Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Hahahahahaha!!!!Reva schreef:Ik draag geen ondergoed in huis serieus niet. Dus als ik naar het ziekenhuis moet hoef ik niet na te denken over ondergoed. Mijn moeder roept wel al jaaaaaren tegen mij 'Het kan écht niet, die benen van jou...wat nou als je naar het ziekenhuis moet opeens, dan schaam je je toch dood...en ik trouwens ook'. Euh nou mam, als ik in het ziekenhuis lig en je kan je daar nog druk om kan maken -om harige benen- wees dan gewoon blij want dan ben ik er blijkbaar niet ernstig aan toe... '
Gast- Gast
Ik heb ook altijd make-up op, ook al is het maar een beetje mascara. Echt voor het geval dat, zelfs op een brakke zondag.Beauty Addict schreef:Ik ook als ik de deur uit ga. Als ik 'pyjama dag' hou niet hoor, dan doe ik het echt zonder. Als ik niemand verwacht doe ik de deur ook gewoon niet open als ik geen zin heb.Alex167 schreef:Ik ben altijd opgemaakt, voor het geval ik de deur open moet doen voor iemand of spontaan naar het ziekenhuis moet, dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. Ik heb ook altijd mooie of nette lingerie aan, whaha. Je weet nooit ...
Morgen ga ik een kleurboek en kleurpotloden kopen voor A. Ze vindt het echt leuk om te tekenen. Helaas de eerste keer op de bank, met pen ...
Gast- Gast
Meestal haal ik het er niet eens af als ik de volgende dag vrij ben. Als ik weg moet wel, anders kost het me teveel tijd 's morgens.Purple schreef:Ik heb ook altijd make-up op, ook al is het maar een beetje mascara. Echt voor het geval dat, zelfs op een brakke zondag.Beauty Addict schreef:Ik ook als ik de deur uit ga. Als ik 'pyjama dag' hou niet hoor, dan doe ik het echt zonder. Als ik niemand verwacht doe ik de deur ook gewoon niet open als ik geen zin heb.Alex167 schreef:Ik ben altijd opgemaakt, voor het geval ik de deur open moet doen voor iemand of spontaan naar het ziekenhuis moet, dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. Ik heb ook altijd mooie of nette lingerie aan, whaha. Je weet nooit ...
Morgen ga ik een kleurboek en kleurpotloden kopen voor A. Ze vindt het echt leuk om te tekenen. Helaas de eerste keer op de bank, met pen ...
Gast- Gast
Haha wat een openbaringen hier Reva Als ik me douche en aankleed doe ik ook altijd mijn lenzen in en een lijntje onder mijn ogen + mascara. Is dan ook twee seconden werk. Als ik ga zwemmen, zoals vrijdag en morgen, dan maak ik me 's morgens niet op maar neem ik mijn oogpotlood en mascara wel mee.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit hier mee te lezen en nou zie ik dat plaatje van die pizza... terwijl ik ander eten heb voor vanavond.... ooh wat flauw zeg!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Ik zit hier mee te lezen en nou zie ik dat plaatje van die pizza... terwijl ik ander eten heb voor vanavond.... ooh wat flauw zeg!!
Zo! Ik ga zo maar eens een pizza in de oven gooien
Gast- Gast
Ik heb wit brood, boter, kaas, ham en ananas in huis en sinds gister een nieuw tosti- ijzer... denk dat ik al weet wat ik ga eten...
Gast- Gast
Aah ik heb wel veel mensen pijn gedaan met mijn pizzaplaatje
Merai- Ratel
Beauty Addict schreef:Ik heb wit brood, boter, kaas, ham en ananas in huis en sinds gister een nieuw tosti- ijzer... denk dat ik al weet wat ik ga eten...
Goh, geen idee Ik ga vanavond pannenkoeken bakken, samen met een vriendinnetje van me. Dat heb ik serieus al meer dan een jaar niet meer gegeten maar ik vond het wel een goed idee van haar!
Merai- Ratel
June schreef:studiebol schreef:Ik zit hier mee te lezen en nou zie ik dat plaatje van die pizza... terwijl ik ander eten heb voor vanavond.... ooh wat flauw zeg!!
Zo! Ik ga zo maar eens een pizza in de oven gooien
studiebol- Ratel
Hahahaha, okay! Daar hou ik jullie aan (mochten jullie ooit dichterbij komen wonen, of andersom) haha..June schreef:Auxo schreef:Donnaa, als je niet aan de andere kant van het land woonde was ik met je meegegaan.
Ik ook! Zonder pyjama!
Ik mag pizza halen, jippiejeej!!
Gast- Gast
Ooooh, me love tosti.
Ik heb pasta, van de italiaan. Hij vroeg of ik van plan was te zoenen of te stappen vanavond. Dus ik wilde al uithalen, maar toen zei hij 'Want er zit erg veel pesto/knoflook in, ja of je moet juist al die hordes mannen die vast naar je toekomen op afstand willen houden'. Weet je wat gast, anders doe je gewoon even je werk en pak je de pasta in en laat je verder je scheur dicht
Ik heb pasta, van de italiaan. Hij vroeg of ik van plan was te zoenen of te stappen vanavond. Dus ik wilde al uithalen, maar toen zei hij 'Want er zit erg veel pesto/knoflook in, ja of je moet juist al die hordes mannen die vast naar je toekomen op afstand willen houden'. Weet je wat gast, anders doe je gewoon even je werk en pak je de pasta in en laat je verder je scheur dicht
Gast- Gast
Reva schreef:Ooooh, me love tosti.
Wat een leuk verdekt opgesteld complimentje
Merai- Ratel
Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Alles wat jullie gaan eten klinkt lekkerder dan wat ik ga eten,doe toch iets niet goed..
Alles wat jullie gaan eten klinkt lekkerder dan wat ik ga eten,doe toch iets niet goed..
studiebol- Ratel
Dat klinkt ook lekker! Wat betekent het teken in jouw onderschrift eigenlijk? Ik zie hem nu pasJade schreef:Ik heb gisteren mihoen gemaakt en nog genoeg over voor vanavond.
Merai- Ratel
studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Ja, ik had echt de neiging om weg te lopen of om te zeggen 'ja ik weet dat ik heel geil ben, maar geile mensen moeten ook eten'. Maar ja, je doet het niet Wil er nog vaker eten kunnen halen. Kreeg wel korting
Gast- Gast
Misschien krijg je na zo'n opmerking nog meer korting?Reva schreef:studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Ja, ik had echt de neiging om weg te lopen of om te zeggen 'ja ik weet dat ik heel geil ben, maar geile mensen moeten ook eten'. Maar ja, je doet het niet Wil er nog vaker eten kunnen halen. Kreeg wel korting
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahahaha, okay! Daar hou ik jullie aan (mochten jullie ooit dichterbij komen wonen, of andersom) haha..June schreef:Auxo schreef:Donnaa, als je niet aan de andere kant van het land woonde was ik met je meegegaan.
Ik ook! Zonder pyjama!
Ik mag pizza halen, jippiejeej!!
Oke forget it, ik ga nooit in het Noorden wonen
Geniet van je pizza!
Gast- Gast
Reva schreef:studiebol schreef:Reva wat een hele rare opmerking van die gast...heel bijzonder!
Dat had je dan ook moeten weigeren he
Merai- Ratel
+1Auxo schreef:
Oke forget it, ik ga nooit in het Noorden wonen
Geniet van je pizza!
Gast- Gast
Merai schreef:Dat klinkt ook lekker! Wat betekent het teken in jouw onderschrift eigenlijk? Ik zie hem nu pasJade schreef:Ik heb gisteren mihoen gemaakt en nog genoeg over voor vanavond.
haha het is een hartje..
ღ
Maar hij wil niet groot worden!
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: