Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bobbeltje bij schaamlip

+9
Happydobby
Clapperdie
Sam
Highway
SuzieQ
Rapunzel
Sterrin_
Exogenesis
smurfin22
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

bobbeltje bij schaamlip - Pagina 2 Empty Re: bobbeltje bij schaamlip

Bericht  smurfin22 za 5 jan 2013 - 10:15

nou zo ziet het er bij mij absoluut niet uit. Je ziet er eigenlijk helemaal niks van, en ook mijn vriend ziet niks. het is alleen dat als ik voel ik een bobbeltje/bolletje onder de huid voel.
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Manderijn za 5 jan 2013 - 10:17

Ok, dat met die moeilijke naam doet ook wel zeer hoor, die voel je al als het begint op te komen. Vreemd dan, even in de gaten houden, en anders maar naar de huisarts.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Happydobby zo 6 jan 2013 - 2:23

smurfin22 schreef:nou zo ziet het er bij mij absoluut niet uit. Je ziet er eigenlijk helemaal niks van, en ook mijn vriend ziet niks. het is alleen dat als ik voel ik een bobbeltje/bolletje onder de huid voel.

dat is vervelend, heb ik ook wel eens.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Niekske zo 6 jan 2013 - 2:47

Ik heb dat ook vaker gehad, je ziet niks, maar bij mij voelde het alsof er een knikker onderhuids zat en ik kon em ook een beetje door mijn huid heen pakken. Zat precies op de rand van mijn ondergoed, ik voelde het met strakke broeken en fietsen enzo. Meestal ging het vanzelf weg, maar één keer is ie eruit gesneden door een arts. Het is een ontstoken klier en dat gaat blijkbaar niet altijd vanzelf weg. Dat wegsnijden stelde niet veel voor, het was eerder genant (benen in bevallingsbeugels en een verdoving in je schaamlip bobbeltje bij schaamlip - Pagina 2 394967) dan pijnlijk of irritant Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  smurfin22 zo 6 jan 2013 - 3:05

Niekske schreef:Ik heb dat ook vaker gehad, je ziet niks, maar bij mij voelde het alsof er een knikker onderhuids zat en ik kon em ook een beetje door mijn huid heen pakken. Zat precies op de rand van mijn ondergoed, ik voelde het met strakke broeken en fietsen enzo. Meestal ging het vanzelf weg, maar één keer is ie eruit gesneden door een arts. Het is een ontstoken klier en dat gaat blijkbaar niet altijd vanzelf weg. Dat wegsnijden stelde niet veel voor, het was eerder genant (benen in bevallingsbeugels en een verdoving in je schaamlip bobbeltje bij schaamlip - Pagina 2 394967) dan pijnlijk of irritant Wink

Zoals jij het hier beschrijft is de juiste omschrijving.

Duurde het lang voor dat het weg was? En hoelang heb je er mee gewacht om naar de huisarts te gaan?
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Niekske zo 6 jan 2013 - 8:12

Ik ben er binnen een week mee naar de huisarts gegaan. Die verwees me toen door om het bobbeltje weg te laten snijden. Toen moest ik eerst een afspraak maken bij de arts om hem te laten kijken naar het bobbeltje en daarna een afspraak voor de ingreep. Dat kon toen in een vrij kort tijdsbestek. Toen ik de tweede keer zo'n bobbeltje had, was het veel lastiger om een afspraak te plannen, dus tegen de tijd dat de ingreep gepland was, was dat ding weer verdwenen bobbeltje bij schaamlip - Pagina 2 394967 ik heb het nu soms nog, maar meestal is het dan toch na een paar dagen weer weg, die eerste was hardnekkig denk ik Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sam zo 6 jan 2013 - 8:14

Pff... Gelukkig was die van mij binnen een week weg.. pale
Sam