Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Bitterkoek_ schreef:Alex167 schreef:Ik hoop eigenlijk wel dat er pakketjes bezorgd worden morgen ....
Dat dacht ik wel....
Trouwens, ik geloof dat alleen post bezorgd zou worden die zaterdag niet meer bezorgd konden worden.
dat dacht ik ook ja..
Gast- Gast
Reva schreef:Voor de theedrinkers
http://www.try-now.nl/lipton/
Ik hoop dat je je in je thee verslikt.
Gast- Gast
Op de website van TNT
*Aangetekende zendingen die u op vrijdag afgeeft, bezorgt TNT Post op maandag.
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag* |
Zaterdag (bij TNT Postkantoor in winkel) | Dinsdag |
Gast- Gast
Op m`n werk krijgen we het sowieso maandags, maar mijn moeder zegt net dat we op maandag thuis niet altijd post krijgen.. Dus dat zal het zijn dan
Gast- Gast
Ik denk per regio ja. Ik ben zo slecht met m'n post.. De postbode haat mij echt. Er komen wekelijks meerdere pakketjes, maar ik ben er nooit. En als ik dus een dag er wél ben, gooit hij ook rustig zonder aan te bellen een briefje in de bus dat er niet open werd gedaan, blabla.
Heeft iemand hier tijdje terug meegekregen dat ik een nachtkastje op had gehaald bij het postkantoor ipv een kop en schotel? Die heb ik dus nog steeds staan, niks meer gehoord nadat ik had geantwoord dat ze hem mocht komen ophalen (dat zei ze, omdat ik hem niet wilde versturen). Wat moet ik er nou nu mee doen? Gebruiken? Op Marktplaats? Haar mailen?
Voor de duidelijkheid: die kop en schotels dus nooit ontvangen.
Heeft iemand hier tijdje terug meegekregen dat ik een nachtkastje op had gehaald bij het postkantoor ipv een kop en schotel? Die heb ik dus nog steeds staan, niks meer gehoord nadat ik had geantwoord dat ze hem mocht komen ophalen (dat zei ze, omdat ik hem niet wilde versturen). Wat moet ik er nou nu mee doen? Gebruiken? Op Marktplaats? Haar mailen?
Voor de duidelijkheid: die kop en schotels dus nooit ontvangen.
Gast- Gast
Reva schreef:Voor de theedrinkers
http://www.try-now.nl/lipton/
Een top tip !
Gast- Gast
Alex167 schreef:wolletjes schreef:Alex167 schreef:Ik hoop dat ik ook nog post krijg morgen ...
Had dat gezegd, dat had er weer een kaartje gekomen! Maar aan de andere kant.. je weet toch zonder kaartje ook wel dat ik je lief vind? ;-)
Jaaaa weet ik! En ik voel me toch al schuldig dat ik jou nooit een kaartje stuur ... Ik denk daar gewoon niet aan, echt heel slecht.
Doesn't matter!
had je net nog op msn aangesproken, wil graag snel weer afspreken ;-) Ben in maart een hele week vrij, op jouw vrije dag meeten? ;-)
Gast- Gast
Op maandag worden er bij ons sowieso geen pakketjes bezorgd.Alex167 schreef:Nou, volgens mij klopt dat niet. Geldt dat ook voor pakketjes?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Nou, volgens mij klopt dat niet. Geldt dat ook voor pakketjes?
Als je het via Track en Trace doet krijg je het elke werkdag?
Gast- Gast
Reva schreef:Hoezo moet ik me nou weer in mn thee verslikken. Ben je jaloers op me?
Jij doet al heel de tijd lelijk tegen mij ik hoop dat je je heel schuldig gaat voelen. Puh!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga TV kijken..
Veel plezier!
Ik wil eigenlijk vandaag de 500 posts halen
Gast- Gast
wij krijgen op maandag op het werk altijd wel veel post, maar ze komen nooit op zaterdag bezorgen dus da's wel logisch eigenlijk...
Gast- Gast
ik dacht dat jij nooit tv keek?!_Donnaa schreef:Ik ga TV kijken..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Alex167 schreef:Reva schreef:Hoezo moet ik me nou weer in mn thee verslikken. Ben je jaloers op me?
Jij doet al heel de tijd lelijk tegen mij ik hoop dat je je heel schuldig gaat voelen. Puh!
Jij at toch geen pizza? Jij mag niet stikken. En ik brei een jurk voor je
Ik probeer trouwens te haken, maar ik geloof dat de wol ongeschikt is
Gast- Gast
Lukt makkelijk!Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik ga TV kijken..
Veel plezier!
Gast- Gast
Reva schreef:Alex167 schreef:Reva schreef:Hoezo moet ik me nou weer in mn thee verslikken. Ben je jaloers op me?
Jij at toch geen pizza? Jij mag niet stikken. En ik brei een jurk voor je
Ik probeer trouwens te haken, maar ik geloof dat de wol ongeschikt is
Later zul je begrijpen wat ik bedoel.
Zou kunnen dat de wol ongeschikt is. Of je kan het niet.
Gast- Gast
Reva schreef:Is wat op Net5 is begonnen een soort big brother?
Dat is waar de meeste mensen het mee vergelijken ja, maar volgens Bart Boonstra in de Veronica Magazine is een aantal mensen in 1 huis gepropt de enige overeenkomst met BB.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Lukt makkelijk!Jade schreef:_Donnaa schreef:Ik ga TV kijken..
Veel plezier!
hmmz dan moet ik wel mijn best doen hoor!
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: