Dagcafé 2011
+20
Toet
Qiara
Snoes
Chocolate Cookie
M_as
Serena
studiebol
Jeanette
Roze Roos
Aziraphale
Cheesegirl
Blond
aniet
Suus
Lotus
Jordana
Lejow
Lynn_
Try
Merai
24 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Rippen kan hoor, maar branden moet met een ander programma. Nero ofzo.aniet schreef:ben je bekend met ehbo,Lejow?dan zal dit een makkie voor je zijn
kan je trouwens met windows media player ook een muziekdvd rippen en kopieren?
of heb je dan iets anders nodig?me know nothing about computers
Gast- Gast
kan je me uitleggen hoe je dat doet,Brennuss?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemiddag allen
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Rippen en branden kan beide met Windows Media Player, ik deed dat althans wel zo toen ik nog een Windows computer had. Branden kan anders ook makkelijk via Itunes.
Als je daarop googelt, vind je zo kant-en-klare stappenplannen
Als je daarop googelt, vind je zo kant-en-klare stappenplannen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb Vista kan het dan ook met windows media player,aziraphale?!
aniet- Kletskop
Reva schreef:Lotus: kun je het niet gewoon een beetje 'loslaten' en wel zien hoe het loopt? Of voelt dat niet fijn?
Dat is misschien wel het beste, maar ik vind het moeilijk. Heb vandaag wel minder gesport. Ik zal het er morgen nog wel eens met mijn spver over hebben...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Kan ik eindelijk gaan sporten, durf ik niet. Blegh.
Dan maar het huis verder schoonmaken. Moet ook nog een muurtje verven ... Genoeg te doen.
Dan maar het huis verder schoonmaken. Moet ook nog een muurtje verven ... Genoeg te doen.
Gast- Gast
Heb net mezelf eindelijk kunnen motiveren om hard te lopen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
mijn zus komt straks op visite,verder ben ik brak,dus geen plannen.
en jij,Jade?
en jij,Jade?
aniet- Kletskop
Ik heb zo afgesproken met mijn vriendje en stiekem ben ik een beetje moe, lekkere luie dag zal het dus wel worden!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik weet het niet.. ik ga zo denk ik maar eens lekker een stuk met de hond lopen.. kan ik even nadenken
Jullie zondag klinkt wel leuk!
Jullie zondag klinkt wel leuk!
Gast- Gast
Waarover Jade?
Als je er over wilt praten natuurlijk.
Ik ga zo mijn kamer opruimen!
Ik ga zo mijn kamer opruimen!
Gast- Gast
Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Lekker lui aan het doen haha. Moet straks wel even actief worden, want heb straks slaapdienst!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Anousch schreef:Waarover Jade?
Over wat ik wil met mijn date.. (heb wel een uitgebreid 'verslag' in het date topic geplaats)..
Gast- Gast
Jade schreef:Anousch schreef:Waarover Jade?
Over wat ik wil met mijn date.. (heb wel een uitgebreid 'verslag' in het date topic geplaats)..
Dan ga ik eens lezen!
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Lekker lui aan het doen haha. Moet straks wel even actief worden, want heb straks slaapdienst!
+1 alleen heb ik wel dingen gedaan ondertussen in huis
Gast- Gast
Alex: waarom durf je niet te sporten? (Ik ook niet hoor, daarom heb ik een springtouw besteld...want die durfde ik zelfs niet in een winkel te kopen )
Heb net een soort van crisis -zonder vuur- in de keuken gehad. Had een ei gekookt en daarna blijkbaar vergeten de kookplaat uit te zetten, maar wel na een tijd de placemat weer erop gegooid...
Na het douchen stond opeens de hele woonkamer en keuken blauw Placemat vrijwel helemaal weg, totaal gesmolten, pruttelend plastic op de kookplaat. En een stank
Heb net een soort van crisis -zonder vuur- in de keuken gehad. Had een ei gekookt en daarna blijkbaar vergeten de kookplaat uit te zetten, maar wel na een tijd de placemat weer erop gegooid...
Na het douchen stond opeens de hele woonkamer en keuken blauw Placemat vrijwel helemaal weg, totaal gesmolten, pruttelend plastic op de kookplaat. En een stank
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Jeanette schreef:Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Lekker lui aan het doen haha. Moet straks wel even actief worden, want heb straks slaapdienst!
Ik zit er nog steeds in (schandaaaaaaalig ) en heb nog geen reet uitgevoerd, dus ga me maar eens douchen en aankleden zo haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Theedoosje schreef:Jeanette schreef:Ik zit nog steeds in mijn pyjama. Lekker lui aan het doen haha. Moet straks wel even actief worden, want heb straks slaapdienst!
Ik zit er nog steeds in (schandaaaaaaalig ) en heb nog geen reet uitgevoerd, dus ga me maar eens douchen en aankleden zo haha.
Dat moet ik ook gaan doen :$
Gast- Gast
strakke actie,Reva!Reva schreef:Alex: waarom durf je niet te sporten? (Ik ook niet hoor, daarom heb ik een springtouw besteld...want die durfde ik zelfs niet in een winkel te kopen )
aniet- Kletskop
Heb net lekker geluncht en Friends gekeken, zo maar weer eens iets nuttigs doen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
aniet schreef:strakke actie,Reva!Reva schreef:Alex: waarom durf je niet te sporten? (Ik ook niet hoor, daarom heb ik een springtouw besteld...want die durfde ik zelfs niet in een winkel te kopen )
Ja he? Vond mn moeder ook 'Daar leg je toch ook geen placemat neer idioot, ja en NU gaat papa dus wél een blusdeken ophangen in je keuken' Ik: 'Nee, dat vind ik niet mooi, dat weet je...en er was toch geen fik opzich..' Mn moeder: Een afgebrand huis is ook niet mooi, nu was het je placemat, volgende keer leg je er per ongeluk een theedoek op'.
Muhahaha.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: