Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jordana schreef:Heel de situatie wat er is tussen ons.
Ik ben namelijk op het punt aangekomen voor onze relatie te verbreken.
Oke, dat is heftig! Maar wat houd je tegen dan? Of heb je het al tegen hem gezegd?
Laatst aangepast door studiebol op zo 13 feb 2011 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook, maar dan nog snap ik het niet.June schreef:Smikkell schreef:Wat is radiopauze?
Ik ken alleen de uitdrukking 'radiostilte'.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Hoe staat het met mijn jurk, Reev?
Gaat zeer voorspoedig. Mijn vader kwam net -ja alweer- om een haaknaald te brengen Dus dan kan ik de armdingen haken. Als ik kan haken.
Gast- Gast
Ik ga morgen wel even kijken dan =)Reva schreef:Smikkell schreef:Ja, dat heeft iemand me laatst verteld.Dolores schreef:Smikkell, weet jij dat ze heel goedkoop brei spullen en wol enzo hebben bij Zeeman?
Daar komt mijn uberstoere wol ook vandaan En de breinaalden ook. Vier voor 1.30
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Wat is radiopauze?
Die is het sorry.
Isabella: Het gesprek verloopt moeizaam en we hadden toestraks bijna ruzie en werden we echt kwaad op elkaar vandaar dat we nou al een paar uur niets tot niet zo veel zeggen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Alex, ik zou heel graag willen dat ik iets voor je kon doen. Al kon ik alleen maar je familie even wakker schudden. Dat je dit allemaal mee moet maken is al erg genoeg, laat staan dat je het nog moet doen zonder je familie. Ik vind het knap dat je nog steeds zoveel wilskracht hebt om het te veranderen. Fijn dat je dochter werkt als een stimulans . Uit rustig je frustraties, daar kan iedereen hier denk ik alleen maar begrip voor hebben.
Gast- Gast
Alex167 schreef: ***
Pop, heb je zin om morgen avond wat te gaan doen? Kom ik na het eten naar je toe, gaan we desnoods wandelen ofzo, of iets waar jij je fijn bij voelt.
Want ik vind dit echt heel erg om te lezen...
En geloof me, je zult hier uitkomen, je bent al heel goed op weg, neem stapje voor stapje!!!
(even je stukje uit de quote gehaald)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Jordana schreef:June schreef:Smikkell schreef:Wat is radiopauze?
Die is het sorry.
Isabella: Het gesprek verloopt moeizaam en we hadden toestraks bijna ruzie en werden we echt kwaad op elkaar vandaar dat we nou al een paar uur niets tot niet zo veel zeggen.
Jij hebt je druk te maken over andere dingen dan dat, vooral geen excuses.
Hopelijk kun je straks het gesprek rustig afronden wanneer jullie allebei afgekoeld zijn en weer klaar voor een gesprek.
Gast- Gast
Lejow schreef:Alex167 schreef: ***
Pop, heb je zin om morgen avond wat te gaan doen? Kom ik na het eten naar je toe, gaan we desnoods wandelen ofzo, of iets waar jij je fijn bij voelt.
Want ik vind dit echt heel erg om te lezen...
En geloof me, je zult hier uitkomen, je bent al heel goed op weg, neem stapje voor stapje!!!
(even je stukje uit de quote gehaald)
Kom ff op msn!
Gast- Gast
Lexie-lief...
Hoe hard ook, uiteindelijk ben jij wel zelf degene die het moet doen. Steun is fijn, maar kun je ook van anderen als je directe familie krijgen.
Ergens is het in je voordeel dat zij zo doen, want nu wil jij puur beter worden voor Lexie-zelf en voor A.
als je hele omgeving erbovenop zit, doe je het vaak voor een ander, dan is het resultaat soms veel minder blijvend, omdat je dan zelf nog niet zover bent...
Ik weet dat je niks aan digi-knuffels hebt, maar alle lieve woorden helpen wel een tikkiebeetje en het is beter dan negeren...
liefs
Hoe hard ook, uiteindelijk ben jij wel zelf degene die het moet doen. Steun is fijn, maar kun je ook van anderen als je directe familie krijgen.
Ergens is het in je voordeel dat zij zo doen, want nu wil jij puur beter worden voor Lexie-zelf en voor A.
als je hele omgeving erbovenop zit, doe je het vaak voor een ander, dan is het resultaat soms veel minder blijvend, omdat je dan zelf nog niet zover bent...
Ik weet dat je niks aan digi-knuffels hebt, maar alle lieve woorden helpen wel een tikkiebeetje en het is beter dan negeren...
liefs
Gast- Gast
En Jordana,
Ik sluit me bij Reevster aan, geen sorry, je zit op een ontzettend moeilijk punt in je leven....
Ik sluit me bij Reevster aan, geen sorry, je zit op een ontzettend moeilijk punt in je leven....
Gast- Gast
Dolores schreef:Lexie-lief...
liefs
Wederom Eensch!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:En Jordana,
Dat was June, maar met een andere avatar
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:En Jordana,
Dat was June, maar met een andere avatar
Gaan ze ons nou door elkaar halen? Naja.. ik houd ook wel van bitterballen.
Gast- Gast
Ik weet dat ik het zelf moet doen, maar het steekt gewoon zo erg als mijn ouders de U. waar mijn zusje heen gaat platlopen om maar zoveel mogelijk informatie te krijgen over het probleem van mijn zusje en dat ik genegeerd word. En niet in de zin dat ze niks zeggen tegen me ofzo, ze doen zelfs doodnormaal. Zolang ik zeg dat het goed met me gaat zal het ze een worst wezen, heb ik het idee. En als mijn zusje ook maar een terugval heeft moet de hele wereld ingeschakeld worden om haar er weer bovenop te krijgen, maar ik loop hier ook al jaren mee (inmiddels 10 jaar) en ik stel me aan, volgens hun. Dat doet pijn.
Gast- Gast
Ik kan me onmogelijk voorstellen hoeveel pijn dat voor jou moet doen, Alex. Denk je dat er een manier zou zijn om hen wakker te schudden? Je zegt dat je man niet weet wat hij met je moet, maar hij gelooft je wel toch? Hij neemt je wel serieus of ook niet?
Gast- Gast
Alex167 schreef: *** grrr quote ik je weer ***
Ik ben op msn meis
Lejow- Lady Post-a-lot
Tjemig ja...
Sorry June en Reevster..... Pfff ik ben blijkbaar erg avatar focussed...
Gast- Gast
Ik heb die avatar zonder bril en zonder ingevallen ogen met enge zwarte kringen..
Gast- Gast
June schreef:Ik kan me onmogelijk voorstellen hoeveel pijn dat voor jou moet doen, Alex. Denk je dat er een manier zou zijn om hen wakker te schudden? Je zegt dat je man niet weet wat hij met je moet, maar hij gelooft je wel toch? Hij neemt je wel serieus of ook niet?
Lijkt me ook lastig, wat verwacht je van hem meis?
Lejow- Lady Post-a-lot
Dolores schreef:Tjemig ja...
Ik denk dat het meer een situatie was van 'Jeetje wat een goede post, dat móet Reva zijn'.
Gast- Gast
Dat ís ook superrot en oneerlijk lieve Lexie...
Maar je hebt een keuze.....
Je kunt in dat 'het is oneerlijk en ik wil ook die echte aandacht van mijn ouders' fase blijven hangen.... of je kunt denken 'hell with them, ik leef mijn eigen leven en ik ga dit doen omdat IK mezelf belangrijk genoeg vind' ...
Je kunt in dat 'het is oneerlijk en ik wil ook die echte aandacht van mijn ouders' fase blijven hangen.... of je kunt denken 'hell with them, ik leef mijn eigen leven en ik ga dit doen omdat IK mezelf belangrijk genoeg vind' ...
Gast- Gast
Reva schreef:Dolores schreef:Tjemig ja...
Ik denk dat het meer een situatie was van 'Jeetje wat een goede post, dat móet Reva zijn'.
Dat was het ook, maar om dat nu zo maar ongenuanceerd neer te zetten, vond ik enigszins kwetsend....
Gast- Gast
Dolores schreef:Dat ís ook superrot en oneerlijk lieve Lexie...
Mee eens, En ondanks dat ze toch niet aan komen toch een knuffel van me
Ik ga is effe van de laptop af. ciao, tot straks
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: