Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?

+9
Carra
M@niek
bolus26
Gympie
Snoes
Kowalski
Bazinga
sterremaan
Elliot
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?

Bericht  Gympie vr 11 jan 2013 - 11:39

-

Laatst aangepast door Gympie op zo 13 jan 2013 - 13:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan? - Pagina 2 Empty Re: Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan?

Bericht  Marin vr 11 jan 2013 - 11:41

Aah foto gemist!

Leuk om te lezen Gympie, ik weet sinds een paar dagen pas wie je bent!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Exogenesis vr 11 jan 2013 - 11:45

M@niek schreef:Leuk om te weten elliot!

Exo, rijd je al lang paard? En ook wedstrijden enz?

Very Happy Ik rijd al sinds mijn 5e paard, maar doe dat puur uit recreatief oogpunt. Wedstrijden rijd ik niet. Nooit gedaan ook (tenzij je het ringsteken meerekent Van welke forummer wil jij meer weten? En wat dan? - Pagina 2 253468018, daar heb ik nog wel wat in gewonnen ook!). Ik krijg wel les en rijd ook wel met een doel hoor, maar ben niet competitief ingesteld en dat gaat hem ook niet meer worden. We zijn voornamelijk in het bos te vinden. Lekker crossen, zo nu en dan een sprongetje en soms het water in.

Rijd jij ook? Of heb je gereden?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Snoes zo 13 jan 2013 - 23:08

Gympie, ik heb het gisteren op mijn telefoon gelezen, maar log nooit in op mijn telefoon. Ben ik weer een stukje wijzer geworden over jou! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 zo 13 jan 2013 - 23:18

ik heb in een fanfare en harmonie gespeeld, en cornet in een brassband. ook heb ik nog in een jeugdorkest gespeeld. momenteel speel ik daar allemaal niet meer in (keuzes maken ivm baby) maar alleen in de blazerssectie van een bandje waar ik ook bij zing. jij?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: