Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo leuk maar doodeng

+4
Suus
ButterflyEffect
CrazyGrace
Merai
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zo leuk maar doodeng - Pagina 2 Empty Re: Zo leuk maar doodeng

Bericht  Roze Roos ma 14 feb 2011 - 22:28

Sweety schreef:
Elodie schreef:Het was zo leuk! Hij stond voor mn deur met een bos rozen en doos bonbons. Zo ontzettend lief:)
Wat lief!! Geniet ervan zou ik zeggen. En zeker als hij ook de klik voelt dan komt het wel goed. Doe het op je eigen tempo is nog mijn tip.

+1
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 22:34

Very Happy
Hij heeft gezegd ook vlinders te hebben en omdat ie zo lief is, kan ik de angst denk ik ook meer los laten. Hij weet ook dat ik niet wil dat het te snel gaat verder.

Gast
Gast

Bericht  Merai ma 14 feb 2011 - 23:21

Elodie schreef:Very Happy
Hij heeft gezegd ook vlinders te hebben en omdat ie zo lief is, kan ik de angst denk ik ook meer los laten. Hij weet ook dat ik niet wil dat het te snel gaat verder.

Hij klinkt als een hele lieve man! Fijn dat je de angst wat meer los kunt laten, neem de tijd en geniet er lekker van!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 0:29

Woow klinkt goed joh! Geniet er maar van! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bolleke di 15 feb 2011 - 0:49

Wat leuk, geniet er maar van!
Hier is het voorbij, vorige week al stress gehad omdat hij een paar maanden geleden met een ander meisje heeft geslapen, toen waren wij nog scharrels. Hij vertelde dat gewoon en was toen verontwaardigt dat ik kwaad was. Hij vond dat hij mij toen geen verantwoording schuldig was. En vanmorgen heeft hij gezegd zich niet te willen binden. Gelukkig heeft mijn zoontje er niet veel van meegekregen. Maar ik heb er verdriet van, net nu ik zelf een beetje meer toegaf aan mijn gevoelens voor hem...
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 2:10

Jaaa ik ga nu echt proberen te GENIETEN I love you Whaaa ik ben verliefd?! Nu hopen dat andere dingen snel opgelost zijn zodat er niet ook zo'n schaduw bij blijft hangen..dat is ook zonde.

Kruimeltje, wat klote. Kwam dat uit het niets? Zo ja, dan vind ik dat echt stom dat hij dat nu pas aangeeft. Dit had ie zich natuurlijk ook eerder kunnen bedenken..helemaal als ie wist dat jij je eindelijk meer open begon te stellen. Of denk je dat dat hem afgeschrikt heeft? hug

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 16 feb 2011 - 20:19

Elodie, nee dat kwam niet uit het niets. Ik ken hem al heel lang en zo is hij eigenlijk altijd geweest. Hij heeft zelf altijd gezegd dat ik hem moest vertrouwen en niet zo wantrouwig moest doen als hij zat te smsen bijvoorbeeld. En het ging in principe best goed, en ik voelde mij steeds meer vertrouwd met hem en toen we eigenlijk een heel goed gesprek hadden vertelde hij dat. Hij wilde gewoon ermee doorgaan, hij wilde niet kappen, maar ik wil dat hij kan beloven dat hij alleen voor mij gaat en dat kon hij voor de toekomst niet garanderen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:01

Dan heb je denk ik een verstandige beslissing gemaakt, ookal is het natuurlijk niet leuk. Ik snap ook niet zo goed dat hij er dan wel mee door wou gaan. Want je hebt juist 'n relatie als je op dat moment denkt elkaars ware te zijn, toch?

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 16 feb 2011 - 21:07

Ja inderdaad, maar goed, zo denkt hij er niet over blijkbaar.. Hj vind het ook heel erg en stuurt me echt super veel smsjes op een dag. Soms boze en dan weer hele lieve. Maar ik reageer amper, vinmd het gewoon stom dat hij met een ander naar bed is geweest, toen we nog scharrels waren van elkaar, terwijl hij wist dat ik moeite heb met vertrouwen. En dan vertelt hij het alsof het niets uit maakt, ik ben er echt kwaad over.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:15

Ik snap helemaal dat je daar kwaad over bent. Het is natuurlijk wel zo dat tijdens scharrelen je nog niet gebonden bent. Maar hij had dit gewoon veel eerder tegen je moeten vertellen. dit is gewoon dom van hem want hij had zich zo in kunnen denken wat er zou gaan gebeuren.. heel strek dat je maar amper iets terug stuurt!
Oh en waarom stuurt hij ook boze smsjes?

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 16 feb 2011 - 22:02

Ja ik vind dat hij dat dan meteen had moeten zeggen, dan had ik het ook niet leuk gevonden, maar hij zei het zo achteloos en dat vond ik echt niet leuk.
Hij stuurt boze smsjes omdat ik niet op hem reageer de hele tijd en dat vind hij niet leuk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 22:52

Maar dan begrijpt hij dus nu echt niet hoe jij je voelt Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Bolleke wo 16 feb 2011 - 23:06

Nee precies, en ik kan het hem niet uit leggen, het enige wat hiuj zegt is dat we toen ongebonden waren, dat we eigenlijk in de overgang zaten van gewoon vrienden naar meer, en dat het toen gebeurd is en het mij niet zei omdat hij wel wist dat ik dan boos werd.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety wo 16 feb 2011 - 23:17

Ik vind het vervelend voor je Kruimeltje. Maar ik ben er wel van overtuigd dat je de juiste beslissing heb genomen. Ook al voelt het even kut nu. hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud