12 feb 2011 - 11:44

Merai schreef:
Alex167 schreef:Echt flauw. Mijn dag is toch fucked up, dus ik sms mijn man dat ik zin heb in een McFlurry en of hij langs een McDonald's komt. Belt hij en zegt hij gewoon keihard dat hij dan helemaal om moet rijden dus dat het niet gaat.

Zo wilde mijn vriend donderdag geen chocola voor me halen, terwijl ik ziek, zielig EN ongesteld was (en ben grrr) wat is dat toch met mannen!!

Ook bloedvervelend, ik lig al 20min te woelen en draaien in m'n nest, ben doodmoe, maar mijn ogen willen gewoon NIET dichtblijven!! Grrrrrrrrrr
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:44

Haha, gezellig Isabella Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 feb 2011 - 11:45

Ik zou er wel alles aan doen om het een vriendschap te kunnen laten worden.
Ik geef echt heel veel om hem en we hebben echt ontzettend veel gedeeld. Ik zou hem echt missen als ik hem helemaal niet meer zou hebben.

Als er een punt achter komt dan gaan we beide daar echt moeite mee krijgen.

Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:45

Merai schreef:
Isabella schreef:Bende bij de beesten is nu op rtl 4 en dat staat toevallig op, erg flauw, maar moest er stiekem wel keihard om lachen. Maar wat helemaal leuk is, onze kat zit het ook te kijken! Dat doet hij sinds 2 weken, echt kijken en meekijken met de beelden, hij is er helemaal voor gaan zitten.

Dat klinkt heel schattig smile

Zo klinkt het niet alleen, ik probeerde hem te filmen, maar dat had hij door en toen bleef die in de camera kijken ipv naar de televisie.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:46

Lejow schreef:
Merai schreef:

Zo wilde mijn vriend donderdag geen chocola voor me halen, terwijl ik ziek, zielig EN ongesteld was (en ben grrr) wat is dat toch met mannen!!

Ook bloedvervelend, ik lig al 20min te woelen en draaien in m'n nest, ben doodmoe, maar mijn ogen willen gewoon NIET dichtblijven!! Grrrrrrrrrr

Mijn vriend heeft vandaag kaas voor me gehaald I love you.
En je ogen blijven ook niet dicht als je naar je telefoon gaat liggen kijken natuurlijk. Dat soort acties moet je ook niet doen dus.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:46

Jordana schreef:Ik zou er wel alles aan doen om het een vriendschap te kunnen laten worden.
Ik geef echt heel veel om hem en we hebben echt ontzettend veel gedeeld. Ik zou hem echt missen als ik hem helemaal niet meer zou hebben.

Maar dat mag ook! Het is ook gewoon een verdrietige situatie. hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:46

Jordana schreef:Ik zou er wel alles aan doen om het een vriendschap te kunnen laten worden.

Dat zie je vanzelf wel, dat moet je niet té graag willen. Ik wilde dat ook met mijn ex, nou daar ben ik echt op teruggekomen en toen ik mijn eigen leven weer op de rit had, had ik totaal geen behoefte maar aan het verleden, en daar hoorde hij ook bij op dat moment. Zie het vanzelf. Eerst hebben jullie de tijd nodig om jullie eigen leven weer op te gaan pakken.

En natuurlijk is het moeilijk. Jullie hebben lief en leed gedeeld, vele jaren. Jullie zitten volledig in elkaars leven.

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 feb 2011 - 11:48

En de lieve schat doet nou zoveel moeite. Sad

Ik voel me echt zo een ****** nou.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:49

Jordana: hug

Ikz it te wachten in bed tot de buren hun muziek uitzetten, dan kan ik slapen.

Gast
Gast

Bericht  Merai za 12 feb 2011 - 11:49

Jordana schreef:En de lieve schat doet nou zoveel moeite. Sad

Dat ben je niet meisje, je kiest voor je eigen geluk. En uiteindelijk ook dat van hem, want hij verdient, net als jij, iemand die vol voor hem gaat.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:50

Jordana schreef:En de lieve schat doet nou zoveel moeite. Sad

Heel lief, maar wel een beetje laat he? Waarom zou jij je dan een *** voelen? Het is wat het is en wat jij voelt meis.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 12 feb 2011 - 11:52

Zusje van Bert schreef:
Lejow schreef:
Merai schreef:

Ook bloedvervelend, ik lig al 20min te woelen en draaien in m'n nest, ben doodmoe, maar mijn ogen willen gewoon NIET dichtblijven!! Grrrrrrr
rr

Mijn vriend heeft vandaag kaas voor me gehaald I love you.
En je ogen blijven ook niet dicht als je naar je telefoon gaat liggen kijken natuurlijk. Dat soort acties moet je ook niet doen dus.

Daar zou de mijne me echt niet blij mee maken!!
Ja heb mijn tel er nog maar even bijgepakt, als ik toch niet kan slapem!
Maar krijg kramp in mijn vingers van het typen van lange reacties op die kleine toetsies, dus ga nog maar een slaappogingetje wagen!!

Ajuus!

*sorry jordana dat ik niet op jou reageer, mijn telscherm is te klein om alles goed en uitgebreid te kunnen lezen!! Sterkte en een knuf voor jou*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud