Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vetklep...

+11
Supertalentje
Linda
Printje
Rush
Lejow
Floor
Lavendel
girli
SoGood
Aimee
Petteflet
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vetklep... - Pagina 2 Empty Re: Vetklep...

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 10:12

Rush schreef:Dikbil is wel grappig. Vetklep vind ik ronduit grof.

Maar dat komt misschien omdat het gewoon een scheldwoord is in mijn ogen.

Vind ik ook.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 10:13

Supertalentje schreef:Spekpootjes zijn schattig he, Lejow Wink Ik moet er altijd even in knijpen... I love you

Vetklep is hier ook schattig bedoelt, heb nog nooit iemand 'uitgescholden' voor vetklep.

Ik ook, en daar kan B zooo niet tegen!!!
Ze schatert het echt uit dan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tamagotchi wo 2 jan 2013 - 10:16

Bij een vetklep zie ik toch echt een ranzig dik persoon voor me die alleen maar schranst. Ze zal het vast niet zo bedoelen, maar het klinkt raar je kind zo te noemen. Ontopic: niet herkenbaar, beiden kids aten/eten wel graag maar vraten/vreten er geen dingen voor uit.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 10:17

Ik vind het raar als je in je blote billen, gillend over straat loopt...

:nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje wo 2 jan 2013 - 10:23

Lejow schreef:
Supertalentje schreef:Spekpootjes zijn schattig he, Lejow Wink Ik moet er altijd even in knijpen... I love you

Vetklep is hier ook schattig bedoelt, heb nog nooit iemand 'uitgescholden' voor vetklep.

Ik ook, en daar kan B zooo niet tegen!!!
Ze schatert het echt uit dan.

Oh ja, ik heb ontdekt dat hij vooral gaat lachen als ik aan de binnenkant van zn bovenbenen knijp, in die spieren, ik denk dat het kietelt smile Jammer, want juist op de buitenkant zitten die spekjes smile

Miepen is toch zeuren, mekkeren? Ik zou het ongepast vinden als ik een collega iets vraag en die zou zeggen dat ik niet zo moet miepen. Maar miepen doet zoon vaker dan me lief is Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Printje wo 2 jan 2013 - 10:26

Supertalentje: ik gebruik het alleen richting mijn zoon eigenlijk. Of kinderen in de klas..die zijn ook soms erg goed in miepen. Hier wordt ook regelmatig over dingen gemiept maar dan komt het erger over als ik het dus bedoel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 10:29

B kan heel slecht tegen kietelen. Net haar moeder.
Onder haar oksels, in haar zij, onder haar voetjes, in haar bovenbenen.
Precies de plekken waar ik ook niet tegen kan haha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tamagotchi wo 2 jan 2013 - 10:46

Lejow schreef:Ik vind het raar als je in je blote billen, gillend over straat loopt...

:nopompom:
Sleep
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Supertalentje wo 2 jan 2013 - 10:50

Printje schreef:Supertalentje: ik gebruik het alleen richting mijn zoon eigenlijk. Of kinderen in de klas..die zijn ook soms erg goed in miepen. Hier wordt ook regelmatig over dingen gemiept maar dan komt het erger over als ik het dus bedoel.

Op mij komt het over zoals je het bedoelt Wink

@Lejow; die okseltjes willen hier nog niet, hij doet zn armen omhoog om zn oksels af te drogen na het badderen smile Leuk he als ze zo gaan schaterlachen als je ze kietelt! (Weet je trouwens, toen ie nog klein was gaf ie geen reactie als ik 'm kietelde, vond ik zo jammer. Wist ik veel dat ze dat dus later pas krijgen, haha)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown wo 2 jan 2013 - 11:08

O dear loooooord, komen er weer een aantal hier even hun totaal niets toevoegende mening verkondigen over 't woordje vetklep.. Wat is nu verdrietig aan een dreumes die niet beter weet en uit de vuilnisbak graait?! Je hoeft echt geen moeder te zijn om te snappen dat kinderen nou eenmaal vies niet snappen.. Ze eten ook zand en wormen en kattenvoer, en restjes bier als je niet oplet. 'T dochtertje van mijn nicht vrat kaarsen op! Gewoon knabbelen op een kaars.. Verzin je niet, maar toch deed ze t!

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Supertalentje wo 2 jan 2013 - 11:10

Knabbelen op kaars doet zoon ook en dan drinkt ie ook nog nep uit het 'vaasje' waar de kaars in zat Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tamagotchi wo 2 jan 2013 - 11:17

Ja want als Lejow en PC het zeggen is het zo en wandelen alle schaapjes mee.

Tot zover mijn totaal niets toevoegende mening.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Paper Crown wo 2 jan 2013 - 11:18

Supertalentje schreef:Knabbelen op kaars doet zoon ook en dan drinkt ie ook nog nep uit het 'vaasje' waar de kaars in zat Wink
Haha boef!
Tuurlijk laat je je kind niet tegen beter weten in in de vuilniszak gaan om te snaaien maar helaas kan je als ouder gewoon niet 24/7 achter je kind aanzetten want ze eisen al zo ongeveer 23/7 van je tijd op haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle wo 2 jan 2013 - 11:20

Tamagotchi schreef:Ja want als Lejow en PC het zeggen is het zo en wandelen alle schaapjes mee.

Ja, wist je het nog niet? Als je forumt verlies je je eigen mening. Die van PC is de enige die ertoe doet voor mij.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Paper Crown wo 2 jan 2013 - 11:20

Tamagotchi schreef:Ja want als Lejow en PC het zeggen is het zo en wandelen alle schaapjes mee.

Ah gos!! Wat een mooie doordachte reactie. Trots op jezelf? Ga aub lekker schaapies tellen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 11:25

Mijn zoon zat vanmorgen van zijn eigen vieze luier te 'snoepen'. Dat was pas verdrietig..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 11:30

:cheering:

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 2 jan 2013 - 11:38

Paper Crown schreef:

Ah gos!! Wat een mooie doordachte reactie. Trots op jezelf? Ga aub lekker schaapies tellen.

Ze heeft in ieder geval wel zelfkennis, en dus door dat haar mening niet echt toevoegend is...
Wist je trouwens al, Tama, dat ik in mijn vrije tijd een kroontje draag?
Het zou helemáál af zijn, als R mij, hare majesteit noemt, maar dat moet ik er nog even in rammen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje wo 2 jan 2013 - 19:37

Paper Crown schreef:
Supertalentje schreef:Knabbelen op kaars doet zoon ook en dan drinkt ie ook nog nep uit het 'vaasje' waar de kaars in zat Wink
Haha boef!
Tuurlijk laat je je kind niet tegen beter weten in in de vuilniszak gaan om te snaaien maar helaas kan je als ouder gewoon niet 24/7 achter je kind aanzetten want ze eisen al zo ongeveer 23/7 van je tijd op haha!

Ik stond erbij en keek ernaar, haha! Ik zei nog dat kaarsen niet om te eten zijn en hij maar knabbelen Wink

Ik vind het leuk om te zien wat een realistisch beeld je hebt van kinderen, ik zie je vaker 'begrip' hebben waar ik als niet-moeder-vroeger van ging stuiteren smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:11

Jemig... Ik lees dit nu pas.
Eris niets verdrietigs aan hoor. En het is al helemaal niet bedoeld als scheldwoord.
Hier wordt dat gewoon genoemd in hetzelfde rijtje als een klein smeerkeesje, een klefjan, een boefje, een ondeugend ventje.
Ik bedoel er helemaal niks verkeerds mee en als hij weer eens iets uit de prullenbak gevist heeft pak ik hem op, geef hem een knuffel en zeg: Wat ben je toch een klein vetklepje/kleine vetklep. Zet hem bij zijn speelgoed neer en vertel dat hij daar mee moet gaan spelen in plaats van in de prullenbak gaan staan graaien.

Oh en nog even ter info: Hij graait niet in d eprullenbak omdat hij nog niet genoeg heeft gegeten hoor Vetklep... - Pagina 2 394967
Voor een kind van 1 is een prullenbak (met name wat er in ligt) gewoon bar interessant.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:12

Smupskes~ schreef:
Oh en nog even ter info: Hij graait niet in d eprullenbak omdat hij nog niet genoeg heeft gegeten hoor Vetklep... - Pagina 2 394967
Voor een kind van 1 is een prullenbak (met name wat er in ligt) gewoon bar interessant.

Ja, dat zou ik ook zeggen! Hahahaha laughcry Nee ik weet dat het heel interessant is voor die kleine grijphandjes. Bij voorkeur om alle dingen die je zoekt in te gooien.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:13

Oh, vergeet ik helemaal het kokhals gebeuren.
Ook dat hoort er bij. Gelukkig slaan veel kinderen het over maar er zijn er ook veel die het wel doen.
Sprak toevallig vanmiddag 2 collega's waarvan hun zoontjes het ook gedaan hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:17

Smupskes~ schreef:Oh, vergeet ik helemaal het kokhals gebeuren.
Ook dat hoort er bij. Gelukkig slaan veel kinderen het over maar er zijn er ook veel die het wel doen.
Sprak toevallig vanmiddag 2 collega's waarvan hun zoontjes het ook gedaan hebben.

Dit deed onze zoon ook, en trouwens hij kan nog heel makkelijk kokhalzen of spugen uit het niets dat wekt hij vrij makkelijk op.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 9:23

Pippa schreef:
Smupskes~ schreef:

Ja, dat zou ik ook zeggen! Hahahaha Vetklep... - Pagina 2 394967 Nee ik weet dat het heel interessant is voor die kleine grijphandjes. Bij voorkeur om alle dingen die je zoekt in te gooien.

Als A. nog honger heeft na wat hij op een dag naar binnenwerkt dan moet hij zijn fles melk voor het slapen gaan maar opdrinken Wink

Gast
Gast

Bericht  Fearie do 3 jan 2013 - 10:02

Pippa schreef:
Smupskes~ schreef:

Ja, dat zou ik ook zeggen! Hahahaha Vetklep... - Pagina 2 394967 Nee ik weet dat het heel interessant is voor die kleine grijphandjes. Bij voorkeur om alle dingen die je zoekt in te gooien.

Hier nog een kindje die graag in de prullenbak graait, althans met de deksel van de prullenbak speelt, open, dicht, open, speen erin, dicht.... Laughing

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: