Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex167 schreef:Op een pizza hoort geen vis.
Net zoals er in chocolade geen noten horen.
Oneens
Oneens.. Heerlijk zo'n pizza met vis en heerlijk een chocoreep met noten.. Yummmmm
Gast- Gast
Andersom is het wel heel erg vies... Chocola met vis...Alex167 schreef:Hahahaha smaken verschillen
Gast- Gast
Trouwens, even terugkomend op Liva.. Het lijkt wel alsof ze weg is door die discussie.. Misschien was het een druppel?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, veel lekkerder dan jouw aardappels en snitzel :face:studiebol schreef:Donnaa was je pizza lekker???
Jij weet niet hoe lekker ik dat kan klaar maken.....
Maar ik denk eigenlijk wel dat je gelijk hebt...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Ik krijg honger van jullie gesprekken
Ik ook en mijn eetdate komt pas om zeven uur
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
_Donnaa schreef:Trouwens, even terugkomend op Liva.. Het lijkt wel alsof ze weg is door die discussie.. Misschien was het een druppel?
Ik weet het echt niet... maar als jij die discussie leest vond je hem dan echt heel heftig?
studiebol- Ratel
Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Lijkt me niet dat je daar je account voor hoeft te verwijderen.. Anders heb je wel heel weinig discipline, toch?
Lijkt me niet dat je daar je account voor hoeft te verwijderen.. Anders heb je wel heel weinig discipline, toch?
Gast- Gast
Nee, maar een kat in het nauw neemt rare sprongen..studiebol schreef:_Donnaa schreef:Trouwens, even terugkomend op Liva.. Het lijkt wel alsof ze weg is door die discussie.. Misschien was het een druppel?
Ik weet het echt niet... maar als jij die discussie leest vond je hem dan echt heel heftig?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal lichtelijk overdreven. Kom of ga maar maak er geen drama van.
Merai- Ratel
Ach jah dat krijg je als je leven niet zo heel spannend is. Dan moet je toch zelf wel wat drama maken Doe ik ook.. hahaha..
Gast- Gast
Ja, maar dat is weird toch.. Als ik nu besluit dat ik moet gaan studeren, dan doe ik dat en laat ik het forum even voor wat het is.. Dan ga je toch niet je account verwijderen?Merai schreef:_Donnaa schreef:Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Eerlijk gezegd vind ik het allemaal lichtelijk overdreven. Kom of ga maar maak er geen drama van.
Gast- Gast
Merai schreef:_Donnaa schreef:Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Zo werkt het gewoon niet. Ik ben op het oude forum ook een keer gegaan, zonder dat er drama was ofzo en ook niet gezegd van joehoe ik ga bijna of iets in die richting. Dezelfde avond opende iemand toen al een topic van 'waar is vorigeforumnaam '. Toen waren er mensen zelfs bijna beledigd dat ik niks had laten weten. Doe je het wel, is het niet goed. Doe je het niet, is het ook niet goed.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Nou ik snap wel dat ze zich meer wil richten op haar studie....
Maar als ik mijn account zou laten verwijderen dan kom ik hier nog wel lezen denk ik hoor.. Ik hoop voor liva dat zij het dan echt niet doet.
studiebol- Ratel
_Donnaa schreef:Ja, maar dat is weird toch.. Als ik nu besluit dat ik moet gaan studeren, dan doe ik dat en laat ik het forum even voor wat het is.. Dan ga je toch niet je account verwijderen?Merai schreef:_Donnaa schreef:Oh ik lees net op twitter dat ze zich op haar studie wil focussen omdat ze teveel op het forum zat en dat ze misschien in de toekomst wel terugkomt..
Nee dat bedoel ik ook, zo'n big deal is het allemaal niet. Maargoed, ze moet het natuurlijk zelf weten
Merai- Ratel
Zonder account is de verleiding om even te kijken kleiner denk ik.
Ik ben jaren geleden ook opeens weg gegaan en heb nooit meer terug gekeken tot een aantal maanden terug. En nu ik weer een account heb móét ik toch weer kijken en reageren.
Ik ben jaren geleden ook opeens weg gegaan en heb nooit meer terug gekeken tot een aantal maanden terug. En nu ik weer een account heb móét ik toch weer kijken en reageren.
Gast- Gast
Ik zie geen drama's omtrent het vertrek van Liva hoor, het enige drama wat ik zie, is het drama wat jullie ervan maken Ze is gewoon met stille trom vertrokken, niks geen drama dus.
Maar goed, waar ik eigenlijk voor kwam... Ik heb vanmiddag zo nu en dan eens wat pagina's in dit topic doorgelezen, en Alex, ik wilde je eigenlijk even een hart onder de riem steken. Ik heb zelf vroeger ook een eetstoornis gehad (compleet het tegenovergestelde van waar jij nu inzit) en kan me wel enigzins voorstellen hoe jij je nu voelt. Alleen ben jij wel een enorme stap verder dan ik ooit geweest ben, ik heb er namelijk nooit professionele hulp bij gezocht. Met als gevolg dat ik mijn eetstoornis echt wel redelijk onder controle heb, máár dat hij vervolgens soms flink de kop op kan steken en genadeloos toe kan slaan.
Weet in elk geval dat je op de goede weg zit. Je hebt hulp, en het belangrijkste, je aanvaard die hulp. Misschien zie je het niet altijd even helder en zie je het soms niet meer zitten, maar meid, echt, je komt er.
Maar goed, waar ik eigenlijk voor kwam... Ik heb vanmiddag zo nu en dan eens wat pagina's in dit topic doorgelezen, en Alex, ik wilde je eigenlijk even een hart onder de riem steken. Ik heb zelf vroeger ook een eetstoornis gehad (compleet het tegenovergestelde van waar jij nu inzit) en kan me wel enigzins voorstellen hoe jij je nu voelt. Alleen ben jij wel een enorme stap verder dan ik ooit geweest ben, ik heb er namelijk nooit professionele hulp bij gezocht. Met als gevolg dat ik mijn eetstoornis echt wel redelijk onder controle heb, máár dat hij vervolgens soms flink de kop op kan steken en genadeloos toe kan slaan.
Weet in elk geval dat je op de goede weg zit. Je hebt hulp, en het belangrijkste, je aanvaard die hulp. Misschien zie je het niet altijd even helder en zie je het soms niet meer zitten, maar meid, echt, je komt er.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: