Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke woorden moeten verboden worden?

+61
Poubelle
Charles
Carmen_
Sazzle
Fortissimo
SarahKey
Erin
Thunder
xxjojootjexx
Zora
Guus
_Lacey_
Pompoen
*Troela*
Printje
Susan
Bazinga
SoGood
Didi
Schaapke
Vino
Sanne
Aimee
Manderijn
Burn
Viva
sawasdee
Elliot
loura
Lenthe
Caroow
Jasmine
Lejow
Annemoontje
Minx
JD
Aletta
Starla
girli
Lady Starstruck
Mari
Parisienne
Bliss
Guusje
Sterrin_
Exogenesis
Muurvlindertje
Elin
Jade
Toet
Aardbei
Blond
Katrien
Gympie
June
Rosa
Ooh La La!
Sea of Trees
Kowalski
Orchidee
Shisha
65 plaatsers

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Welke woorden moeten verboden worden?

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn111014%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn1110 14% 
[ 51 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn111027%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn1110 27% 
[ 95 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn111016%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn1110 16% 
[ 58 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn111016%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn1110 16% 
[ 57 ]
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn111010%Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Lijn1110 10% 
[ 37 ]
[ 56 ]

Totaal aantal stemmen : 354

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Empty Re: Welke woorden moeten verboden worden?

Bericht  Bliss vr 4 jan 2013 - 6:39

Caroow schreef:Mijn vriend zegt ook altijd "Tsjips" Neutral En hij smeert geen creme, hij zegt altijd "Je moet creme zetten". Oooo en vlees uit de vriezer halen noemt hij "vlees weghalen". Maargoed, alledrie nog minder erg dan klussen als je je ei hebt om je wondertje een zusjelief te geven.

Haha jouw vriend is toch Surinaams? Volgens mij 'zetten' Surinamers echt van alles en nog wat Laughing Soort vervangend woord voor (neer)leggen, op doen, smeren dus kennelijk etc. Eigenlijk net zoiets als smurfen, maar dan anders.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Empty Re: Welke woorden moeten verboden worden?

Bericht  Manderijn vr 4 jan 2013 - 7:51

Laatst was er op mijn facebook iemand met een status; Vanavond lekker met mijn dinnetje op stap!
Die snap ik nou ook nooit! Ja, als je 12 bent misschien, maar ze is 32!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 7:54

Ok ok, ff een inkopper hahaha

Lekker met je hubbie klussen rond je ei, zodat je niet ongi wordt, de test posi is en je kunt FB'en 'Ik en mijn hubbie zijn zwanger van een wondertje'! En dan lekker veel tjokola en tjips eten, want dat mag als je een buikbaby (nog zo één) hebt!

popcorn
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee vr 4 jan 2013 - 8:09

Ik vind 'positest' ook echt raar. Alsof positief en test dan ineens één woord vormen.

en hubbie/hubby vind ik ook stom.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sanne vr 4 jan 2013 - 8:40

NOD vind ik ook al zo raar, ik heb dat echt moeten opzoeken om te achterhalen wat daarmee werd bedoeld.

Ik begrijp ook nooit zo goed waarom bepaalde dingen (ongesteldheid, seks, eisprong) niet gewoon bij hun naam genoemd kunnen worden. We zijn geen twaalfjarigen die rood worden en giebelen bij het woordje 'seks'.... oei oei, wat zeg ik nou toch... :O
Giebelen is trouwens ook best een raar woord als je het opschrijft.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Vino vr 4 jan 2013 - 8:43

Haha, Lejow! Laughing

Ik vind 'me' echt een afknapper. Dan hoeft het van mij meteen al niet meer.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Exogenesis vr 4 jan 2013 - 8:44

Is het woord 'liefie' al genoemd? silent
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823

Bericht  Schaapke vr 4 jan 2013 - 8:49

Lejow schreef:Ok ok, ff een inkopper hahaha

Lekker met je hubbie klussen rond je ei, zodat je niet ongi wordt, de test posi is en je kunt FB'en 'Ik en mijn me hubbie zijn zwanger van een wondertje'! En dan lekker veel tjokola en tjips eten, want dat mag als je een buikbaby (nog zo één) hebt!

popcorn

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 8:51

Schaapke schreef:
Lejow schreef:Ok ok, ff een inkopper hahaha

Lekker met je hubbie klussen rond je ei, zodat je niet ongi wordt, de test posi is en je kunt FB'en 'Ik en mijn me hubbie zijn zwanger van een wondertje'! En dan lekker veel tjokola en tjips eten, want dat mag als je een buikbaby (nog zo één) hebt!

popcorn

God, hoe kon ik die nou vergeten laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 8:54

Sanne schreef:NOD vind ik ook al zo raar, ik heb dat echt moeten opzoeken om te achterhalen wat daarmee werd bedoeld.

Ik begrijp ook nooit zo goed waarom bepaalde dingen (ongesteldheid, seks, eisprong) niet gewoon bij hun naam genoemd kunnen worden. We zijn geen twaalfjarigen die rood worden en giebelen bij het woordje 'seks'.... oei oei, wat zeg ik nou toch... :O
Giebelen is trouwens ook best een raar woord als je het opschrijft.

Doet me denken aan mijn werk.
Mijn collega gaaf een taalles, en het ging over een tekst die ze moesten lezen. Er stond een vraag bij, in de trant van 'Kun je bij deze tekst nog doordenken?'. Alle kids (groep Cool natuurlijk lachen en giebelen.
Zegt mijn collega: Wat? Doordenken hoeft niet altijd alleen maar over SEKS te gaan hoor!!!
En een van die gasten: :O :O :O
Dus mijn collega: Ja wat, word je nou zo stil omdat ik het woord SEKS zeg?
Nou, hij viel zowat van zijn stoel hahahahahaha

Maar ben het er wel mee eens hoor.
Gewoon seks hebben rond je eisprong, in de hoop op een positieve test, niet ongesteld worden. Zodat jij zwanger bent en je samen met je vriend/man een baby verwacht.

De koe bij de horens vatten dames! Hoppa!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Didi vr 4 jan 2013 - 8:56

Ik las laatst in een topic knutselen als woord voor sex. Verschrikkelijk..
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Minx vr 4 jan 2013 - 9:06

Langs in plaats van naast. Je legt iets naast je neer en rijd langs de windmolen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 9:17

Didi schreef:Ik las laatst in een topic knutselen als woord voor sex. Verschrikkelijk..

Nou inderdaad.. :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood vr 4 jan 2013 - 9:21

Geen woord maar zin:

"Gewoon, omdat het kan." Cry
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Exogenesis vr 4 jan 2013 - 9:24

'Mijn allessie' silent
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823

Bericht  Sanne vr 4 jan 2013 - 9:25

Lejow schreef:
Didi schreef:Ik las laatst in een topic knutselen als woord voor sex. Verschrikkelijk..

Nou inderdaad.. Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 1270000679

Ook erg ja.
Ik vind ook dat sommige dames de meest rare namen hebben voor een vagina. Wat is er mis met het woord vagina?
Ik heb een vagina en mijn dochter van 9 maanden ook. Ik zie mezelf al bellen met de huisarts als ze een schimmeltje te pakken heeft. 'Heeft u soms iets tegen de schimmel van mijn dochters vajayjay/poenie/mutsje' etc.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 9:27

Sanne schreef:
Lejow schreef:

Nou inderdaad.. Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 1270000679

Ook erg ja.
Ik vind ook dat sommige dames de meest rare namen hebben voor een vagina. Wat is er mis met het woord vagina?
Ik heb een vagina en mijn dochter van 9 maanden ook. Ik zie mezelf al bellen met de huisarts als ze een schimmeltje te pakken heeft. 'Heeft u soms iets tegen de schimmel van mijn dochters vajayjay/poenie/mutsje' etc.

Whaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood vr 4 jan 2013 - 9:27

Broekloeren. Gaverdamme, wat een onwijs vies persoon moet dat verzonnen hebben zeg. Ik kan serieus verdrietig worden van dit soort verzonnen ongein.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 4 jan 2013 - 9:28

Bliss schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend zegt ook altijd "Tsjips" Neutral En hij smeert geen creme, hij zegt altijd "Je moet creme zetten". Oooo en vlees uit de vriezer halen noemt hij "vlees weghalen". Maargoed, alledrie nog minder erg dan klussen als je je ei hebt om je wondertje een zusjelief te geven.

Haha jouw vriend is toch Surinaams? Volgens mij 'zetten' Surinamers echt van alles en nog wat Laughing Soort vervangend woord voor (neer)leggen, op doen, smeren dus kennelijk etc. Eigenlijk net zoiets als smurfen, maar dan anders.

Haha ja inderdaad. Ik hoorde het van de week ook bij 'een huis vol', die Surinaamse vader ging volgens mij verf zetten.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 9:28

Sogood schreef:Broekloeren. Gaverdamme, wat een onwijs vies persoon moet dat verzonnen hebben zeg. Ik kan serieus verdrietig worden van dit soort verzonnen ongein.

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood vr 4 jan 2013 - 9:31

Misschien een beetje raar dit maar ik nomineer ook alle woorden die getypt zijn in Comic Sans.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 4 jan 2013 - 9:32

Sogood schreef:Misschien een beetje raar dit maar ik nomineer ook alle woorden die getypt zijn in Comic Sans.

Dat lettertype gebruikte vroeger echt iedereen voor zijn werkstuk. Arme leraren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga vr 4 jan 2013 - 9:35

Neee zijn er echt vrouwen die zeggen 'lektietjes' te hebben?.. Waarom?..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Caroow vr 4 jan 2013 - 9:36

Lektietjes, zie die er zo uit?
Welke woorden moeten verboden worden? - Pagina 4 Dscn4963
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 9:38

Jaa.. die heb jij ook over 1.5 jaar Wink Fijn vooruitzicht ahahaha..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: