Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 9 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:37

Ik hoop het ook, June.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil ook bij de pyjamaclub! Ben wel opgemaakt omdat ik naar een verjaardag moest, maar dat mag de pret niet drukken. Weer lekker mn kleren uit en sportbroek aan, bril op. Mn vader kwam net even wat brengen (had mn ouders op de verjaardag nog gezien angel ) en die keek wel, maar zei niks :P

Gast
Gast

Merai schreef:
Jade schreef:
Beauty Addict schreef:
Jade schreef:
Bitterkoek_ schreef:
Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.

Nee? Waarom moet dat niet?

omdat dat niet zo gezond is Laughing
Een stukje kan toch wel? Helemaal zou ik niet doen...

dat is een beetje mijn probleem.. 1 stukje lukt niet..maar van de hele reep word ik misselijk, dus dat wordt hem ook niet.

Wordt tijd om toch 1 stukje te leren eten dan :P

Ja,is er hier iemand die mij dat kan leren? Ik heb nu al 6 blokjes op Embarassed

Gast
Gast

Alex167 schreef:BA, jaaa uiteraard met kruidenboter :P Hahaha lekker he? Erg slecht, maar ik zit niet lekker in mijn vel en dan is eten 'fijn' (voor eventjes).
Soep is niet slecht, brood op zichzelf ook niet. Dus dan valt het best mee toch?
Balen dat je je zo voelt joh, heb je er vaker last van? Pas je wel goed op jezelf?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:38

Doe dan maar niet idd June, is zoveel werk voor de zondag Wink

Alex, lekker tomatensoep met stokbrood! Krijg er nu spontaan ook zin in..

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 4:38

Jade schreef:
Merai schreef:

Wordt tijd om toch 1 stukje te leren eten dan :P

Ja,is er hier iemand die mij dat kan leren? Ik heb nu al 6 blokjes op Embarassed

Een stukje afbreken, de reep weg leggen en jezelf een schop onder je kont geven als je er nog een wil :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:39

June, ik moet wel wennen aan je Blythe ja :shock: Ben wel nog heel blij met de mijne Cool

Gast
Gast

Ik ben altijd opgemaakt, voor het geval ik de deur open moet doen voor iemand of spontaan naar het ziekenhuis moet, dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. Ik heb ook altijd mooie of nette lingerie aan, whaha. Je weet nooit ... :P

Morgen ga ik een kleurboek en kleurpotloden kopen voor A. Ze vindt het echt leuk om te tekenen. Helaas de eerste keer op de bank, met pen ... Sad

Gast
Gast

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind de Blythe van June en Reva een beetje op elkaar lijken.. Rolling Eyes

Gast
Gast

Ik wil naar de pizzaria, maar er wil niemand mee Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:40

Reva schreef:June, ik moet wel wennen aan je Blythe ja :shock: Ben wel nog heel blij met de mijne Cool

Ik ook. Ik vraag me steeds af met wie ik het toch steeds zo eens ben, maar dat ben ik dan zelf angel.

Auxo: inderdaad veel te veel werk voor de zondag!

Gast
Gast

Whahaha, Toch wel? Wink

Probeer eens dat ene stukje chocola op je tong te leggen en net zo lang op te zuigen (minimaal 5-10 minuten) totdat het bijna weg is gesmolten op je tong. En als je het durft doe dan eens je ogen dicht. Very Happy Geniet van al die smaken en probeer je jezelf eens voor stellen dat je de melk, cacao en de suiker proeft, Haleluja....

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 4:40

Alex167 schreef:BA, jaaa uiteraard met kruidenboter :P Hahaha lekker he? Erg slecht, maar ik zit niet lekker in mijn vel en dan is eten 'fijn' (voor eventjes).

Alex, ik ben zelf bezig met afvallen (ik heb wel overgewicht) en volg een programma van de margriet, het heet streep je slank. Zij hebben ook een programma om op gewicht te blijven, hierdoor kun je zien dat je eigenlijk behoorlijk veel mag eten zonder aan te komen. Misschien heb je er wat aan wanneer je er zelf minder over na hoeft te denken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Donnaa, als je niet aan de andere kant van het land woonde was ik met je meegegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:41

Alex167 schreef:Ik ben altijd opgemaakt, voor het geval ik de deur open moet doen voor iemand of spontaan naar het ziekenhuis moet, dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. Ik heb ook altijd mooie of nette lingerie aan, whaha. Je weet nooit ... :P

Morgen ga ik een kleurboek en kleurpotloden kopen voor A. Ze vindt het echt leuk om te tekenen. Helaas de eerste keer op de bank, met pen ... Sad
Ik ook als ik de deur uit ga. Als ik 'pyjama dag' hou niet hoor, dan doe ik het echt zonder. Als ik niemand verwacht doe ik de deur ook gewoon niet open als ik geen zin heb.

Gast
Gast

Alex167 schreef:Ik ben altijd opgemaakt, voor het geval ik de deur open moet doen voor iemand of spontaan naar het ziekenhuis moet, dan moet ik er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. Ik heb ook altijd mooie of nette lingerie aan, whaha. Je weet nooit ... :P

Dus je gaat morgen ook een nieuwe bank kopen :P?

Gast
Gast

Leuk dat A. van kleuren houd. Jammer dat ze dat gedemonstreerd heeft op de bank.

Ik heb de chocolade in de kast gelegd. Dat voelt goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:42

Auxo schreef:Donnaa, als je niet aan de andere kant van het land woonde was ik met je meegegaan.

Ik ook! Zonder pyjama!

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 4:42

_Donnaa schreef:Ik wil naar de pizzaria, maar er wil niemand mee Sad

Arm ding smile Zo dan maar even?

Dagcafé 2011 - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcQR-LlKn_5ZGBxP3ULEC69oVno-juj0Bbq1pj0mg3tQcAfk4NIZXA
Merai
Merai
Ratel
Ratel

June schreef:
Reva schreef:June, ik moet wel wennen aan je Blythe ja :shock: Ben wel nog heel blij met de mijne Cool

Ik ook. Ik vraag me steeds af met wie ik het toch steeds zo eens ben, maar dat ben ik dan zelf angel.

Neuh, heb dat niet zo met mijn nieuwe avatar, wel met mijn andere ticker achtergrond, had al weken 'sneeuw'achtergrond en nu beetje voorjaarsachtig.

Gast
Gast

June schreef:
Auxo schreef:Donnaa, als je niet aan de andere kant van het land woonde was ik met je meegegaan.

Ik ook! Zonder pyjama!

Haha ohja als ik mee zou gaan moet ik me toch omkleden.. Hmm, misschien toch maar niet dan.

Gast
Gast

Ik draag geen ondergoed in huis Cool serieus niet. Dus als ik naar het ziekenhuis moet hoef ik niet na te denken over ondergoed. Mijn moeder roept wel al jaaaaaren tegen mij 'Het kan écht niet, die benen van jou...wat nou als je naar het ziekenhuis moet opeens, dan schaam je je toch dood...en ik trouwens ook'. Euh nou mam, als ik in het ziekenhuis lig en je kan je daar nog druk om kan maken -om harige benen- wees dan gewoon blij want dan ben ik er blijkbaar niet ernstig aan toe... angel'

Gast
Gast

Bericht  Merai zo 13 feb 2011 - 4:43

Jade schreef:Leuk dat A. van kleuren houd. Jammer dat ze dat gedemonstreerd heeft op de bank.

Ik heb de chocolade in de kast gelegd. Dat voelt goed.

Goed bezig!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:43

Merai schreef:
_Donnaa schreef:Ik wil naar de pizzaria, maar er wil niemand mee Sad

Arm ding smile Zo dan maar even?

Dagcafé 2011 - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcQR-LlKn_5ZGBxP3ULEC69oVno-juj0Bbq1pj0mg3tQcAfk4NIZXA
Neeeeeee... geen pizza plaatsen. Heb nog een bon voor 2e gratis bij Domino's... en het is zo ongezond...

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 4:44

Reva schreef:Ik draag geen ondergoed in huis Cool serieus niet. Dus als ik naar het ziekenhuis moet hoef ik niet na te denken over ondergoed. Mijn moeder roept wel al jaaaaaren tegen mij 'Het kan écht niet, die benen van jou...wat nou als je naar het ziekenhuis moet opeens, dan schaam je je toch dood...en ik trouwens ook'. Euh nou mam, als ik in het ziekenhuis lig en je kan je daar nog druk om kan maken -om harige benen- wees dan gewoon blij want dan ben ik er blijkbaar niet ernstig aan toe... angel'
Hahahahahaha!!!! Laughing

edit: Vraag me ook af hoe ik dat straks ga doen met mijn dikke buik en ik voor mijn bevalling toch de boel een beetje bij wil werken rondom bikinilijn... Nu vast oefenen voor de spiegel of mijn man laten doen als ik het niet meer kan zien?!

Laatst aangepast door Beauty Addict op zo 13 feb 2011 - 4:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: