Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
mozzarella schreef:Merai schreef:mozzarella schreef:Merai schreef:studiebol schreef:Merai schreef:Even wat anders, ik zie in een paar topics gast staan bij Liva haar naam, is ze weg?
Of ze echt weg is weet ik niet maar check het topic je vriend missen, bij liefde en relatie. Ik denk dat het daardoor komt.
Pff, wat een flauwekul.
Noujaaaaaa
Niet dan? Prima dat er gediscussieerd wordt, dat vind ik ook leuk en interessant. Maar waarom moet het persoonlijk gemaakt worden? Waarom moet er een waarde oordeel aan opgehangen worden? Het een is niet beter dan het ander, leven en laten leven dus.
Ja het was een...ik ben het met je eens noujaaaaa
Gelukkig
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte meisje!!Jordana schreef:Thank you, ga nou eerst is eten en we gaan het zien hoe de avond gaat lopen.
Gast- Gast
June schreef:Als er een schop uitgedeeld kan worden, staat Merai vooraan!
Sterkte, Jordana!
ik bedoel het goed hoor
Merai- Ratel
Jordana schreef:Thank you, ga nou eerst is eten en we gaan het zien hoe de avond gaat lopen.
Merai- Ratel
Jordana schreef:Thank you, ga nou eerst is eten en we gaan het zien hoe de avond gaat lopen.
eetsmakelijk!
Gast- Gast
Merai schreef:June schreef:Als er een schop uitgedeeld kan worden, staat Merai vooraan!
Sterkte, Jordana!
ik bedoel het goed hoor
Dat weet ik toch
Gast- Gast
Ik ga er vanuit dat er nog wel een andere reden is waarom Liva weg is gegaan, naar mijn mening was dit namelijk niet zo ontzettend pittige discussie. Maar goed ik kan niet in Liva haar hoofd kijken en weten wat zij er van denkt.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
June schreef:Merai schreef:June schreef:Als er een schop uitgedeeld kan worden, staat Merai vooraan!
Sterkte, Jordana!
ik bedoel het goed hoor
Dat weet ik toch
Pfieuw
Merai- Ratel
Beauty Addict schreef:Hebben jullie ook nog wel leuke momenten samen?
Heel weinig meer.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
studiebol schreef:Ik ga er vanuit dat er nog wel een andere reden is waarom Liva weg is gegaan, naar mijn mening was dit namelijk niet zo ontzettend pittige discussie. Maar goed ik kan niet in Liva haar hoofd kijken en weten wat zij er van denkt.
Oh, dat is dan het verschil. Ik kan dat wel!
Gast- Gast
Hoe hou je het dan vol meis??Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hebben jullie ook nog wel leuke momenten samen?
Heel weinig meer.
Gast- Gast
O echt? En ging het om die discussie of niet?June schreef:studiebol schreef:Ik ga er vanuit dat er nog wel een andere reden is waarom Liva weg is gegaan, naar mijn mening was dit namelijk niet zo ontzettend pittige discussie. Maar goed ik kan niet in Liva haar hoofd kijken en weten wat zij er van denkt.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:O echt? En ging het om die discussie of niet?June schreef:studiebol schreef:Ik ga er vanuit dat er nog wel een andere reden is waarom Liva weg is gegaan, naar mijn mening was dit namelijk niet zo ontzettend pittige discussie. Maar goed ik kan niet in Liva haar hoofd kijken en weten wat zij er van denkt.
haha dat zou handig zijn..
maar het lijkt me dat Liva haar reden ervoor heeft.. en wat dat is doet er niet toe toch?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Hoe hou je het dan vol meis??Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hebben jullie ook nog wel leuke momenten samen?
Heel weinig meer.
In de hoop dat er toch iets veranderd.
Maar die hoop heb ik nou toch echt opgegeven.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hoe hou je het dan vol meis??Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hebben jullie ook nog wel leuke momenten samen?
Heel weinig meer.
Wat ga je nu dan doen meisje? Kun je vanavond naar je ouders/ergens anders heen?
Merai- Ratel
Jordana schreef:
Sterkte
als we iets voor je kunnen betekenen moet je het maar laten weten
Gast- Gast
Eens. Als ze het wil vertellen horen we het vanzelf, het kan ook totaal iets anders zijn.Jade schreef:Beauty Addict schreef:O echt? En ging het om die discussie of niet?June schreef:studiebol schreef:Ik ga er vanuit dat er nog wel een andere reden is waarom Liva weg is gegaan, naar mijn mening was dit namelijk niet zo ontzettend pittige discussie. Maar goed ik kan niet in Liva haar hoofd kijken en weten wat zij er van denkt.
haha dat zou handig zijn..
maar het lijkt me dat Liva haar reden ervoor heeft.. en wat dat is doet er niet toe toch?
Gast- Gast
Wat haar reden ook is.. ik vind het jammer
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Meid toch! En nu? Vergeet nooit: Er zijn heel veel mannen, maar er is maar 1 Jordana. Blijf bij jezelf, blijf wie je bent, anders wordt je niet gelukkig. Zodra een relatie je eigenwaarde gaat ondermijnen zit je niet op je plekje.Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hoe hou je het dan vol meis??Jordana schreef:Beauty Addict schreef:Hebben jullie ook nog wel leuke momenten samen?
Heel weinig meer.
Gast- Gast
Ik was woensdag jarig, Bedankt!Merai schreef:Serena schreef:Ja was gezellig en best veel gekregen, ook leuke dingen
hele lekkere thee soorten van Revelotion en een leuke tas een een spel die me ook heel leuk lijkt hahah en nog wat maar meer handige dingen
Ben dus weer lekker verwend
Dat klinkt leuk! Wanneer ben/was je jarig? Alvast/nog gefeliciteerd!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Als er iets is dan horen jullie snel genoeg van me.
Jordana- Ratel
Ik hoop gewoon op storing in haar account en dat ze er straks weer is. Als Liva of iemand anders...Lejow schreef:Wat haar reden ook is.. ik vind het jammer
Gast- Gast
@jordana:
Ik ga life for You kijken en zo eten!
fijne avond iedereen!!
Ik ga life for You kijken en zo eten!
fijne avond iedereen!!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Jordana schreef:Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Sterkte!
Merai- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: