Zo leuk maar doodeng
+4
Suus
ButterflyEffect
CrazyGrace
Merai
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zo leuk maar doodeng
Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben, en niet zomaar een beetje. Wow. Dat is natuurlijk hartstikke leuk en komt onverwachts, maar vind het zo eng! Ik geniet van het samen zijn en merk dat hij dat ook doet maar soms kan ik die angst niet opzij zetten. Bang dat ik het nog leuker ga vinden en makkelijk pijn kan worden gedaan. Ik hoop niet dat dit in de weg gaat staan.
Heeft iemand tips voor me? Ik ben echt blij en het is zo heerlijk... maar daarnaast loop ik me (wellicht onnodig) druk te maken en dat vind ik zo zonde.
Is dit herkenbaar?
Heeft iemand tips voor me? Ik ben echt blij en het is zo heerlijk... maar daarnaast loop ik me (wellicht onnodig) druk te maken en dat vind ik zo zonde.
Is dit herkenbaar?
Gast- Gast
Re: Zo leuk maar doodeng
Wat leuk voor je! Kun je je angsten met hem bespreken? Dan zou ik dat doen, hij is de enige die ze weg kan nemen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik ben ook wel écht blij
Hij weet wel dat ik het een beetje eng vind, maar heb niet gezegd dat ik het héél eng vind. Dit omdat ik me dan natuurlijk ook heel kwetsbaar op moet stellen. En ik wil ook nog een beetje 'stoer' overkomen.
Oh en hij zei dat hij het ook wel een beetje heeft, juist omdat hij ook echt 'DE klik' voelt. Maar verder leeft hij redelijk met de dag en dat wil ik ook
Hij weet wel dat ik het een beetje eng vind, maar heb niet gezegd dat ik het héél eng vind. Dit omdat ik me dan natuurlijk ook heel kwetsbaar op moet stellen. En ik wil ook nog een beetje 'stoer' overkomen.
Oh en hij zei dat hij het ook wel een beetje heeft, juist omdat hij ook echt 'DE klik' voelt. Maar verder leeft hij redelijk met de dag en dat wil ik ook
Gast- Gast
Elodie schreef:Ja ik ben ook wel écht blij
Dat klinkt goed . Probeer er lekker van te genieten, komt tijd komt raad.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje, ga ik zeker proberen te doen. Maar niet te veel nadenken en gewoon laten gebeuren. Alleen is dat wel echt makkelijker gezegd, dan gedaan. Ik ga er maar gewoon vanuit dat dit wel een eerlijke, oprechte vent is. En whaa ik zie hem morgen weer, echt heerlijk! Maar het is morgen natuurlijk valentijn... Nu zit ik weer met de twijfel of ik daar iets aan moet doen Waar je je allemaal wel niet druk over kan maken...
Gast- Gast
Genieten van de verliefdheid.. de vlinders kunnen altijd vervliegen, dus geniet van elk moment!
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
Aah wat leuk om te horen Elodie! Overvallen door de liefde is zo geweldig! Laat het je maar gewoon gebeuren.
Gast- Gast
Wat leuk Elodie Hij heeft aangegeven het ook eng te vinden en het over DE klik gehad, dus ik denk dat hij jullie wel serieus neemt
edit: hoe lang ken je hem al? Is dit de jongen van de drankjes?
edit: hoe lang ken je hem al? Is dit de jongen van de drankjes?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wat ontzettend leuk, Elodie! En de liefde is altijd wel een beetje eng in het begin
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja klopt, BE Hij laat eigenlijk ook echt wel blijken dat ie me erg leuk vindt, maar ik ben soms ook gewoon onzeker.
En hihi jaaa het is die jongen van dat drankje in de kroeg. Ik ken hem dus ook nog maar iets van een maandje. Inmiddels hebben we al wel lekker gedate natuurlijk, maar toch vind ik ook dat het best wel snel gaat. Maar ik zou ook niet langzamer kunnen
Nou, ik heb nog nooit zo meegemaakt dat ik het eng vond. Dus het voelt wel ongemakkelijk. Maar het zal er vast mee te maken hebben dat ik sinds de biologische vader van mn zoon, die me veel pijn heeft gedaan, niet meer zo verliefd ben geweest. Ik heb de laatste tijd best veel gedate en dacht ook iemand leuk te vinden die nu in het buitenland zit (ook een beetje lastig wat ik die nu ga zeggen ) maar het is nu wel duidelijk dat dat allemaal in het niets van dit valt. Enja dan wil ik ook, als het zo blijft voelen natuurlijk, dat het slaagt. En daardoor leg ik er wellicht ook te veel druk op.
En hihi jaaa het is die jongen van dat drankje in de kroeg. Ik ken hem dus ook nog maar iets van een maandje. Inmiddels hebben we al wel lekker gedate natuurlijk, maar toch vind ik ook dat het best wel snel gaat. Maar ik zou ook niet langzamer kunnen
Nou, ik heb nog nooit zo meegemaakt dat ik het eng vond. Dus het voelt wel ongemakkelijk. Maar het zal er vast mee te maken hebben dat ik sinds de biologische vader van mn zoon, die me veel pijn heeft gedaan, niet meer zo verliefd ben geweest. Ik heb de laatste tijd best veel gedate en dacht ook iemand leuk te vinden die nu in het buitenland zit (ook een beetje lastig wat ik die nu ga zeggen ) maar het is nu wel duidelijk dat dat allemaal in het niets van dit valt. Enja dan wil ik ook, als het zo blijft voelen natuurlijk, dat het slaagt. En daardoor leg ik er wellicht ook te veel druk op.
Gast- Gast
Elodie schreef:
Marin, gaat het een beetje ok??
Gaat wel ok hoor. Morgen uitslag bloedonderzoek, dus dan hoor je wel weer van me.
Ik vind het heel erg leuk voor je. Juist op zo'n moment dat je het niet verwacht kan de verliefdheid je zo hard raken. Ik heb dat ook 1 keer gehad en is zo bijzonder. Dus volg gewoon het tempo waar jij je prettig bij voelt en geniet er van. Het IS ook eng, maar ook heel leuk!
Gast- Gast
Haha wat leuk! Ben jij even blij dat je toch op die date bent gegaan De onzekerheid snap ik ook hoor, ook al geeft een jongen/man aan dat hij je echt ziet zitten, dan alsnog kan je de volgende dag weer onzeker zijn door onbenullige dingetjes. Ben het eens met Marin, lekker genieten en ook andere leuke dingen blijven doen
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Volgens mij heeft iedere vrouw dat wel, dat zodra het gevoel sterker wordt er onzekerheden komen.
En zoals je in bijna alle gevallen ziet, ze waren nergens voor nodig
Geniet er lekker van Elody, als hij zelf zegt dat hij hetzelfde heeft (alleen niet zo heftig qua eng vinden als dat jij dat hebt) dan zit het toch goed? Het is aan jullie om bij elkaar dat gevoel weg te gaan nemen, en zodra dat is gebeurd kun je er alleen nog maar meer van genieten.
Ben benieuwd hoe het blijft gaan!
En zoals je in bijna alle gevallen ziet, ze waren nergens voor nodig
Geniet er lekker van Elody, als hij zelf zegt dat hij hetzelfde heeft (alleen niet zo heftig qua eng vinden als dat jij dat hebt) dan zit het toch goed? Het is aan jullie om bij elkaar dat gevoel weg te gaan nemen, en zodra dat is gebeurd kun je er alleen nog maar meer van genieten.
Ben benieuwd hoe het blijft gaan!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Marin schreef:Elodie schreef:
Marin, gaat het een beetje ok??
Gaat wel ok hoor. Morgen uitslag bloedonderzoek, dus dan hoor je wel weer van me.
Ik vind het heel erg leuk voor je. Juist op zo'n moment dat je het niet verwacht kan de verliefdheid je zo hard raken. Ik heb dat ook 1 keer gehad en is zo bijzonder. Dus volg gewoon het tempo waar jij je prettig bij voelt en geniet er van. Het IS ook eng, maar ook heel leuk!
Spannend maar gelukkig krijg je de uitslag dus al snel. Hopelijk geeft het ook wat duidelijkheid, daardoor zal je je ook rustiger gaan voelen.
Ja het is misschien ook wel bijzonderder als je het dus echt niet verwacht. Ik zit ook in een best lastige periode en had verwacht dat ik dit niet ernaast kon hebben. Maar juist omdat hij ook wat kleine dingetjes al weet, en hij dus bovenal zo leuk is, voelt dat ook wel weer goed. Allemaal tegenstrijdigheden.
BE, haha ja daar ben ik zeker blij om! En eerst twijfelde ik nog omdat hij geen lange haren heeft, daar kan ik me nu echt niet meer druk om maken. Ik vind hem gewoon zo leuk en nu ook echt onwijs aantrekkelijk. Grappig hoe dat werkt.
Zwoesj, ik ben ook zo benieuwd hoe het blijft gaan!
Gast- Gast
Heel herkenbaar, ik ben verliefd geworden op wat eerst mijn scharrel was. Ken hem al heel erg lang, en heb al iets eerder met hem gehad. Alleen nu is het serieuzer en dat vind ik ook doodeng. Denk ook dat het met mijn verleden te maken heeft, en ik geniet nog heel erg van het alleen zijn, gewoon 's avonds en overdag. Ik vind het ook heel fijn als hij er is, maar ook gewoon als hij er niet is. Het is gewoon een moeilijke situatie soms want door zijn werk zien we elkaar maar 1 of 2 keer in de week, en dan wordt ik er weer onzeker van, maar jaa
Geniet er maar gewoon lekker van haha!
Geniet er maar gewoon lekker van haha!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
misschien worden we wel gewoon mutsen van het alleenstaand moeder zijn, kruimel :p
maar leuk voor je zeg! heeft je zoon hem al ontmoet en hoe gaat dat?
ik denk dat ik hem ook niet veel vaker dan dat ga zien. hij woont op 40min rijden en zn werk is 1,5uur rijden vanaf hier. enja ik kan natuurlijk ook niet zomaar 's avonds even weg en dus hangt er veel van hem af.
ik zie hem straks weer maar voel me niet echt relaxt en zie er niet uit, hellup
maar leuk voor je zeg! heeft je zoon hem al ontmoet en hoe gaat dat?
ik denk dat ik hem ook niet veel vaker dan dat ga zien. hij woont op 40min rijden en zn werk is 1,5uur rijden vanaf hier. enja ik kan natuurlijk ook niet zomaar 's avonds even weg en dus hangt er veel van hem af.
ik zie hem straks weer maar voel me niet echt relaxt en zie er niet uit, hellup
Gast- Gast
Ja Chr.istian kent hem wel, maar hij kon hem sowieso al wel. Gaat goed, hij is heel lief voor hem en doet gekke dingen enzo, maar ze zien elkaar niet heel veel.
Ja ik vind het zelf wel fijn dat we elkaar niet zo veel zien, soms wel vaker maar meestal 1 a 2 keer in de week.
Succes vanavond, en je ziet er vast goed genoeg uit
Ja ik vind het zelf wel fijn dat we elkaar niet zo veel zien, soms wel vaker maar meestal 1 a 2 keer in de week.
Succes vanavond, en je ziet er vast goed genoeg uit
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Oee Elodie, wat leuk!!!
Toch maar goed dat je gewoon op date bent gegaan met m!
Enjoy!!!!
Toch maar goed dat je gewoon op date bent gegaan met m!
Enjoy!!!!
Gast- Gast
Kruimeltje, fijn dat het zo gaat!
PrinsesBo, jaja wie had dat gedacht he
Ik hoop dat zoonlief snel slaapt...ga ik even heel snel tutten!
PrinsesBo, jaja wie had dat gedacht he
Ik hoop dat zoonlief snel slaapt...ga ik even heel snel tutten!
Gast- Gast
Het was zo leuk! Hij stond voor mn deur met een bos rozen en doos bonbons. Zo ontzettend lief:)
Gast- Gast
Wat lief!! Geniet ervan zou ik zeggen. En zeker als hij ook de klik voelt dan komt het wel goed. Doe het op je eigen tempo is nog mijn tip.Elodie schreef:Het was zo leuk! Hij stond voor mn deur met een bos rozen en doos bonbons. Zo ontzettend lief:)
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Wat lief!! Geniet ervan zou ik zeggen. En zeker als hij ook de klik voelt dan komt het wel goed. Doe het op je eigen tempo is nog mijn tip.Elodie schreef:Het was zo leuk! Hij stond voor mn deur met een bos rozen en doos bonbons. Zo ontzettend lief:)
+1
Gast- Gast
Wat ontzettend lief
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Samenwonen: leuk, maar ook spannend!
» geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Teamuitje, maar activiteit niet leuk...
» Leuk idee, maar minder leuke reacties
» geen speelgoed maar wel leuk om mee te spelen
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Teamuitje, maar activiteit niet leuk...
» Leuk idee, maar minder leuke reacties
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: