Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantasie

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fantasie Empty Fantasie

Bericht  Tania di 8 jan 2013 - 3:36

Hebben jullie kindjes ook zo'n grote fantasie?

Ik moet elke avond de monsters op J. z'n kamer naar de maan schoppen zodat ze samen met Pluto kunnen zoeken naar een stuiterbal. Toedels (van het mickey mouse clubhuis) vliegt hier vaak voorbij buiten. Ook vertelt hij regelmatig tegen oma dat we allemaal mensen op visite hebben gehad de helemaal niet geweest zijn. En momenteel verblijft mijn kleine ventje in de ruimte samen met zijn zusje die hem heel verbaasd zit aan te kijken Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fantasie Empty Re: Fantasie

Bericht  Gast di 8 jan 2013 - 3:41

Heerlijk he, die fantasieën! Hier ook twee van die kletskousen. Met kerstmis waren ze vol van Jozef, Maria, Jezus (en Jozus Fantasie 394967), ik mocht de ezel zijn, heel fijn!

Ik weet nog toen de oudste een jaar of twee was en ze heel enthousiast aan kwam gerend met een ijsje. En ik maar zoeken wat ze dan bedoelde...maar dat was dus een fantasie-ijsje. Het duurde even voor ik dat toen doordat. Maar sindsdien vliegen de spookjes, reuzen, toetjes, taarten en prinsessen me om de oren.

Gast
Gast

Bericht  Annemie di 8 jan 2013 - 3:43

Mijn zoontje heeft ook veel fantasie verhalen, vind het echt zo schattig.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Nana di 8 jan 2013 - 3:47

Minneke schreef:Heerlijk he, die fantasieën! Hier ook twee van die kletskousen. Met kerstmis waren ze vol van Jozef, Maria, Jezus (en Jozus Fantasie 394967), ik mocht de ezel zijn, heel fijn!
.

Jouw kids zijn tenminste beter op de hoogte dan mijn zoontje. Hij had het over Jezus en Jokertje Laughing
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Parisienne di 8 jan 2013 - 4:22

Hier gaan Duplo poppetjes vaak als astronauten met de spaceshuttle op ruimtereis. N. gaat zelf geregeld op avontuur, in het oerwoud en in de oceaan.

Daarnaast ziet ze ook wel heel vaak dingen die er niet zijn. In haar kamertje zegt ze, voor het naar bed gaan vaak: "Wat een mooie treintjes rijden daar mama. Schitterend!" en ze wijst naar de grond, altijd naar dezelfde plek. Monsters of andere wilde dieren komen hier ook geregeld voorbij. Die jagen we dan samen weg, de lieve monsters mogen blijven.

Altijd leuk, die kinderfantasie.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Twellie di 8 jan 2013 - 10:14

Sowieso haalt ze zich wel eens enge dingen in haar hoofd als ze alleen in bed ligt. Laatst dacht ze dat er iemand op het dak was gekropen (commentaar dochter: 'Dat vind ik niet normaal'). Ook heb ik wel eens moeten controleren of zwarte piet niet onder de deken zat.

Ze heeft heel veel denkbeeldige vriendjes: eerst had ze Pien maar die is ze nu vergeten geloof ik. Nu zijn het vooral kindjes van de creche en een deel van de Teletubbies. Laatst wilde ik haar uit bad tillen en toen zei ze: 'NEEEEEEEEE ARGHHHH, je staat bovenop Tinkiewinkie!!!' Elke ochtend schenkt ze drinken in voor alle onzichtbare vriendjes.

De bank is vaak een vliegtuig en soms pakt ze haar rugzak in om op vakantie te gaan naar Amerika of Oostenrijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud