Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Box weg

+22
Fiwen
Ayla
Dora
Aggi
*Lookie*
Parel
Fearie
Coco
Happinaz
SarahKey
Flip Fluitketel
kwak
teletascha
Thunder
Novalee
mickey
Floor
Aimee
Pien
Printje
Annemie
Tania
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Box weg - Pagina 2 Empty Re: Box weg

Bericht  teletascha do 3 jan 2013 - 4:58

Ik zet haar er af en toe nog wel even in, vindt ze prima voor een kwartiertje ofzo, en met nr 2 op komst lijkt het me wel fijn als ze af en toe nog even in de box wil zodat ik nr 2 kan verzorgen etc.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 5:14

Bij de oudste is de box er met 17 maanden ongeveer uit gegaan.
We zijn toen 2 weken op vakantie geweest en daarna wilde ze er natuurlijk niet meer in.
Bij de jongste is de box er rond de 11 maanden uit gegaan. Ik had er schoon genoeg van en wij zijn overdag meestal met zijn tweetjes thuis dus als ik naar boven moet kan ik ze of meenemen of bij mijn man beneden laten.

Gast
Gast

Bericht  kwak do 3 jan 2013 - 5:16

sinds dat D. een maand of 8 was zat ze er nooit meer in, met 10 maand was hij helemaal omdat we toen ook gingen verhuizen. In het nieuwe huis heeft de box nooit opgestaan.

Nu staat de box er net sinds 1 januari weer, ik "hoop" dat hij wat langer kan staan nu voor bellyboy zodat bellyboy ook een eigen plekje heeft maar misschien gaat het wel heel goed D. en bellyboy samen op de grond.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flip Fluitketel do 3 jan 2013 - 5:18

Toen ze ongeveer 1 jaar was hebben wij de box uit de huiskamer gedaan en naar de zolder verbannen Wink . Nu gaan we hem van de week weer neerzetten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SarahKey do 3 jan 2013 - 5:21

Sinds vandaag Very Happy En ben blij dat die weg is, onding! S wou er haast niet meer in, was meteen jengelen dus klaar. Nu hebben we een speelhoekje ervan gemaakt en vind het erg leuk zo. Ben benieuwd of ik hem nog ga missen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Happinaz do 3 jan 2013 - 5:23

8 maanden! Sta in de weg...
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor do 3 jan 2013 - 5:40

Floor schreef:Hier staat hij nog steeds, hij is er nu alleen al een week niet meer in geweest maar daarvoor gebruikte we de box nog dagelijks. Ik twijfel nu wel. Erg in de weg staat hij nog niet gelukkig.

Laughing Ik heb hem er net toch weer in gezet, hij vind het prima en ik kon zo even koken. Denk dat hij voorlopig toch maar hier blijft staan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Coco do 3 jan 2013 - 5:51

Wij hebben hem na een jaar op hun slaapkamer gezet als rommelbak. Had ook wel eerder gekund want ze wilden er uberhaupt nooit in. Heb hem ook nooit gemist. Toen we gingen verhuizen is hij naar zolder gegaan.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 5:53

Hier staat hij nog en blijft hij staan ivm de nieuwe baby. J. gaat er nog bijna dagelijks in, als ik even vlug boven iets moet pakken, of even vlug moet plassen ofzo. Hij jengelt in het begin wel even, maar gaat dan lekker spelen. Ik zou de box (ook als de tweede niet in juni zou komen) nog niet willen missen!

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 3 jan 2013 - 6:17

Wij hebben de box met 14/15 maanden eruit gehaald, ding werd als opslagruimte voor D's speelgoed gebruikt. En daar had ik geen zin in, dus weggehaald. En nu wordt er vanavond eindelijk een expedit kastje van de Ikea neergezet.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Parel do 3 jan 2013 - 7:19

Toen ze 10 maanden was hebben we hem weggehaald en er een leuk speelhoekje van gemaakt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  *Lookie* do 3 jan 2013 - 9:03

Floor schreef:
Floor schreef:Hier staat hij nog steeds, hij is er nu alleen al een week niet meer in geweest maar daarvoor gebruikte we de box nog dagelijks. Ik twijfel nu wel. Erg in de weg staat hij nog niet gelukkig.

