Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Haai! Ik moet studeren, dus ben hier ook maar weer eens . Ik het een beetje druk gehad afgelopen week, volgende week maar eens wat minder plannen (bij voorbaat al mislukt).
Reva: je bent definitief gestoord... met je placemat.
Reva: je bent definitief gestoord... met je placemat.
Gast- Gast
Reva: Op die manier ging ik ook altijd snel door mijn pannelappen heen, legde ik ze iets te dicht bij de pannen.
Uit veiligheidsoverwegingen kook ik nu 90% van al het eten in de magnetron of oven haha!!
Uit veiligheidsoverwegingen kook ik nu 90% van al het eten in de magnetron of oven haha!!
Gast- Gast
Ja he?! Zo lief ben ik niet hoor...Auxo schreef:Beauty Addict, wat een lieve avatar heb je!
Vond het met een 3e sterretje tijd voor een andere avatar
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ja he?! Zo lief ben ik niet hoor...Auxo schreef:Beauty Addict, wat een lieve avatar heb je!
Haha ga je dan bij ieder sterretje een andere avatar nemen?
Gast- Gast
Ja, nu moet ik weer tot 3000 (is ongeveer 3 maanden, aangezien ik het aantal post van de afgelopen 3 maanden moet verdubbelen...)Auxo schreef:Beauty Addict schreef:Ja he?! Zo lief ben ik niet hoor...Auxo schreef:Beauty Addict, wat een lieve avatar heb je!
Haha ga je dan bij ieder sterretje een andere avatar nemen?
Gast- Gast
Reva, lekker handig van je Echt weer een actie voor jou. Gelukkig is de schade beperkt gebleven.
Ik durf niet naar de sportschool, omdat ik denk dat iedereen naar me gaat kijken door m'n vette ass. En dan voel ik me alleen maar voor lul staan op zo'n loopband/crosstrainer.
Ik durf niet naar de sportschool, omdat ik denk dat iedereen naar me gaat kijken door m'n vette ass. En dan voel ik me alleen maar voor lul staan op zo'n loopband/crosstrainer.
Gast- Gast
Alex je hebt echt geen vette ass, Jij bent mooi
Goedemiddag.
Goedemiddag.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Dan kan je toch nog 3 maanden genieten van je mooie avatar, haha
Alex, ik heb foto's van je gezien en volgens mij valt het best wel mee met die dikke ass
Alex, ik heb foto's van je gezien en volgens mij valt het best wel mee met die dikke ass
Gast- Gast
Whaha Jordana, val gelijk met de deur in huis
Hoe is het met je? Heb je het gesprek met je vriend al gehad?
Hoe is het met je? Heb je het gesprek met je vriend al gehad?
Gast- Gast
Ik wilde met A. naar de speeltuin zodat ze kan glijden, maar nu heeft ze 39 graden koorts Dan maar even niet naar buiten. Ze ligt nu op me, erg gezellig
Gast- Gast
Aahhh wat zielig voor je kleine meisje! Voel ze zich ook ziek of valt dat mee?
Ik haat de sportschool, kom er daarom ook niet vaker als 1x per 3 jaar ofzo
Ik haat de sportschool, kom er daarom ook niet vaker als 1x per 3 jaar ofzo
Gast- Gast
Nee hoor je deuren zijn nog heel hoor
We zijn heel de middag al aan het praten en het flink net wat verhit op, dus heb ik gezegd schat we doen even onze eigen ding dan koelen we af en zeggen we al helemaal verkeerde dingen.
We zijn heel de middag al aan het praten en het flink net wat verhit op, dus heb ik gezegd schat we doen even onze eigen ding dan koelen we af en zeggen we al helemaal verkeerde dingen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Klote dat jij dat gevoel erbij hebt, Alex. Ik hoop echt dat je binnenkort weer een meer realistisch zelfbeeld zult hebben
Gast- Gast
zoo.. ik ben eindelijk gedoucht.. heb net even een stuk met mn hondje gewandeld.. en nu wil ik zo gaan opruimen/schoonmaken in huis..
Gast- Gast
Pfft, dat is een slimme beslissing. Sterkte!Jordana schreef:Nee hoor je deuren zijn nog heel hoor
Gast- Gast
Jade schreef:zoo.. ik ben eindelijk gedoucht.. heb net even een stuk met mn hondje gewandeld.. en nu wil ik zo gaan opruimen/schoonmaken in huis..
Actief hoor !!
Gast- Gast
June schreef:Jade schreef:zoo.. ik ben eindelijk gedoucht.. heb net even een stuk met mn hondje gewandeld.. en nu wil ik zo gaan opruimen/schoonmaken in huis..
Actief hoor !!
haha dat zou eens tijd worden! 16.18 uur
Gast- Gast
Ik zit ook nog steeds ongedoucht in pyjama hoor, daar is het zondag voor bij mij
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik zit ook nog steeds ongedoucht in pyjama hoor, daar is het zondag voor bij mij
Ik ben al vanuit mijn ouders naar hier gereisd, dus ik moest wel kleren aan. Oh ja.. en ook al vanuit een vriendin naar mijn ouders. Allemaal best raar om dat in je pyjama te doen. Anders had ik HEUS nog wel een pyjama aangehad hoor!
Gast- Gast
Ik wilde ook het huis schoonmaken en de keukenmuur verven, maar ik heb er echt geen zin in. Ga zo maar eens even eten klaarmaken.
Gast- Gast
Auxo schreef:Ik zit ook nog steeds ongedoucht in pyjama hoor, daar is het zondag voor bij mij
haha dan ben ik gelukkig niet de enige!
Het feit dat ik komende week grotendeels vrij ben helpt ook niet echt mee. Mijn gedachte is, ik heb morgen de hele dag de tijd om schoon te maken
Gast- Gast
June schreef:Auxo schreef:Ik zit ook nog steeds ongedoucht in pyjama hoor, daar is het zondag voor bij mij
Ik ben al vanuit mijn ouders naar hier gereisd, dus ik moest wel kleren aan. Oh ja.. en ook al vanuit een vriendin naar mijn ouders. Allemaal best raar om dat in je pyjama te doen. Anders had ik HEUS nog wel een pyjama aangehad hoor!
Haha dat andere mensen gewoon douchen een aankleden op zondag is prima hoor, maar ik doe nooit veel op zondag
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: