Van videoband naar DVD
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Van videoband naar DVD
Heeft iemand dat weleens laten doen? Ik heb veel videobanden van vroeger maar wil ze op DVD zetten, heb ook geen idee waar ik dat dan kan laten doen en hoeveel zoiets kost? En krijg je dan wel gewoon weer je videoband terug?
Graag jullie ervaringen
Graag jullie ervaringen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Van videoband naar DVD
De kleinere elektronica zaken kunnen dat vaak voor je of kennen wel mensen die dat kunnen.
Houdt er wel rekening mee dat ze dan al jou (prive) beelden kunnen zien.
Heb je zelf (nog) een videorecorder/speler en een dvd-recorder? Dan kun je het heel gemakkelijk zelf, je moet er alleen wel even wat tijd in steken, maar dan heb je meteen alles weer een keer gezien.
Mijn ouders hebben het met van die 9-mm films laten doen. Helaas staan ze niet op volgorde en zijn er beelden van iemand anders tussen geglipt. Wel erg jammer.
Is wel in Brabant.
Houdt er wel rekening mee dat ze dan al jou (prive) beelden kunnen zien.
Heb je zelf (nog) een videorecorder/speler en een dvd-recorder? Dan kun je het heel gemakkelijk zelf, je moet er alleen wel even wat tijd in steken, maar dan heb je meteen alles weer een keer gezien.
Mijn ouders hebben het met van die 9-mm films laten doen. Helaas staan ze niet op volgorde en zijn er beelden van iemand anders tussen geglipt. Wel erg jammer.
Is wel in Brabant.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Eind mei/begin juni met peuter naar de zon, waar naar toe??
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat is heftiger: van 0 naar 1 kind of van 1 naar 2?
» Nav hoe laat ga jij naar bed?
» Van WO naar H.BO-V
» Verhuizen naar vriend ( van dorp naar stad)
» Wat is heftiger: van 0 naar 1 kind of van 1 naar 2?
» Nav hoe laat ga jij naar bed?
» Van WO naar H.BO-V
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: