Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Nee, ik wil ook bij het pyjamagroepje horen.. daar hoor ik normaal altijd bij..
Gast- Gast
Ik wilde ook gaan stofzuigen, maar uiteindelijk had ik er geen zin meer in. Morgen weer een dag
Gast- Gast
Goedemiddag dames!
Ik heb juist een redelijk actieve zondag (voor mijn doen dan..). Wel lekker uitgeslapen en daarna opgeruimd in huis, gestofzuigd, keuken en badkamer gedaan, was opgevouwen etc. Daarna uitgebreid gedoucht en gescrubd en een maskertje op en zonet boodschappen gedaan. Nu lekker op de bank geploft, rond zes uur komt een vriendinnetje van me eten en vanavond is mijn lieve vriendje weer thuis!
Ik heb juist een redelijk actieve zondag (voor mijn doen dan..). Wel lekker uitgeslapen en daarna opgeruimd in huis, gestofzuigd, keuken en badkamer gedaan, was opgevouwen etc. Daarna uitgebreid gedoucht en gescrubd en een maskertje op en zonet boodschappen gedaan. Nu lekker op de bank geploft, rond zes uur komt een vriendinnetje van me eten en vanavond is mijn lieve vriendje weer thuis!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Bitterkoek_ schreef:Ik wilde ook gaan stofzuigen, maar uiteindelijk had ik er geen zin meer in. Morgen weer een dag
Overmorgen ook.
Lijkt deze blythe trouwens minder lief ? Wil iemand dat even beoordelen?
Gast- Gast
ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
Gast- Gast
Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
Nee? Waarom moet dat niet?
Gast- Gast
June schreef:Nee, ik wil ook bij het pyjamagroepje horen.. daar hoor ik normaal altijd bij..
Trek snel je pyjama aan, dan hoor je er gewoon weer bij!
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
omdat dat niet zo gezond is
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:Ik vind het een leuke avatar, June!
Maar lijkt-ie minder lief ?
Auxo: ik moet straks de deur nog uit. Het is me echt te veel moeite om nog twee keer om te kleden !
Gast- Gast
June schreef:Bitterkoek_ schreef:Ik vind het een leuke avatar, June!
Maar lijkt-ie minder lief ?
Auxo: ik moet straks de deur nog uit. Het is me echt te veel moeite om nog twee keer om te kleden !
Haha ja hij lijkt minder lief Wil je dat zo graag?
Merai- Ratel
Een stukje kan toch wel? Helemaal zou ik niet doen...Jade schreef:Bitterkoek_ schreef:Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
Gast- Gast
A. is er gelukkig niet heel ziek van, ze zeurt alleen En ze wil heel veel kroelen en dat is wel weer heel lekker.
We eten soep trouwens, van Unox. Mijn man champignonnensoep en A. en ik tomatensoep. Met stokbrood. Erg makkelijk en eigenlijk heb ik er best zin in.
We eten soep trouwens, van Unox. Mijn man champignonnensoep en A. en ik tomatensoep. Met stokbrood. Erg makkelijk en eigenlijk heb ik er best zin in.
Gast- Gast
Ik was mijn kamer aan het opruimen en kwam ineens een cadeaubon tegen van DA van 7,50 haha lekkerrr kan ik morgen nog even wat leuks kopen bij DA
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Een stukje kan toch wel? Helemaal zou ik niet doen...Jade schreef:Bitterkoek_ schreef:Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
dat is een beetje mijn probleem.. 1 stukje lukt niet..maar van de hele reep word ik misselijk, dus dat wordt hem ook niet.
Gast- Gast
Merai schreef:Haha ja hij lijkt minder lief Wil je dat zo graag?
Ja, haha! Ik wil niet tegenvallen als mensen me uiteindelijk ergens een keer meeten . Zo zijn mensen vast voorbereid.
Nee, even zonder onzin, maar ik hoorde dat mijn avatar heel lief leek. Je mag me best lief vinden, maar dan wel gebaseerd op mijn posts.
Gast- Gast
En kruidenboter? Ooohh... daar heb ik opeens zo'n trek in...Alex167 schreef:A. is er gelukkig niet heel ziek van, ze zeurt alleen En ze wil heel veel kroelen en dat is wel weer heel lekker.
Gast- Gast
Jade schreef:Beauty Addict schreef:Een stukje kan toch wel? Helemaal zou ik niet doen...Jade schreef:Bitterkoek_ schreef:Jade schreef:ik heb hier een hele grote reep milka chocolade liggen waar ik enorm veel zin in heb. Maar eigenlijk moet ik dat niet eten.
dat is een beetje mijn probleem.. 1 stukje lukt niet..maar van de hele reep word ik misselijk, dus dat wordt hem ook niet.
Wordt tijd om toch 1 stukje te leren eten dan
Merai- Ratel
June schreef:Merai schreef:Haha ja hij lijkt minder lief Wil je dat zo graag?
Ja, haha! Ik wil niet tegenvallen als mensen me uiteindelijk ergens een keer meeten . Zo zijn mensen vast voorbereid.
Nee, even zonder onzin, maar ik hoorde dat mijn avatar heel lief leek. Je mag me best lief vinden, maar dan wel gebaseerd op mijn posts.
Nou, ik vind je lief op basis van je posts!
Merai- Ratel
Alex167 schreef:A. is er gelukkig niet heel ziek van, ze zeurt alleen En ze wil heel veel kroelen en dat is wel weer heel lekker.
Hopelijk kun je van het eten genieten vandaag
Gast- Gast
Stukje afbreken en de rest ver weg leggen is mijn tactiek altijd...Jade schreef:
Gast- Gast
BA, jaaa uiteraard met kruidenboter Hahaha lekker he? Erg slecht, maar ik zit niet lekker in mijn vel en dan is eten 'fijn' (voor eventjes).
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: