Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Dolores schreef:Lejow, er is zo'n reclame over op tv, en daar kun je ook betalingsregelingen treffen, misschien is dat iets?
Vind ik altijd een beetje eng.. Ach ik kom er wel hoor. Mijn doel is toch wel om het binnen nu en 2 jaar gedaan te hebben. Je ogen moeten trouwens ook al een periode stil staan in sterkte, en ik weet eigenlijk niet hoe dat bij mij zit...
Alexje, waar ben je nou op msn??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb m`n telefoon bijna in m`n gezicht als ik de tijd moet lezen, maar heel dichtbij lezen kan ik gelukkig nog wel.. Maargoed, daar heb ik dus alleen iets aan als ik m`n telefoon voor m`n gezicht hou, haha..Lejow schreef:_Donnaa schreef:Pfff.. Ik heb geen hekel aan m`n bril, maar wil ook wel eens zonder bril over straat.. Ik kan niet zolang tegen lenzen, helaas..
Ik ook, en wakker worden 's nachts en gewoon de wekker af kunnen lezen, en niet een kwartier bezig zijn omdat de lenzen weer eens niet je oog in willen..
(een keer was ik mijn lenzen vergeten uit te doen 's nachts, ik werd wakker, keek naar de wekker EN KON M LEZEN, ik dacht voor 2 seconde dat ik genezen was... helaas hahahha)
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb m`n telefoon bijna in m`n gezicht als ik de tijd moet lezen, maar heel dichtbij lezen kan ik gelukkig nog wel.. Maargoed, daar heb ik dus alleen iets aan als ik m`n telefoon voor m`n gezicht hou, haha..Lejow schreef:_Donnaa schreef:Pfff.. Ik heb geen hekel aan m`n bril, maar wil ook wel eens zonder bril over straat.. Ik kan niet zolang tegen lenzen, helaas..
Ik ook, en wakker worden 's nachts en gewoon de wekker af kunnen lezen, en niet een kwartier bezig zijn omdat de lenzen weer eens niet je oog in willen..
(een keer was ik mijn lenzen vergeten uit te doen 's nachts, ik werd wakker, keek naar de wekker EN KON M LEZEN, ik dacht voor 2 seconde dat ik genezen was... helaas hahahha)
Hoeveel min heb jij?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja Lejow, heb je je lenzen wel in? Ik zit al een kwartier tegen je aan te lullen ...
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ja Lejow, heb je je lenzen wel in? Ik zit al een kwartier tegen je aan te lullen ...
Komt niet aan Echt nie!
Lejow- Lady Post-a-lot
-2,75 en -3,00Lejow schreef:
Hoeveel min heb jij?
Opzich valt het mee, maar ik kan geen stap zetten zonder bril..
Gast- Gast
Toen ik mijn ogen liet laseren, was het 2000 euro per oog . Ik had aan beide kanten - 6Lejow schreef:Reva schreef:Lejow, ik dacht dat het ondertussen al wat goedkoper was.
Ze maken leuke reclames van 500 euro per oog, maar dat is als je -1 heb ofzo, hoe hoger de sterkte, hoe duurder
En laat ik nou -5 en -6 hebben ofzo hehe
*edit*
Oh zie dat het bij Care Vision nu 1075 per oog is, nou ja, dan is het nog veel geld
Maar ik weet wel waar ik voor ga sparen, als de auto er is haha
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Krijgen we nu de welbekende zondag 'boerzoektvrouwstilte'?
Ik zit klaar hoor. Met warme melk met daarin zo'n stokje met blok chocola eraan. Hmm.
Ik zit klaar hoor. Met warme melk met daarin zo'n stokje met blok chocola eraan. Hmm.
Gast- Gast
Ik heb ook echt slechte ogen, Snoes. Net zo slecht als die van jou. Ik heb -6 en ik heb een cilinder afwijking van -2. Heb je er speciale reden voor gehad dat je je ogen had moeten laten laseren? Of wilde laseren?
Gast- Gast
Reva schreef:Krijgen we nu de welbekende zondag 'boerzoektvrouwstilte'?
Nah, ik kijk dat programma nooit. Er moeten wel iemand zo gek zijn om mij te kunnen over te halen om dat programma te kijken.... Wie wil?
Gast- Gast
Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Ik kijk ook geen boer zoekt vrouw.. vind het stom
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Hoeveel sterkte heb jij aan je ogen naast die cilinder afwijking?
Gast- Gast
Reva schreef:Krijgen we nu de welbekende zondag 'boerzoektvrouwstilte'?
Ooh die heb ik ook nog ergens liggen. Zou daar een houdbaarheidsdatum op zitten?
Gast- Gast
Ik heb het nog nooit gezien.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bitterkoek_ schreef:Lejow schreef:Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Ehm... -4,5 en -5,5 geloof ik, of -4,75 en -5,75 weet het niet precies. Wel dat het een punt verschilt zo ongeveer
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ga er wel vandoor, ff lekker bankhangen en beetje op tijd naar bed (als dat nog lukt tenminste... )
Gast- Gast
Ik kijk ook geen Boer zoekt Vrouw.. En ik heb ook een cilinderafwijking aan beide ogen..
Gast- Gast
Hmm, denk het niet Alex. Als hij wit uitgeslagen is zou ik 'm niet meer gebruiken. Ik heb er eentje in de warme melk hangen en de ander vreet ik gewoon van het stokje af, whaha
Gast- Gast
Lejow schreef:Bitterkoek_ schreef:Lejow schreef:Oh die cilinder heb ik ook inderdaad...
Ehm... -4,5 en -5,5 geloof ik, of -4,75 en -5,75 weet het niet precies. Wel dat het een punt verschilt zo ongeveer
Ow dat valt dus wel mee in vergelijking met mijn oogsterkte. Heb je lenzen?
Gast- Gast
In een ander seizoen zat immers ook een boerin die een man zocht. 1 van die mannen is agent hier.. Hij waardeerd het nooit zo altijd je om een handtekening vraagtReva schreef:Het lijkt me echt zo hilarisch om mee te doen.
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: