Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jee, Alex
Merai: al huisnieuws? (niks teruggelezen)
Ikke buddha to buddha armband gekregen
Merai: al huisnieuws? (niks teruggelezen)
Ikke buddha to buddha armband gekregen
Gast- Gast
halloooooo ladies
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Nope, nog geen huizennieuws thanx for asking!
Heb je een plaatje van je armband?
Hoi Jordana! Hoe gaat het?
Heb je een plaatje van je armband?
Hoi Jordana! Hoe gaat het?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja wel goed, Ben net van een verjaardag thuis gekomen, Ik moest een eindje rijden en heb gezellig met schoonmoeder en schoonbroertje in de auto zitten zingen.
Ik heb goede gesprekken met zwager en schoonzusje gehad.
En zin nou aan de chips en een glas malibu lekker te genieten.
Jordana- Ratel
Lekker rustige zaterdag voor jou dus. Nog goed na kunnen denken voor morgen?
Gast- Gast
Jordana schreef:Ja wel goed, Ben net van een verjaardag thuis gekomen, Ik moest een eindje rijden en heb gezellig met schoonmoeder en schoonbroertje in de auto zitten zingen.
Dat klinkt goed, fijn dat je even kunt relaxen! Zie je erg tegen morgen op of heb je geen zin om er over te praten?
Merai- Ratel
Ik heb 'm niet (hier), mn moeder had een maat m gekozen, ze zeiden dat dat het meest standaard is, maar ik vind hem te ruim. Dus wil even een s passen. Misschien zit die wel te strak, maar dan weet ik dat gewoon. Ligt dus nog bij mn ouders.
Was vandaag naar een high tea en daarna nog even samen op de bank gehangen. Had nog sjans tijdens de high tea. Van een hond Ze weten gewoon serieus dat ik ze leuk vind, ik loop ook altijd naar elke hond toe op straat etc. Beest sloop gewoon telkens stiekem uit zn mandje richting onze tafel.. Hele zaak lag dubbel elke keer.
Was vandaag naar een high tea en daarna nog even samen op de bank gehangen. Had nog sjans tijdens de high tea. Van een hond Ze weten gewoon serieus dat ik ze leuk vind, ik loop ook altijd naar elke hond toe op straat etc. Beest sloop gewoon telkens stiekem uit zn mandje richting onze tafel.. Hele zaak lag dubbel elke keer.
Gast- Gast
Ik zie enorm op tegen morgen, vooral omdat ik nou ook weet dat hij iets heeft gepland voor maandag.
Jordana- Ratel
Ai, das pijnlijk Jordana. Is dat in verband met 14/2?
edit: best domme vraag eigenlijk
Laatst aangepast door Reva op za 12 feb 2011 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik zie enorm op tegen morgen, vooral omdat ik nou ook weet dat hij iets heeft gepland voor maandag.
Kan ik hier uit opmaken dat jij het gesprek morgen niet als heel positief ziet, hoe jij erover denkt?
Gast- Gast
Oei, like Reva says, dat is pijnlijk ... Wat ga je morgen tegen hem zeggen dan, Jordana?
Gast- Gast
Reva schreef:Ai, das pijnlijk Jordana. Is dat in verband met 14/2?
Whaha, ik ben blij dat je het zelf zegt
Gast- Gast
Ja Reva, inderdaad
Isabella: Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik wil hem,Ik wil hem niet, Ik wil een ander maar ook weet niet.
Ik ben nog steeds een warboel en het gesprek met mijn schoonzusje heeft aan de ene kant ook laten zien dat ik niet de enige ben die soms zo over hem denkt. Zij vind hem soms echt een egoist
Isabella: Ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik wil hem,Ik wil hem niet, Ik wil een ander maar ook weet niet.
Ik ben nog steeds een warboel en het gesprek met mijn schoonzusje heeft aan de ene kant ook laten zien dat ik niet de enige ben die soms zo over hem denkt. Zij vind hem soms echt een egoist
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Ja Reva, inderdaad
Lastig Jordana! Tja, dat hij iets heeft gepland voor Valentijn is niet iets wat je zou moeten tegenhouden. En dat je schoonzusje soms ook zo over hem denkt betekent niet dat hij je nu wel gelukkig gaat maken. Ik wens je echt de kracht toe om knopen door te gaan hakken en voor jezelf te kiezen!
Merai- Ratel
Maar dat veranderd niks voor jou neem ik aan, want jij moet met hem leven en dat is dus wel zijn karakter, die hij (misschien) niet kan veranderen.
Gast- Gast
Dat zijn dingen die hij wel kan veranderen maar ik me ga afvragen of hij die wel zou willen veranderen.
En nee het veranderd niets aan mijn gevoel. Ik denk dat ik toch een beslissing gemaakt heb. Ik hoop dat het een goede is en dat ik er geen spijt van ga krijgen.
En nee het veranderd niets aan mijn gevoel. Ik denk dat ik toch een beslissing gemaakt heb. Ik hoop dat het een goede is en dat ik er geen spijt van ga krijgen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Dat zijn dingen die hij wel kan veranderen maar ik me ga afvragen of hij die wel zou willen veranderen.
Ik ben blij dat ik je dit zie typen, ik denk echt dat het je heel gelukkig gaat maken! Natuurlijk niet op de hele korte termijn omdat het verdrietig is om zoiets achter je te laten.
Merai- Ratel
En dat besluit is dat je stopt met de relatie? Zo ja, dan zal het in het begin hoogstwaarschijnlijk voelen als de verkeerde beslissing, je zal spijt hebben en je afvragen of je er wel goed aan hebt gedaan. Maar dat is logisch, je hebt 7 jaar (??) een relatie met hem gehad, het kan niet dat je dat niet meer van hem houdt en dat je eigenlijk verder zou willen met hem, juist omdat je bang bent voor het 'gat' wat komt, je hebt toch een bepaalde vertrouwensband opgebouwd en je daaraan vasthouden lijkt het makkelijkst, helaas levert het jou alleen maar pijn en verdriet op. En dat is het niet waard, lijkt mij?
Gast- Gast
Alex167 schreef:En dat besluit is dat je stopt met de relatie? Zo ja, dan zal het in het begin hoogstwaarschijnlijk voelen als de verkeerde beslissing, je zal spijt hebben en je afvragen of je er wel goed aan hebt gedaan. Maar dat is logisch, je hebt 7 jaar (??) een relatie met hem gehad, het kan niet dat je dat niet meer van hem houdt en dat je eigenlijk verder zou willen met hem, juist omdat je bang bent voor het 'gat' wat komt, je hebt toch een bepaalde vertrouwensband opgebouwd en je daaraan vasthouden lijkt het makkelijkst, helaas levert het jou alleen maar pijn en verdriet op. En dat is het niet waard, lijkt mij?
Ik weet niet of het zo gaat voelen voor haar. Volgens mij zal opluchting ook wel snel overheersen! Toen ik bij mijn ex wegging (waar ik ook mee samenwoonde) voelde dat direct goed, niet omdat hij heel slecht was maar wel omdat we een slechte combinatie waren. Nu (5 jaar later) ben ik nog steeds goed bevriend met hem. Misschien is dat voor Jordana ook wel een mogelijkheid.
Merai- Ratel
Ik weet ook niet of ze het zo gaat voelen. Maar ik probeer ook alleen maar advies te geven en er voor haar te zijn. Ik kan me best voorstellen dat het pijn doet. Als het makkelijk zou zijn, zou Jordana er waarschijnlijk ook niet zo lang over twijfelen.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Ik weet ook niet of ze het zo gaat voelen. Maar ik probeer ook alleen maar advies te geven en er voor haar te zijn. Ik kan me best voorstellen dat het pijn doet. Als het makkelijk zou zijn, zou Jordana er waarschijnlijk ook niet zo lang over twijfelen.
Dat begrijp ik, dat probeer ik ook. En natuurlijk is het van de zijlijn makkelijk praten, ik besef wel dat het voor haar heel lastig is.
Merai- Ratel
Alex167 schreef:En dat besluit is dat je stopt met de relatie? Zo ja, dan zal het in het begin hoogstwaarschijnlijk voelen als de verkeerde beslissing, je zal spijt hebben en je afvragen of je er wel goed aan hebt gedaan. Maar dat is logisch, je hebt 7 jaar (??) een relatie met hem gehad, het kan niet dat je dat niet meer van hem houdt en dat je eigenlijk verder zou willen met hem, juist omdat je bang bent voor het 'gat' wat komt, je hebt toch een bepaalde vertrouwensband opgebouwd en je daaraan vasthouden lijkt het makkelijkst, helaas levert het jou alleen maar pijn en verdriet op. En dat is het niet waard, lijkt mij?
Nee inderdaad, Het leverd mij niet veel op.
Ik heb wel de beslssing genomen dat ik nog wel gewoon bij hem blijf wonen. En ik denk net zo lang dat het huis dan verkocht zal zijn (komt omdat ik het echt niet kan opbrengen een eigen huis te huren en dit huis nog te betalen) Misschien dat we dan een beter band samen gaan krijgen dan dat we nou hebben.
En een aparte slaapkamer is zo gemaakt een extra bed hebben we staan.
Jordana- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: