Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel aankomen tijdens zwangerschap

+26
joyce0606
Flower_L
kwak
Océane
Sun88
Manderijn
smooch
Snoes
Bloempjuh23
Limburg85
Clapperdie
M-G
Paper Crown
Printje
LDJ
pindaatje
sanne-84
Twellie
Coco
Pompoen
Teddyaapje
Fiwen
Floor
Thunder
Lejow
Linda
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Veel aankomen tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen tijdens zwangerschap

Bericht  Printje za 12 jan 2013 - 21:47

Bij r moest ik iedere keer wegen, vreselijk. Ben toen ook maar iets van 10 kilo aangekomen. Nu had ik de keuze zelf en heb ik geen een keer gewogen. Alleen een keer bij mijn oma, zelf hebben we geen weegschaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel aankomen tijdens zwangerschap - Pagina 2 Empty Re: Veel aankomen tijdens zwangerschap

Bericht  Bloempjuh23 za 12 jan 2013 - 22:18

Ik ben beide keren enorm veel aangekomen. De eerste keer 32 kilo. Toen was ik echt overal enorm. Als ik nu foto's zie. Gatver wat zag ik eruit! Wel in 6 weken tijd alles kwijt.. Mijn 2e zwangerschap kwam ik 23 kilo aan. Maar daar ben ik pas net vorige week de laatste kilo van kwijt na 10 maanden. De tweede keer was ik wel veel mooier zwanger vind ik zelf.. Deze keer gaan we wel zien waar het schip strand. Ik had wel beide keren erg veel vruchtwater.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Snoes ma 14 jan 2013 - 0:37

Ik kwam bijna niet aan, ben uiteindelijk op 4-5 kg geëindigd. Ik woog mezelf thuis wekelijks of tweewekelijks, moest nooit op de weegschaal bij de gynaecoloog.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  smooch ma 14 jan 2013 - 1:10

Ik ben 10kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Na de bevalling heb ik me na 10 dagen gewogen bij het cb, heb geen weegschaal thuis en toen was ik weer op mijn start gewicht.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Manderijn ma 14 jan 2013 - 2:00

Ik heb het bij de tweede niet eens bijgehouden. Dat werd bij de controles ook niet gedaan, dus zelf ook niet mee bezig geweest.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Sun88 ma 14 jan 2013 - 2:32

20kg aangekomen, eigen schuld, heb enorm toegegeven aan de lekkere trek. Moet nog 8 kwijt.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Océane ma 14 jan 2013 - 3:03

1e 20 kg aangekomen
2e 8 kg aangekomen

Waarom is me een raadsel, aangezien ik bij beide zwangerschappen hetzelfde eetpatroon had.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  kwak ma 14 jan 2013 - 3:45

op dit moment, net terug van de VK zit ik op 19 kilo en werk nu een reep chocola naar binnen Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flower_L ma 14 jan 2013 - 3:55

kwak schreef:op dit moment, net terug van de VK zit ik op 19 kilo en werk nu een reep chocola naar binnen Wink

20 op de eindteller is ook veel mooier afgerond...mocht je vandaag of morgen bevallen Veel aankomen tijdens zwangerschap - Pagina 2 561177

Oceane, wat een verschil zeg! Was je buik tweede keer ook stuk kleiner?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jade ma 14 jan 2013 - 3:57

Ik kom ook teveel aan Embarassed. De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.

ik zit nu ruim 6 kg boven mijn startgewicht, maar ben aan het begin ook nog wat afgevallen, dus eigenlijk nu weer meer aangekomen EmbarassedEmbarassed.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  joyce0606 ma 14 jan 2013 - 4:33

Bij de eerste ben ik eerst 5 kilo afgevallen...met 19 weken nog eens 5 kilo afgevallen en pas in de laatste weken ben ik uiteindelijk 5 kilo aangekomen.

Nu ben ik 1 kilo aangekomen. En ik eet ook wel van alles..alleen nu weer minder omdat ik vreselijke zuur heb hele dag Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Caroow ma 14 jan 2013 - 4:41

Jade schreef:Ik kom ook teveel aan Embarassed. De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.

ik zit nu ruim 6 kg boven mijn startgewicht, maar ben aan het begin ook nog wat afgevallen, dus eigenlijk nu weer meer aangekomen EmbarassedEmbarassed.

Dat vind ik helemaal niet veel hoor.

Ik ben nu 9 kilo aangekomen, de laatste paar weken maar een paar gram, daarvoor ging het veel harder.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jade ma 14 jan 2013 - 4:44

Caroow schreef:
Jade schreef:Ik kom ook teveel aan Embarassed. De verloskundige begon de vorige keer al dat ik misschien meer moest gaan bewegen/sporten en minder snoepen.

Ik ben nu 9 kilo aangekomen, de laatste paar weken maar een paar gram, daarvoor ging het veel harder.

Maar jij bent al 31 weken, ik nog maar 23!

oftwel, tegen de tijd dat ik 31 weken zwanger ben zit ik wel op minimaal 15 kg.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Highway ma 14 jan 2013 - 4:47

Ik zat met 20 weken al op 10 kilo erbij Embarassed
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Caroow ma 14 jan 2013 - 4:47

Jade schreef:
Caroow schreef:

Maar jij bent al 31 weken, ik nog maar 23!

oftwel, tegen de tijd dat ik 31 weken zwanger ben zit ik wel op minimaal 15 kg.

Bij 23 weken zat ik sowieso al op 6, misschien wel meer. En anders, wat dan nog? Beter nu te veel aankomen dan nog steeds niks binnen kunnen houden toch?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shopaholic ma 14 jan 2013 - 8:12

Heb het beiden keren niet bijgehouden. Het was ook beide keren al heel snel af, al ben ik wel wat voller op de heupen gebleven. En iets een buikrolletje (een applaus voor de figuurcorrigerende slip!)Veel aankomen tijdens zwangerschap - Pagina 2 281626781
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: