Veel aankomen tijdens zwangerschap
+26
joyce0606
Flower_L
kwak
Océane
Sun88
Manderijn
smooch
Snoes
Bloempjuh23
Limburg85
Clapperdie
M-G
Paper Crown
Printje
LDJ
pindaatje
sanne-84
Twellie
Coco
Pompoen
Teddyaapje
Fiwen
Floor
Thunder
Lejow
Linda
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Veel aankomen tijdens zwangerschap
Bij r moest ik iedere keer wegen, vreselijk. Ben toen ook maar iets van 10 kilo aangekomen. Nu had ik de keuze zelf en heb ik geen een keer gewogen. Alleen een keer bij mijn oma, zelf hebben we geen weegschaal.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben beide keren enorm veel aangekomen. De eerste keer 32 kilo. Toen was ik echt overal enorm. Als ik nu foto's zie. Gatver wat zag ik eruit! Wel in 6 weken tijd alles kwijt.. Mijn 2e zwangerschap kwam ik 23 kilo aan. Maar daar ben ik pas net vorige week de laatste kilo van kwijt na 10 maanden. De tweede keer was ik wel veel mooier zwanger vind ik zelf.. Deze keer gaan we wel zien waar het schip strand. Ik had wel beide keren erg veel vruchtwater.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Ik kwam bijna niet aan, ben uiteindelijk op 4-5 kg geëindigd. Ik woog mezelf thuis wekelijks of tweewekelijks, moest nooit op de weegschaal bij de gynaecoloog.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben 10kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Na de bevalling heb ik me na 10 dagen gewogen bij het cb, heb geen weegschaal thuis en toen was ik weer op mijn start gewicht.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik heb het bij de tweede niet eens bijgehouden. Dat werd bij de controles ook niet gedaan, dus zelf ook niet mee bezig geweest.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
20kg aangekomen, eigen schuld, heb enorm toegegeven aan de lekkere trek. Moet nog 8 kwijt.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
1e 20 kg aangekomen
2e 8 kg aangekomen
Waarom is me een raadsel, aangezien ik bij beide zwangerschappen hetzelfde eetpatroon had.
2e 8 kg aangekomen
Waarom is me een raadsel, aangezien ik bij beide zwangerschappen hetzelfde eetpatroon had.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
op dit moment, net terug van de VK zit ik op 19 kilo en werk nu een reep chocola naar binnen
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:op dit moment, net terug van de VK zit ik op 19 kilo en werk nu een reep chocola naar binnen
20 op de eindteller is ook veel mooier afgerond...mocht je vandaag of morgen bevallen
Oceane, wat een verschil zeg! Was je buik tweede keer ook stuk kleiner?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik kom ook teveel aan . De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.
ik zit nu ruim 6 kg boven mijn startgewicht, maar ben aan het begin ook nog wat afgevallen, dus eigenlijk nu weer meer aangekomen .
ik zit nu ruim 6 kg boven mijn startgewicht, maar ben aan het begin ook nog wat afgevallen, dus eigenlijk nu weer meer aangekomen .
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Bij de eerste ben ik eerst 5 kilo afgevallen...met 19 weken nog eens 5 kilo afgevallen en pas in de laatste weken ben ik uiteindelijk 5 kilo aangekomen.
Nu ben ik 1 kilo aangekomen. En ik eet ook wel van alles..alleen nu weer minder omdat ik vreselijke zuur heb hele dag
Nu ben ik 1 kilo aangekomen. En ik eet ook wel van alles..alleen nu weer minder omdat ik vreselijke zuur heb hele dag
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Jade schreef:Ik kom ook teveel aan . De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.
Dat vind ik helemaal niet veel hoor.
Ik ben nu 9 kilo aangekomen, de laatste paar weken maar een paar gram, daarvoor ging het veel harder.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Jade schreef:Ik kom ook teveel aan . De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.
Ik ben nu 9 kilo aangekomen, de laatste paar weken maar een paar gram, daarvoor ging het veel harder.
Maar jij bent al 31 weken, ik nog maar 23!
oftwel, tegen de tijd dat ik 31 weken zwanger ben zit ik wel op minimaal 15 kg.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik zat met 20 weken al op 10 kilo erbij
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Jade schreef:Caroow schreef:Jade schreef:Ik kom ook teveel aan . De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.
Maar jij bent al 31 weken, ik nog maar 23!
oftwel, tegen de tijd dat ik 31 weken zwanger ben zit ik wel op minimaal 15 kg.
Bij 23 weken zat ik sowieso al op 6, misschien wel meer. En anders, wat dan nog? Beter nu te veel aankomen dan nog steeds niks binnen kunnen houden toch?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Heb het beiden keren niet bijgehouden. Het was ook beide keren al heel snel af, al ben ik wel wat voller op de heupen gebleven. En iets een buikrolletje (een applaus voor de figuurcorrigerende slip!)
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» sporten tijdens zwangerschap
» Veel aankomen
» nav sex tijdens zwangerschap...
» Na zwangerschap veel buikpijn?
» Eten tijdens zwangerschap
» Veel aankomen