Laughing Ik heb hem er net toch weer in gezet, hij vind het prima en ik kon zo even koken. Denk dat hij voorlopig toch maar hier blijft staan.

Hier staat hij ook nog steeds, onze zoon is nu ruim 13 maanden. Ik doe hem er ook echt nog niet uit, ik vind het een veilige plek voor als ik bijvoorbeeld aan het koken ben. Hij vindt het ook prima om er in, hij gaat gewoon lekker zitten spelen en hij vindt het zelf ook een veilige plek merk ik wel. Ik zou de box echt nog niet willen missen!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aggi do 3 jan 2013 - 9:46

Hij staat er nog rond het voorjaar gaat hij eruit. Hij staat niet in de weg en R (16 mnd) wil er nog wel in, kan er ook nog fijn in zitten spelen en vind het ook een veilige plek als ik ga koken of even boven ben.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Dora do 3 jan 2013 - 10:00

Hier is hij blijven staan van net voor A's geboorte tot M. ongeveer 1 jaar was.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Ayla do 3 jan 2013 - 10:15

Wij hebben hem met 11,5 maand geloof ik weggehaald, ook toen we terug kwamen van vakantie. Hebben wel het campingbedje binnen handbereik staan, gewoon voor het geval dat. Daar heeft ze nu 2 of 3x in gezeten omdat ze enorm plakte en ik aan het koken was, en vriend was niet thuis. Meestal zit ze gewoon lekker te spelen als ik bezig ben. Een bovenverdieping hebben we niet, maar als ik het niet vertrouw als ik de kamer uit moet gaat ze in haar ledikantje, dan zit ze ook veilig.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Fiwen do 3 jan 2013 - 10:54

Na 11 maanden echt uit elkaar gehaald maar al veel eerder enkel als speelgoedopslag gebruikt. Ik denk dat ze er maximaal 10 x 5 minuten in gelegen heeft. Ze vond er helemaal niks aan dus lag ze meestal op een speelkleed op de grond/bank of bij mij in de doek.
Als er ooit een 2e kindje komt weet ik niet eens of ik wel een nieuwe ga kopen (oude hebben we verkocht).
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Mamsie do 3 jan 2013 - 12:23

S is al 2 en zit er nog elke dag in. Ideaal.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Orchidee do 3 jan 2013 - 23:57

SarahKey schreef:Sinds vandaag Very Happy En ben blij dat die weg is, onding! S wou er haast niet meer in, was meteen jengelen dus klaar. Nu hebben we een speelhoekje ervan gemaakt en vind het erg leuk zo. Ben benieuwd of ik hem nog ga missen.

Waar is je kindje als je aan het koken bent bv?
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 0:01

tijdens het koken is de oudste gewoon in de kamer of de keuken. Ze heeft nooit in de box gezeten tijdens dat soort klusjes. Bij de oudste was de box met ruim een half jaar ofzo al uit de kamer, zij wilde er nooit in. Ik denk dat ie bij de jongste wel langer blijft staan, die vindt het helemaal niet erg om erin te liggen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby vr 4 jan 2013 - 0:17

Orchidee schreef:
SarahKey schreef:Sinds vandaag Very Happy En ben blij dat die weg is, onding! S wou er haast niet meer in, was meteen jengelen dus klaar. Nu hebben we een speelhoekje ervan gemaakt en vind het erg leuk zo. Ben benieuwd of ik hem nog ga missen.

Waar is je kindje als je aan het koken bent bv?

Ik draag mijn zoon op mijn rug als ik kook, hij huilde vaak in de box, nu speelt hij vaker zelf, doet hij dat niet dan gaat hij op mijn rug.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  blondje1313 vr 4 jan 2013 - 1:03

Hier staat hij nog, en staat niks in de weg. Alleen de kerstboom moest dit jaar op een minder centraal plekje in de kamer staan. 's Morgens zet ik haar vaak nog even in de box als ik wat voor mezelf doe en ook bij bijv. koken is het ideaal. Anders komt ze óf aan mijn kleren hangen óf ze gaat dingen doen die niet mogen (kastjes opentrekken enzo). Eerst jengelt ze dan wel, maar ze gaat toch altijd lekker spelen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2