Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone 4 of samsung S 2

+7
Fortissimo
Lotus_
Lenthe
Marin
TukTuk
Liz
Rush
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iphone 4 of samsung S 2 - Pagina 2 Empty Re: Iphone 4 of samsung S 2

Bericht  SuzieQ vr 4 jan 2013 - 2:54

Ik zit met hetzelfde dilemma. Zal ik een iPhone 4S nemen of weer een Galaxy S2... Ik heb mijn S2 nu een kleine 2 jaar en hij doet het op zich nog prima, maar gaat toch wel steeds vaker vastlopen. Ik moet hem dan via taakbeheer afsluiten en als dat ook niet werkt de batterij eruit halen. Niet echt handig. Mijn abonnement loopt nog een jaar dus ik moet hem zo los kopen. De specificaties van beide toestellen zijn ongeveer gelijk, dezelfde camera, net zoveel geheugen enz. Dus ik zou alleen een iPhone kopen omdat ik hem mooier vind en omdat het weer eens wat anders is. Aan de andere kant, ik heb nu een zwarte en kan dan ook een witte S2 kopen en het scheelt toch weer een 300 euro met de iphone. En ik weet hoe hij werkt.

En toch weet ik het nog niet zeker.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn vr 4 jan 2013 - 3:00

Marin schreef:
Fortissimo schreef:Mijn HTC is toch wel al een paar jaartjes oud maar die heeft geen moeite met de updates hoor Marin..

Dan zal 't hopelijk nog wel even goed gaan. De Android die ik wel eens leen van m'n vriend, kan helaas niet eens whatsapp aan. Die is echt al 4 Android versies geleden (weet niet meer hoe die versie heet).

Dat valt echt reuze mee hoor. Ik heb een Galaxy S en die heeft helemaal geen moeite met apps en dergelijke.
Ook oudere telefoons van m'n vriend met Android hebben hier geen problemen mee. Denk dat hij dan pech heeft met zijn toestel.

Floor: Mijn vriend heeft de Sony Xperia S en hij is er erg blij mee! Ik heb niet zoveel met LG, dus zou dan zelf voor de Sony gaan.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin vr 4 jan 2013 - 3:01

Arwyn schreef: Denk dat hij dan pech heeft met zijn toestel.

Nee, het is gewoon een nog ouder toestel dan de Galaxy S Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Arwyn vr 4 jan 2013 - 3:04

De oude Sony Ericsson van vriend ook, maar die heeft geen problemen hoor! smile
Heb hem laatst nog eens gebruikt omdat mijn batterij kuren had, maar hij deed alles minstens zo goed als de S.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Floor vr 4 jan 2013 - 8:16

Arwyn schreef:
Marin schreef:
Fortissimo schreef:Mijn HTC is toch wel al een paar jaartjes oud maar die heeft geen moeite met de updates hoor Marin..

Dan zal 't hopelijk nog wel even goed gaan. De Android die ik wel eens leen van m'n vriend, kan helaas niet eens whatsapp aan. Die is echt al 4 Android versies geleden (weet niet meer hoe die versie heet).

Dat valt echt reuze mee hoor. Ik heb een Galaxy S en die heeft helemaal geen moeite met apps en dergelijke.
Ook oudere telefoons van m'n vriend met Android hebben hier geen problemen mee. Denk dat hij dan pech heeft met zijn toestel.

Floor: Mijn vriend heeft de Sony Xperia S en hij is er erg blij mee! Ik heb niet zoveel met LG, dus zou dan zelf voor de Sony gaan.

Fijn dat hij er zo blij mee is. Ik zag alleen bij specificaties dat android 2.3 erop staat, kan je dat gewoon updaten naar 4.0?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Mari vr 4 jan 2013 - 12:25

Ik heb net 3 weken de samsung s2. Besteld via gsmtopdeal omdat het een goede aanbieding was. Ik heb hiervoor nooit iets anders dan nokia gehad en nog steeds aan het afkicken. Vind het toestel wel handig en het beeld scherp. Ik twijfelde ook tussen iphone 4 , maar die koste me per maand meer en ik had hen in de hand gehad en vond ht niks. Ik heb al ruzie met dit toetsenbord met die van apple was het oorlog
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud