Box weg
+22
Fiwen
Ayla
Dora
Aggi
*Lookie*
Parel
Fearie
Coco
Happinaz
SarahKey
Flip Fluitketel
kwak
teletascha
Thunder
Novalee
mickey
Floor
Aimee
Pien
Printje
Annemie
Tania
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Box weg
Hoe oud waren jullie kindjes toen de box weg ging? Ik wil dat ding eigenlijk wel een keer uit de kamer hebben na bijna drie jaar maar bij mijn zoontje gebruikte ik hem nog wel vaak als ik even naar boven ging ofzo en hij wil er nu nogsteeds wel is vrijwillig in. Mijn dochter lijkt een stuk rustiger en voorzichtiger dus eigenlijk wil hem wel eerder weghalen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Box weg
Toen mijn zoontje 1 jaar was ongeveer.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ook rond de eerste verjaardag. Nu wil ik hem eigenlijk weer zo snel mogelijk weg, vind het zo onhandig ding. Maar aan de andere kant vond ik het altijd wel makkelijk om hem even in neer te zetten wanneer ik naar boven moest oid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
september 2012 en E is van eind juli 2011. ik was dat ding zat en E vond het niet meer leuk er in te spelen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
toen Luuk 8 maanden was geloof ik? we gebruikten hem iig amper en het was voor ons een opslagplek voor rommel.
Ik heb hem nog geen seconde gemist!
Maar als je kind er zelf graag in gaat is dat denk ik wel anders.
Ik heb hem nog geen seconde gemist!
Maar als je kind er zelf graag in gaat is dat denk ik wel anders.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hier staat hij nog steeds, hij is er nu alleen al een week niet meer in geweest maar daarvoor gebruikte we de box nog dagelijks. Ik twijfel nu wel. Erg in de weg staat hij nog niet gelukkig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Net na zijn 1e verjaardag. Hij ging er al een tijdje niet meer in en vond het ook helemaal niet leuk. Dus toen we de kerstboom gingen opzetten, is de box eruit gegaan om plaats te maken. Nu ik de boom gister ook heb afgebroken is het wel ineens heel kaal...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
mickey schreef:Net na zijn 1e verjaardag. Hij ging er al een tijdje niet meer in en vond het ook helemaal niet leuk. Dus toen we de kerstboom gingen opzetten, is de box eruit gegaan om plaats te maken. Nu ik de boom gister ook heb afgebroken is het wel ineens heel kaal...
Kastje, tafeltje, stoeltje, grote plant?
Aimee- Ratel
Maar hoe doen jullie dat dan als je even naar boven gaat ofzo?
Toen J. eenmaal op de bank kon klimmen kon ik echt niet naar boven lopen want dan ging hij erop staan en zich over de rand proberen te laten vallen
Toen J. eenmaal op de bank kon klimmen kon ik echt niet naar boven lopen want dan ging hij erop staan en zich over de rand proberen te laten vallen
Tania- Ratel
Of ik nam hem mee en zette hem in zijn bedje of hij bleef gewoon lekker spelen. Wij hadden een traphekje in de deur dus hij kon niet richting de trap. R is altijd heel erg voorzichtig dus ik durfde het wel aan.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Of ik nam hem mee en zette hem in zijn bedje of hij bleef gewoon lekker spelen. Wij hadden een traphekje in de deur dus hij kon niet richting de trap. R is altijd heel erg voorzichtig dus ik durfde het wel aan.
Als je onze kindjes vergelijkt heb je volgens mij aan het ene uiterste R en aan het andere uiterste J
Wij hebben ook een traphekje in de deur dus de trap is geen probleem. Ik denk ook dat M. gewoon lekker blijft spelen, zij speelt sowieso veel beter en veel meer alleen dan J. doet. Maar ja als ik de box wegdoe gaat hij op marktplaats dus kan hem dan ook niet meer terugzetten.
Ik denk er nog maar even over na.
Tania- Ratel
Als ik naar boven ga neem ik hem mee, of hij blijft beneden in de hal spelen (zit een traphekje voor de trap en kamer naar de woonkamer sluit ik af).
Als je hem echt gaat missen mag je die van mij wel lenen
Als je hem echt gaat missen mag je die van mij wel lenen
Aimee- Ratel
Hahaha Tania, wij zeggen ook weleens tegen elkaar dat hij best eens wat meer zou mogen durven, voor zichzelf opkomen. Maar het is een heerlijke scheet.
Printje- Lady Post-a-lot
Misschien moeten we ze is samen laten spelen dan kunnen ze een beetje van mekaar overnemen. Wij zouden het juist wel fijn vinden als hij is wat rustiger en soms wat voorzichtiger was. Zo'n wervelwindje door je huis is leuk maar soms ook vermoeiend.
Tania- Ratel
Pas sinds een maand, M zat er nog wel eens in te spelen. Ik durf hem best even alleen te laten in de huiskamer als ik naar de wc moet bijv.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Haha Tania, goed idee. R is echt soms zo voorzichtig.. Hogere glijbanen durft hij niet op, en ergens op klimmen doet hij eigenlijk niet. Hij vindt alles spannend.. Ons lieve watje maar zijn paps en mams zijn ook geen helden haha
Printje- Lady Post-a-lot
Al wel een tijdje geleden, ik denk met een maand of 8. We gebruikten hem toch nooit meer.
Als ik naar boven ga neem ik haar mee.
Als ik naar boven ga neem ik haar mee.
Gast- Gast
Meenemen naar boven vind ik niet echt een optie want dan moet ik twee kinderen meenemen en vaak ga ik alleen even de wasmachine aanzetten of m'n kleding pakken ofzo.
Tania- Ratel
We hebben hem pas met Kerst weggehaald. N. zat er af en toe nog in als ik even wat boven ging doen of wilde stofzuigen ofzo. Maar de laatste tijd begon ze te protesteren. Nu zet ik haar soms boven in haar bed met een boekje of puzzel, een andere keer laat ik haar gewoon beneden. Al kan ze sinds kort zelf op de bank en salontafel klimmen dus eigenlijk moet ik haar nu gewoon altijd meenemen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Ik zette hem ook soms, heel verantwoord, voor de tv.
Printje- Lady Post-a-lot
Bij de eerste met 14 maanden, nu is mijn jongste nog maar negen maanden en blijft hij nog wel even staan, vind het nog wel makkelijk zo, vooral omdat mijn oudste niet altijd even lief en voorzichtig is met haar.
Gast- Gast
J. is wel lief voor M. maar gaat de laaste weken steeds paardje rijden op haar rug
Tania- Ratel
Tania schreef:J. is wel lief voor M. maar gaat de laaste weken steeds paardje rijden op haar rug
Haha ja dat probeert mijn zoontje ook wel eens, hij is nogal een wilde en kan af en toe behoorlijk jaloers zijn
Gast- Gast
Bij de oudste met een jaar, bij de jongste met twee jaar.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: