Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:38

Kutlenzen! Vorige week een half uur in de stoel bij de opticien gezeten want ik had het gevoel dat ik niet scherp zag.
Tig dingetjes voor mijn ogen gehad en tot de conclusie gekomen dat de lenzen die ik had een kwart te scherp!! waren en dat ik ze te lang in had. Nu moet ik ze eerder uit en heb ik speciale siliconen lenzen gekregen die meer zuurstof doorlaten (en ze zijn dus een kwart minder sterk geworden).
Vandaag heb ik ze voor het eerst in gedaan en ik zie gewoon NOG niet scherp!! Ik heb verdorie 155 euro neergeteld voor die dingen! Ik kijk het morgen nog even aan en anders ga ik weer terug en wil ik lenzen waarmee ik wel goed kan kijken.

Ik word gek van mijn ogen Sad Zou ze zo graag willen laten laseren! Alleen kost zoooooveel geld!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:39

Dolores schreef:Dat ís ook superrot en oneerlijk lieve Lexie...
Maar je hebt een keuze.....
Je kunt in dat 'het is oneerlijk en ik wil ook die echte aandacht van mijn ouders' fase blijven hangen.... of je kunt denken 'hell with them, ik leef mijn eigen leven en ik ga dit doen omdat IK mezelf belangrijk genoeg vind' ...

Soms vind Lejow zich stom dat ze alleen met een hug aan kan komen, terwijl DIT het is wat ze wil zeggen, maar het niet onder woorden krijgt. Again.. ZOOOO eens!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:39

Je kunt in dat 'het is oneerlijk en ik wil ook die echte aandacht van mijn ouders' fase blijven hangen.... of je kunt denken 'hell with them, ik leef mijn eigen leven en ik ga dit doen omdat IK mezelf belangrijk genoeg vind' ...
Dit vind ik een hele mooie, en is de enige manier.
Meis, wat je nu doet is overleven, kies ervoor om te gaan leven!! En met hulp kom je er echt wel.
Het is ook echt moeilijk te begrijpen voor mensen die het niet voelen, en de meeste mannen staan er ook anders in, daar loop ik hier ook tegenaan. Ik denk dat het heel moeilijk is om je in te leven in een ander als je het probleem helemaal niet ziet...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:42

Hoe pijnlijk het ook voor mij is, ik ben wel op het punt dat ik zoiets heb van 'Screw you, ik weet zelf het beste wat er met mij aan de hand is en ik ben keihard aan het werk om daar uit te komen.' Mijn man weet ook wel wat er aan de hand is en hij gelooft mij ook uiteraard, hij heeft alleen moeite met het feit dat ik zo moeilijk eet. Maar daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:43

Alex, ik ga je zo even een PM sturen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:44

Reva schreef:
Dolores schreef:Tjemig ja...

Sorry June en Reevster..... Pfff ik ben blijkbaar erg avatar focussed...

Ik denk dat het meer een situatie was van 'Jeetje wat een goede post, dat móet Reva zijn'.

lol!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:44

Alex167 schreef:

Het is voor een ander natuurlijk ook lastig om voor te stellen om moeite te hebben met eten als je dat zelf totaal niet hebt. Maar wat zou je nou qua steun het liefste van hem willen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:47

Dat hij me gelooft is genoeg voor me. Hij juicht het toe dat ik hulp heb gezocht, maar hij heeft wel als 'voorwaarde' gesteld dat ik me dan wel moet inzetten om er daadwerkelijk uit te komen. En ik doe zo mijn best, het gaat met ups en downs. Hij verwacht niet dat ik er binnen twee weken bovenop ben, daarvoor is er teveel gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:47

Weet je, lieve Lexie, wat ik heb moeten leren, en waarbij ik vaak nog steeds op mijn bek ga hoor....
Je kunt een ander nooit veranderen. Lijden onder de houding van een ander kan, maar op een gegeven moment heb je een keuze, of je blijft zitten in 'het zou anders moeten zijn want Jantje-Keesje-Fritsje moet anders reageren of anders doen' of je kunt bedenken wat JIJ zelf wilt of moet veranderen om wel gelukkiger te zijn of ergens mee om te kunnen gaan...

En dat maakt hoe de ander doet niet minder oneerlijk, of pijnlijk of verdrietig, maar het maakt wel dat je na een keer of tig minder lang in dat gekwetste dal blijft steken, omdat je weet dat de ánder niet verandert, maar jijzelf wel.
Voor een stukje zal het ook gaan helpen als je die verwachtingen langzaam maar zeker los gaat laten.

Je ouders zijn mensen die verkeerd reageren op jou. Er niet zijn op belangrijke momenten en je niet serieus nemen op momenten waarop jij dat wél heel erg nodig hebt.
Zo zijn ze, en het is aan hen om daaraan iets te doen. Zolang ze er zelf geen last van hebben zullen ze dat mogelijk nog tijden niet doen.
Dus dan kun jij maar 1 ding, je eigen leven geweldig maken, zonder die afhankelijkheid naar hun toe, dat verlangen naar hun goedkeuring of het gezien worden.

Tot het moment komt dat jij eruit knalt....en zij ineens kijken en zien, echt zien. En dan is het aan jou of jij daar nog zin in zult hebben...

Laatst aangepast door Dolores op zo 13 feb 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:48

Alex167 schreef:Dat hij me gelooft is genoeg voor me. Hij juicht het toe dat ik hulp heb gezocht, maar hij heeft wel als 'voorwaarde' gesteld dat ik me dan wel moet inzetten om er daadwerkelijk uit te komen. En ik doe zo mijn best, het gaat met ups en downs. Hij verwacht niet dat ik er binnen twee weken bovenop ben, daarvoor is er teveel gebeurd.
Wat verwacht je zelf?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:48

Ik vind dat een goede voorwaarde van hem! En het is logisch dat het met ups en downs gaat, het is nou eenmaal geen makkelijke weg die je ingegaan bent! En ik denk dat je er vooral de tijd voor moet nemen om er boven op te komen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:51

Op dit moment verwacht ik dat de psycholoog mij doorverwijst naar een tweedelijns instelling. Ik kom er gewoon niet uit. Het lukt me gewoon niet. Klotezooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:51

Lejow schreef:
Ik word gek van mijn ogen Sad Zou ze zo graag willen laten laseren! Alleen kost zoooooveel geld!
Wat kost dat eigenlijk?

Ik ben weer terug.. In de kroeg was een stomme quiz en dan is het stampvol.. Nouja, wel even een stukje gefietst../

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:53

Het lukt jou wél Alex...
Je hebt alleen wel mensen nodig die weten hoe en wat en jou de juiste handvaten kunnen geven...

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:55

Dolores schreef:Het lukt jou wél Alex...
Je hebt alleen wel mensen nodig die weten hoe en wat en jou de juiste handvaten kunnen geven...

En daar is de doorverwijzing voor nodig.. Mensen die jou op de juiste wijze kunnen helpen op de weg die je zelf al zo goed ingeslagen bent!

Donnaa, volgens mij zo'n 1500 euro per oog, als het niet meer is..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:56

Lejow, ik dacht dat het ondertussen al wat goedkoper was.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 13 feb 2011 - 7:57

Donnaa dan heb je niet veel bailey's gehad..

@ alex ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar wil je gewoon veel sterkte wensen! Het lijkt me heel moeilijk wat je mee maakt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 7:57

Reva schreef:Lejow, ik dacht dat het ondertussen al wat goedkoper was.

Ze maken leuke reclames van 500 euro per oog, maar dat is als je -1 heb ofzo, hoe hoger de sterkte, hoe duurder
En laat ik nou -5 en -6 hebben ofzo hehe

*edit*
Oh zie dat het bij Care Vision nu 1075 per oog is, nou ja, dan is het nog veel geld smile
Maar ik weet wel waar ik voor ga sparen, als de auto er is haha

Laatst aangepast door Lejow op zo 13 feb 2011 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 7:58

Volgens mij is het ook goedkoper tegenwoordig. K. wil het ook laten doen want 'het kost niet meer zoveel tegenwoordig'. Wink

Gast
Gast

Pfff.. Ik heb geen hekel aan m`n bril, maar wil ook wel eens zonder bril over straat.. Ik kan niet zolang tegen lenzen, helaas..

Gast
Gast

studiebol schreef:Donnaa dan heb je niet veel bailey's gehad...
Klopt.. Helemaal geen om precies te zijn.. :P

Gast
Gast

Bericht  Chocolate Cookie zo 13 feb 2011 - 7:59

@ Alex: Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten. Alles wat ik zou willen zeggen, is gezegt. Heel veel sterkte!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  studiebol zo 13 feb 2011 - 8:00

_Donnaa schreef:
studiebol schreef:Donnaa dan heb je niet veel bailey's gehad...
Klopt.. Helemaal geen om precies te zijn.. :P
'

Toch jammer...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow zo 13 feb 2011 - 8:00

_Donnaa schreef:Pfff.. Ik heb geen hekel aan m`n bril, maar wil ook wel eens zonder bril over straat.. Ik kan niet zolang tegen lenzen, helaas..

Ik ook, en wakker worden 's nachts en gewoon de wekker af kunnen lezen, en niet een kwartier bezig zijn omdat de lenzen weer eens niet je oog in willen..

(een keer was ik mijn lenzen vergeten uit te doen 's nachts, ik werd wakker, keek naar de wekker EN KON M LEZEN, ik dacht voor 2 seconde dat ik genezen was... helaas hahahha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 8:01

Lejow, er is zo'n reclame over op tv, en daar kun je ook betalingsregelingen treffen, misschien is dat iets?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: