Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 22 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:30

Lejow schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Lejow schreef:Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Ik kijk ook geen boer zoekt vrouw.. vind het stom Embarassed

Hoeveel sterkte heb jij aan je ogen naast die cilinder afwijking?

Ehm... -4,5 en -5,5 geloof ik, of -4,75 en -5,75 weet het niet precies. Wel dat het een punt verschilt zo ongeveer
Ik heb -2,50 en -5,00. Ga van de week een bril halen, krijg last van mijn ogen omdat ik mijn lenzen te veel draag. Hoop wel dat ze de glazen beetje kunnen bijslijpen dat ik niet 1 dik en 1 dun glas heb... Neutral

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:31

Reva schreef:Hmm, denk het niet Alex. Als hij wit uitgeslagen is zou ik 'm niet meer gebruiken. Ik heb er eentje in de warme melk hangen en de ander vreet ik gewoon van het stokje af, whaha Embarassed

Maar het is er een met witte chocolade ... :P

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:31

Beauty Addict schreef:
Lejow schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Lejow schreef:Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Ik kijk ook geen boer zoekt vrouw.. vind het stom Embarassed

Hoeveel sterkte heb jij aan je ogen naast die cilinder afwijking?

Ehm... -4,5 en -5,5 geloof ik, of -4,75 en -5,75 weet het niet precies. Wel dat het een punt verschilt zo ongeveer
Ik heb -2,50 en -5,00. Ga van de week een bril halen, krijg last van mijn ogen omdat ik mijn lenzen te veel draag. Hoop wel dat ze de glazen beetje kunnen bijslijpen dat ik niet 1 dik en 1 dun glas heb... Neutral

Ze kunnen glazen heel dun maken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:32

Reva schreef:Hmm, denk het niet Alex. Als hij wit uitgeslagen is zou ik 'm niet meer gebruiken. Ik heb er eentje in de warme melk hangen en de ander vreet ik gewoon van het stokje af, whaha Embarassed
Nou, laat ik dit dan als educatief moment gebruiken..
Wit uitgeslagen chocola betekend dat de chocola niet op goede tempratuur is verhit, jaja.. Dat heb ik geleerd van een chocolade-iemand.. Chocolade kan in principe niet over datum gaan, maar het kan wel anders gaan smaken..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:32

Alex167 schreef:

Maar het is er een met witte chocolade ... :P

Wijsneus!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:34

_Donnaa schreef:
Nou, laat ik dit dan als educatief moment gebruiken..
Wit uitgeslagen chocola betekend dat de chocola niet op goede tempratuur is verhit, jaja.. Dat heb ik geleerd van een chocolade-iemand.. Chocolade kan in principe niet over datum gaan, maar het kan wel anders gaan smaken..

Of dat je 'm hebt gestoten nerd
Maar serieus, dat wist ik niet. Wel goed nieuws. Dus je kan altijd gewoon gevonden chocola toch nog opeten.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:35

Hahahahahahahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:35

Inderdaad! Geen garantie dat het smaakt zoals het hoort te smaken, maar je KAN het altijd nog eten! :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 13 feb 2011 - 8:35

Bitterkoek_ schreef:Ik heb ook echt slechte ogen, Snoes. Net zo slecht als die van jou. Ik heb -6 en ik heb een cilinder afwijking van -2. Heb je er speciale reden voor gehad dat je je ogen had moeten laten laseren? Of wilde laseren?
Ik had ook een cilinderafwijking geloof ik. Erg hé, ik heb zo lang slechte ogen gehad, maar ik weet nu niet eens meer of ik nou wel of geen cilinderafwijking had, maar ik dacht van wel smile.

Nee, ik had er geen speciale reden voor. Mijn moeder had - 2 aan beide kanten en had het ind e zomer laten doen. Ze was er heel erg tevreden van en toen heb ik zo'n laserbehandeling van mijn ouders cadeau gekregen. Ik ben ze daar echt ontzettend dankbaar voor!

In oktober 2007 zijn mijn ogen gelaserd, in januari 2010 een tweede keer. Het was de eerste keer wel gelukt, maar ik had nog het idee niet scherp te zien. Dus hebben ze mijn ogen nog eens getest en bleek ik nog -0,75 te hebben. Dus januari 2010 opnieuw gelaserd en ik denk dat ik nog steeds wel iéééts verschil heb (0,25 ofzo) want ik knijp mijn ogen soms nog wel dicht om iets goed te kunnen lezen, maar ik ben wel tevreden nu.

Héél erg raar wel om van de ene op de andere dag gewoon wel goed te kunnen zien, echt heel vreemd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:36

Ik ben zo bang dat zo`n behandeling fout gaat.. Het zijn toch je ogen.. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:37

Moest je daar dan weer de volle pond voor betalen Snoes?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:37

Oke ik snap het. Ik zou het ook raar vinden. Maar dat laser gebeuren zet me wel aan het denken. Interessant!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 13 feb 2011 - 8:38

Jaaaaaa ik kijk wel boer zoekt vrouw..... ik had de keus van frank niet verwacht.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:39

studiebol schreef:Jaaaaaa ik kijk wel boer zoekt vrouw..... ik had de keus van frank niet verwacht.

Ik ook niet iinderdaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:40

Een ooglaserbehandeling is best duur, maar ik denk dat je uiteindelijk de kosten van je lenzen/bril er wel uithaalt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:41

Ik ga mn wenkbrauwen per direct scheren.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:42

Alex167 schreef:Een ooglaserbehandeling is best duur, maar ik denk dat je uiteindelijk de kosten van je lenzen/bril er wel uithaalt.

Ja, nu al 320 per jaar.. En dan heb ik voor mijn bril zo'n speciaal plan, maar anders had ik daar ook veel meer voor betaald..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:42

grrr vrienden.. wat moet je ermee?

Ik heb een vriend van mij een valentijnskaartje gestuurd (omdat hij beweerde nooit een kaartje te krijgen).. laat het nou zo zijn dat hij net een meisje heeft leren kennen (wist niet dat hij haar leuk vond, tegen mij zei hij dat dat niet zo was) (hij is 25, zij 15). Dat meisje is dus bij hem geweest en heeft dat kaartje zien staan.. dat meisje hem verscheurd en weggegooid (volgens die vriend).. opzich geen probleem, want het was echt als grap bedoeld (en dat weet die vriend)..

voegt dat meisje mij ineens toe op msn.. heeel verhaal over dat ze jaloers is bla bla bla.. en dat die vriend dat kaartje zelf heeft verscheurd.. bla bla bla.. (dus ik zeg tegen die vriend, goh.. is dit nou zoiets aparts om over te liegen? kan mij t schelen wat er met dat kaartje gebeurd)..

En stelt ze allemaal vragen aan mij (die ik eerlijk beantwoord, had ik dus niet moeten doen!) over wat die vriend had gezegd wat hij van haar vond..

Nu is er dus een hele discussie gaande (waar ik mijzelf al lang uit heb verwijdert hoor).. over wat nou waar is.. nou werkelijk ongelovelijk!

Maaaar nu word ik dus voor leugenaar uitgemaakt door die vriend... moet ik daar nu wat van zeggen of niet? ik vind dit eerlijk gezegd nogal raar :s..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:42

Reva schreef:Ik ga mn wenkbrauwen per direct scheren.

haha zorg dat je geen spijt krijgt he :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:43

Zou je niet je benen of je oksels doen...?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:44

Jade schreef:grrr vrienden.. wat moet je ermee?

Ik heb een vriend van mij een valentijnskaartje gestuurd (omdat hij beweerde nooit een kaartje te krijgen).. laat het nou zo zijn dat hij net een meisje heeft leren kennen (wist niet dat hij haar leuk vond, tegen mij zei hij dat dat niet zo was) (hij is 25, zij 15). Dat meisje is dus bij hem geweest en heeft dat kaartje zien staan.. dat meisje hem verscheurd en weggegooid (volgens die vriend).. opzich geen probleem, want het was echt als grap bedoeld (en dat weet die vriend)..

voegt dat meisje mij ineens toe op msn.. heeel verhaal over dat ze jaloers is bla bla bla.. en dat die vriend dat kaartje zelf heeft verscheurd.. bla bla bla.. (dus ik zeg tegen die vriend, goh.. is dit nou zoiets aparts om over te liegen? kan mij t schelen wat er met dat kaartje gebeurd)..

En stelt ze allemaal vragen aan mij (die ik eerlijk beantwoord, had ik dus niet moeten doen!) over wat die vriend had gezegd wat hij van haar vond..

Nu is er dus een hele discussie gaande (waar ik mijzelf al lang uit heb verwijdert hoor).. over wat nou waar is.. nou werkelijk ongelovelijk!

Maaaar nu word ik dus voor leugenaar uitgemaakt door die vriend... moet ik daar nu wat van zeggen of niet? ik vind dit eerlijk gezegd nogal raar :s..

Dat zij zich zo gedraagt ok, met haar 15 jaar. Maar hij is 25?!?!! Komt nogal kinderachtig over...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:44

Jij had toch laatst ook al gedoe met vrienden? Tijd voor nieuwe vrienden? Of vergis ik me nu in de forummer scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:44

Reva schreef:Jij had toch laatst ook al gedoe met vrienden? Tijd voor nieuwe vrienden? Of vergis ik me nu in de forummer scratch

ik denk dat je je vergist..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:45

Het is bijna Valentijn :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:45

Lejow schreef:
Jade schreef:grrr vrienden.. wat moet je ermee?

Dat zij zich zo gedraagt ok, met haar 15 jaar. Maar hij is 25?!?!! Komt nogal kinderachtig over...

Zal hij vast van haar overgenomen hebben.... laughcry Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: