Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jade schreef:Merai schreef:Dat klinkt ook lekker! Wat betekent het teken in jouw onderschrift eigenlijk? Ik zie hem nu pasJade schreef:Ik heb gisteren mihoen gemaakt en nog genoeg over voor vanavond.
haha het is een hartje..
ღ
Maar hij wil niet groot worden!
Kun je de size in je onderschrift ook niet aanpassen? Wel leuk!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Alles wat jullie gaan eten klinkt lekkerder dan wat ik ga eten,doe toch iets niet goed..
Ja, ik had echt de neiging om weg te lopen of om te zeggen 'ja ik weet dat ik heel geil ben, maar geile mensen moeten ook eten'. Maar ja, je doet het niet Wil er nog vaker eten kunnen halen. Kreeg wel korting
Als ik op de terugweg was geweest had ik vast hele goede opmerkingen kunnen bedenken om terug te zeggen.. ben niet zo gevat op zo'n moment! Maar wel fijn dat je korting kreeg.
Wat denken jullie? Zou de snitzel die ik uit de diepvries heb gehaald gisteravond, ook goed blijven tot morgen??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Reva schreef:studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Alles wat jullie gaan eten klinkt lekkerder dan wat ik ga eten,doe toch iets niet goed..
Ja, ik had echt de neiging om weg te lopen of om te zeggen 'ja ik weet dat ik heel geil ben, maar geile mensen moeten ook eten'. Maar ja, je doet het niet Wil er nog vaker eten kunnen halen. Kreeg wel korting
Als ik op de terugweg was geweest had ik vast hele goede opmerkingen kunnen bedenken om terug te zeggen.. ben niet zo gevat op zo'n moment! Maar wel fijn dat je korting kreeg.
Wat denken jullie? Zou de snitzel die ik uit de diepvries heb gehaald gisteravond, ook goed blijven tot morgen??
Als je hem meteen na aankoop in de diepvries hebt gedaan vast wel. Ga je ook pizza eten?
Merai- Ratel
Reva schreef:studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Mocht je het toch nog ooit gaan doen: film het alsjeblieft!
Gast- Gast
Reva schreef:June, ik schat in dat tegen die tijd de soap al loopt
Haha dan zou ik overwegen om toch een tv aan te schaffen
Merai- Ratel
Ben benieuwd naar de naam van je soap... Harige benen, gesmolten placemats & opdringerige Italianen?Reva schreef:June, ik schat in dat tegen die tijd de soap al loopt
Gast- Gast
Die snitzel ligt al wel in de diepvries sinds ik hem heb gekocht ja.... hij ligt nu in de koelkast, een dagje extra in de koelkast kan geen kwaad toch?? En ja als ik weet dat het geen kwaad kan ga ik op pizza eten
studiebol- Ratel
Beauty Addict schreef:Ben benieuwd naar de naam van je soap... Harige benen, gesmolten placemats & opdringerige Italianen?Reva schreef:June, ik schat in dat tegen die tijd de soap al loopt
Gewoon 'Revalutionair' vind ik
Merai- Ratel
studiebol schreef:Die snitzel ligt al wel in de diepvries sinds ik hem heb gekocht ja.... hij ligt nu in de koelkast, een dagje extra in de koelkast kan geen kwaad toch?? En ja als ik weet dat het geen kwaad kan ga ik op pizza eten
Volgens mij kan dat geen kwaad. Geniet van je pizza
Merai- Ratel
Merai schreef:studiebol schreef:Die snitzel ligt al wel in de diepvries sinds ik hem heb gekocht ja.... hij ligt nu in de koelkast, een dagje extra in de koelkast kan geen kwaad toch?? En ja als ik weet dat het geen kwaad kan ga ik op pizza eten
Ik zou het niet doen denk ik.. maar toch eetsmakelijk!
Gast- Gast
Zou het zelf niet zo snel doen, maar als je zorgt dat het goed door en door gaar is zal het niet heel veel kwaad kunnen.Merai schreef:studiebol schreef:Die snitzel ligt al wel in de diepvries sinds ik hem heb gekocht ja.... hij ligt nu in de koelkast, een dagje extra in de koelkast kan geen kwaad toch?? En ja als ik weet dat het geen kwaad kan ga ik op pizza eten
Gast- Gast
Ben ik daar dan zo gemakkelijk in? Ik zou er niet eens over nadenken waarschijnlijk
Merai- Ratel
En ik ga nu twijfelen.... lekker dan!
Ik ga verstandig doen, en aan mijn goede voornemens denken en gewoon eten wat ik had bedacht voor vanavond en dan denk ik er gewoon bij dat het een pizza is
Ik ga verstandig doen, en aan mijn goede voornemens denken en gewoon eten wat ik had bedacht voor vanavond en dan denk ik er gewoon bij dat het een pizza is
studiebol- Ratel
Knap dat je dat kan!studiebol schreef:En ik ga nu twijfelen.... lekker dan!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
studiebol schreef:En ik ga nu twijfelen.... lekker dan!
verstandig! hihi
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:JAaaaaaaaaaaaaaaaaaMerai schreef:
Gewoon 'Revalutionair' vind ik
Gast- Gast
Schnitzel vooraf en pizza na? Desnoods halve? Heb je het allebei.
Misschien ben ik daarin overdreven hoor, maar met vlees neem ik echt geen risico...
Misschien ben ik daarin overdreven hoor, maar met vlees neem ik echt geen risico...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik ga lekker wel een pizza halen
Haha nanananana (op het deuntje van de rolo reclame met olifant )
Merai- Ratel
_Donnaa schreef:Ik ga lekker wel een pizza halen
Jaaaaa jaaa, dan hoop ik dat jij er heel erg van geniet!!
studiebol- Ratel
Beauty Addict schreef:Schnitzel vooraf en pizza na? Desnoods halve? Heb je het allebei.
Nee dan eet ik teveel en dat is juist mijn goede voornemen omdat niet meer te doen..
studiebol- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: