HET SNEEUWT! Waar ook?
+70
MiKa
Jezzie
Manderijn
Fortissimo
Japie
Bosjesvrouw
Caramba
ijsjemeisje
bolus26
_Lacey_
Fiwen
Roos'
Elliot
Jade
Angela_1986
Raindrop
GreenGrass
mezzoforte
Lady4
sabje
Petteflet
PeperMunt
Jeanette
Summerlovin
Suus
Jelin
May
Derpy
Silver
Parisienne
Lejow
Katrien
litllejoy
Snack a Jack
Sneeuwvlok
Theeleut
Ibbeltje
Kaboutertje
Roza
Printje
Bisq
L!ND@
Joli86
Shopaholic
Lady Starstruck
Middleme
Sarah1985
Snoes
kajaka88
Elodie
Exogenesis
girli
Mari
Femmem
Benthe
Toet
Tiana
Marin
Mizz_S
PrimaBella
-Belle-
MamaDaan
Mees
Caroow
Ooh La La!
Antibes
Rush
rianne287
Charles
Happinaz
74 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: HET SNEEUWT! Waar ook?
Hier in het midden van het land ligt een flink pak sneeuw. Het sneeuwt nu ook nog flink.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in het noorden ook een beste laag en sneeuwt het nog heel hard!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb het door inderdaad. Het sneeuwt hier nog hard, maar hele dunne vlokjes.Caramba schreef:Dorp de wind zie je het ook niet, hier net zo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het sneeuwt hier niet meer. Maar ik sta wel in een gigantische file. Saaaaai. Ik vind dit weer echt leuk hoor, maar die files...
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
WIj hebben ook eindelijk sneeuw!
Ik moet straks alleen wel op de fiets naar de verloskundige, dus ik hoop dat de wegen dan een beetje begaanbaar zijn.
Ik moet straks alleen wel op de fiets naar de verloskundige, dus ik hoop dat de wegen dan een beetje begaanbaar zijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Het sneeuwt hier nog steeds best hard.
Rush- Lady Post-a-lot
Het sneeuwt hier ook gestaag door. Ik hou er toch niet van hoor. Als er gewoon een laagje ligt, okey, maar dat het zo door sneeuwt vind ik niks. Moet ik straks weer naar buiten, als die sneeuw weer koud in je gezicht.. brr.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hier sneeuwt het ook wel hard, maar het zijn hele kleine vlokjes, door de wind lijkt het wel een beetje natte sneeuw.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
In noord Friesland ligt inmiddels ook een aardig pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Het waait ook heel hard, dus op sommige plaatsen ligt niets en soms hele bulten. Ik vind er niks aan dit weer. De wegen zijn ook heel slecht begaanbaar, dus voel me opgesloten in huis.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Hier in Drenthe, net onder Assen, DRAMA! Dik pak sneeuw, mijn man is om half 7 de deur uitgegaan, om 9 uur kon ik al niet meer zien dat hij in de tuin gelopen had.....en nu blijft het ook steeds nog heel licht sneeuwen.....balen!!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in de straat is een mannetje alle stoepen aan het schoon maken. Hij kan wel door blijven gaan want blijft maar sneeuwen
Ik ging met even weg en toen ik terug kwam half uurtje later kon je niet eens zien waar mijn auto stond. Is wel mega glad op de weg
Ik ging met even weg en toen ik terug kwam half uurtje later kon je niet eens zien waar mijn auto stond. Is wel mega glad op de weg
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Benthe schreef:In noord Friesland ligt inmiddels ook een aardig pak sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Het waait ook heel hard, dus op sommige plaatsen ligt niets en soms hele bulten. Ik vind er niks aan dit weer. De wegen zijn ook heel slecht begaanbaar, dus voel me opgesloten in huis.
En uitgerekend komen al die grote bulten steeds bij ons voor de voordeur te liggen, ik ga zo maar even naar buiten om het 1x aan de kant te schuiven. Blijf toch bezig, want het sneeuwt continu door.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ga vandaag geen stoep schoonmaken (wij hebben een pad naar de straat, geen gezamelijke stoep). Je blijft bezig! De postbode komt toch niet vandaag.
Hier sneeuwt het ook flink door en er ligt een behoorlijk pak.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier is alles wit en het sneeuwt heel hard hele kleine vlokjes. De weg is ook helemaal wit, ik heb nog geen strooiauto gezien
Ik ga zo lekker het balkon schoonmaken en daarna pak ik me lekker dik in en ga ik naar de drogist wandelen.
Ik ga zo lekker het balkon schoonmaken en daarna pak ik me lekker dik in en ga ik naar de drogist wandelen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Jade schreef:Ik ga vandaag geen stoep schoonmaken (wij hebben een pad naar de straat, geen gezamelijke stoep). Je blijft bezig! De postbode komt toch niet vandaag.
Dat had ik me nog niet bedacht, maar de oprit schoon en kan weer via de voordeur naar buiten, maar zodra ik weer terug kwam was het alweer wit... Ach ik moest sowieso even naar buiten.
Silver- Ratel
Silver schreef:Jade schreef:Ik ga vandaag geen stoep schoonmaken (wij hebben een pad naar de straat, geen gezamelijke stoep). Je blijft bezig! De postbode komt toch niet vandaag.
Dat had ik me nog niet bedacht, maar de oprit schoon en kan weer via de voordeur naar buiten, maar zodra ik weer terug kwam was het alweer wit... Ach ik moest sowieso even naar buiten.
Als je ook strooit valt het wel mee toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik weet niet waar het zout ligt..
Silver- Ratel
Silver schreef:Ik weet niet waar het zout ligt..
Naast de peper Ik kon gister op mijn werk ook geen strooizout vinden, ik heb toen ook maar gestrooid met keukenzout, werkt minstens net zo goed
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Silver schreef:Ik weet niet waar het zout ligt..
Naast de peper Ik kon gister op mijn werk ook geen strooizout vinden, ik heb toen ook maar gestrooid met keukenzout, werkt minstens net zo goed
Haha, euhm ja... Maar voor onze oprit heb ik minstens wel 2 pakken nodig. En heb altijd maar 1 pak op vooraad.
Silver- Ratel
Het sneeuwt nu weer dikkere vlokken!
Rush- Lady Post-a-lot
Net over de wegen geweest in Groningen, maar man o man, wat is het slecht schoon gemaakt. Ik heb inmiddels één keer overdwars op de weg gestaan. No way dat ik in het donker nog de weg op ga. Dus de plannen van vanavond maar van tafel geveegd, ik ga zo meteen weer lekker naar huis en kom daar niet weer weg
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Vanmorgen sneeuwde het hier nog flink, maar nu nog heel, heel lichtjes.
Ben er vanmorgen heerlijk op uit getrokken met de hond.
Ben er vanmorgen heerlijk op uit getrokken met de hond.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Er vallen nu een paar inieminie vlokjes, maar dat mag geen naam meer hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Er vallen nu een paar inieminie vlokjes, maar dat mag geen naam meer hebben.
Hier ook! Maar vind dat er nu wel weer genoeg sneeuw ligt haha.
PeperMunt- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 287
Registratiedatum : 26-10-12
Het is hier nu sinds een paar uur eindelijk opgehouden met sneeuwen! Hier weer genoeg bijgevallen afgelopen nacht en vandaag!
Vanochtend om 6.30 waren hier zelfs de grote wegen nog niet sneeuwvrij gemaakt, er was volgens mij helemaal nog niks aan gedaan. Zo net waren de grote wegen in elk geval wel redelijk begaanbaar.
Zo maar gezellig lopend naar de winkel.
Vanochtend om 6.30 waren hier zelfs de grote wegen nog niet sneeuwvrij gemaakt, er was volgens mij helemaal nog niks aan gedaan. Zo net waren de grote wegen in elk geval wel redelijk begaanbaar.
Zo maar gezellig lopend naar de winkel.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: