Trouwen in 2014-topic
+36
Takkie
Susan
KOL
Luce
June
Zonnetje
Ibbeltje
Ilovethe90s
baboeska
Arwyn
Tsjip
Burn
Davinia
Aziraphale
Aardbei
Punk'd
Juliette
vontje111
Xanna
Bloem86
Japie
rapa nui
Reeza
Caresses
Mari
Sam
Bosjesvrouw
lief-boefje
Fortissimo
Lejow
Funk
Stokstaartje
Snirp
Guus
Marin
Elliot
40 plaatsers
Pagina 11 van 17
Pagina 11 van 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
Re: Trouwen in 2014-topic
Ik vind het echt lastig. Mijn moeder kan niet mee vanwege haar ziek zijn, en ze vond het niet leuk als mijn schoonmoeder dan wel mee zou gaan.
Verder heb ik geen zussen ofzo, wel een hele goede vriendin. Dus ik denk dat ik die maar mee vraag
Verder heb ik geen zussen ofzo, wel een hele goede vriendin. Dus ik denk dat ik die maar mee vraag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat kan ik me goed voorstellen!
Dan is die vriendin toch de ideale middenweg .
Dan is die vriendin toch de ideale middenweg .
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik zou lekker die vriendin mee vragen Lejow!
Ik heb wel eens een jurk besteld op die website die jij noemde, en uiteindelijk was ik wel tevreden maar bij ontvangst van de jurk (gala jurk) niet echt, omdat het totaal anders was dan op het plaatje. Ik had 'm bij een naaister laten aanpassen en toen was ie wel mooi. Het is dus goedkoop maar ik zou het voor een trouwjurk er niet op gokken.
Wel kan je er erg goed inspiratie op doen natuurlijk!
Ik ken trouwens wel heel veel positieve verhalen over deze Chinese winkel: Jasmine Bridal. Zij maken heel veel bruidsjurken na, ook de Alfred Angelo Disney lijn
http://www.jasminesbridalshop.com/index.php?task=productlist&classid=8&sortid=73
Ik weet ook niet of ik dat zou vertrouwen hoor, al heb ik er veel goede verhalen over gehoord, maar toch denk ik dat ik gewoon lekker zou gaan bruidswinkelen in Rotterdam ofzo.
Maar wie weet doe je nog inspiratie op!
Ik heb wel eens een jurk besteld op die website die jij noemde, en uiteindelijk was ik wel tevreden maar bij ontvangst van de jurk (gala jurk) niet echt, omdat het totaal anders was dan op het plaatje. Ik had 'm bij een naaister laten aanpassen en toen was ie wel mooi. Het is dus goedkoop maar ik zou het voor een trouwjurk er niet op gokken.
Ik ken trouwens wel heel veel positieve verhalen over deze Chinese winkel: Jasmine Bridal. Zij maken heel veel bruidsjurken na, ook de Alfred Angelo Disney lijn
http://www.jasminesbridalshop.com/index.php?task=productlist&classid=8&sortid=73
Ik weet ook niet of ik dat zou vertrouwen hoor, al heb ik er veel goede verhalen over gehoord, maar toch denk ik dat ik gewoon lekker zou gaan bruidswinkelen in Rotterdam ofzo.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lejow, lastig dilemma! Maar jij wilt al zo lang trouwen, dan zou ik gewoon lekker voor het trouwen gaan hoor!
Ik vind die laatste jurk die je laat zien echt prachtig!
Ik neem sowieso mijn moeder en mijn beste vriendin mee als ik trouwjurken ga passen. Over m'n schoonmoeder zit ik heel erg te twijfelen... Telkens als ik vind dat we wel een goede band hebben, dan gebeurd er weer iets waar ze mij mee kwetst. Maar ik weet zeker dat ze het geweldig vind als ze met me mee zou mogen. Zelf zegt ze ook telkens 'Ik zou het zo gaaf vinden als jij mij mee zou nemen'. Moeilijk dus!
Vanmorgen weer met m'n vriend over trouwen gehad, maar hij ziet zo op tegen het regelen ervan. Daarom stelt ie trouwen zo uit, hij wilt dolgraag trouwen maar dat regelen lijkt hem helemaal niets. Dus ik al gezegd dat ie dat makkelijk aan mij kan overlaten, haha.
Ik vind die laatste jurk die je laat zien echt prachtig!
Ik neem sowieso mijn moeder en mijn beste vriendin mee als ik trouwjurken ga passen. Over m'n schoonmoeder zit ik heel erg te twijfelen... Telkens als ik vind dat we wel een goede band hebben, dan gebeurd er weer iets waar ze mij mee kwetst. Maar ik weet zeker dat ze het geweldig vind als ze met me mee zou mogen. Zelf zegt ze ook telkens 'Ik zou het zo gaaf vinden als jij mij mee zou nemen'. Moeilijk dus!
Vanmorgen weer met m'n vriend over trouwen gehad, maar hij ziet zo op tegen het regelen ervan. Daarom stelt ie trouwen zo uit, hij wilt dolgraag trouwen maar dat regelen lijkt hem helemaal niets. Dus ik al gezegd dat ie dat makkelijk aan mij kan overlaten, haha.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Marin schreef:Ik zou lekker die vriendin mee vragen Lejow!
Ja wist dat jij ook eens een jurk besteld had, wist niet dat het bij deze site was!
Ja ik ga zeker overal rondkijken hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik zou eerst trouwen als de keuken nog naar behoren werkt.
Wilde mijn jurk eerst op een site bestellen, maar ben zoo blij dat ik dat niet gedaan heb.
Hoewel Azi er erg positief over is!
Bij mij heeft mijn vriend de jurk mee uitgezocht.
Wilde mijn jurk eerst op een site bestellen, maar ben zoo blij dat ik dat niet gedaan heb.
Hoewel Azi er erg positief over is!
Bij mij heeft mijn vriend de jurk mee uitgezocht.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik wil mijn moeder,schoonmoeder en zus meenemen. Schoonzussen heb ik niet.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pfff was ik eindelijk beetje bruids-obsessie af en de laatste weken er niet meer zo veel mee bezig, kwam gisteren m'n vriend met een leuke suggestie: Dat het hem leuk lijkt om in Italie te gaan trouwen. Dus nu maken m'n hersenen weer overuren en Pinterest ik er weer op los! Komt bij dat de nieuwe Maggie Sottero collectie net uit is en op de website staat vol prachtige nieuwe jurken, én hij me net verteld dat ie tegenover de Pronovias winkel in Wenen zit te lunchen en terwijl ik dit typ stuurt ie een fotootje daarvan.
Zucht, zo schiet het niet op natuurlijk!
Zucht, zo schiet het niet op natuurlijk!
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha Marin, lastig hoor!
Lejow- Lady Post-a-lot
Haha, Marin! Fijn zo'n vent
Snirp- Prater
Haha Marin, dat schiet niet op zo dan he!
Op welke site kan je die nieuwe jurken van Maggie Sottero zien? Ik vind die jurken zo mooi!
Op welke site kan je die nieuwe jurken van Maggie Sottero zien? Ik vind die jurken zo mooi!
Davinia- Prater
Op de site van Maggie Sottero zelf:
http://www.maggiesottero.com/
De website heeft nieuwe look en staan paar hele mooie nieuwe jurken in (en paar klassiekers die ik geweldig vind). De site van Sottero & Midgley heeft nog niet de nieuwe 2014 collectie.
http://www.maggiesottero.com/
De website heeft nieuwe look en staan paar hele mooie nieuwe jurken in (en paar klassiekers die ik geweldig vind). De site van Sottero & Midgley heeft nog niet de nieuwe 2014 collectie.
Marin- Lady Post-a-lot
Wauw, heb net even op de site van Maggie Sottero gekeken, bijna alle jurken zijn prachtig! Ik vind het zo leuk dat er een jurk is die Carolina heet En die vind ik ook nog eens ontzettend mooi
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Elliot schreef:Wauw, heb net even op de site van Maggie Sottero gekeken, bijna alle jurken zijn prachtig! Ik vind het zo leuk dat er een jurk is die Carolina heet :)En die vind ik ook nog eens ontzettend mooi
Haha da's ook één van mijn favorieten
Ze hebben helaas nog steeds geen Sophie, maar wel een Marianne, mijn tweede naam. Ook mooi, maar strapless.
Marin- Lady Post-a-lot
Dank je! Ik heb echt 1 favoriete jurk van haar en zelfs als ik hem op die site ziet, tussen al die prachtige jurken, springt die er nog steeds uit! Die wil ik dus echt zeker gaan passen een keer
Davinia- Prater
Leuk, ben benieuwd welke!
Marin- Lady Post-a-lot
Oooh dat zijn mooie jurken! Nou, wanneer wil hij trouwen Marin?
Veel plezier meiden! Trouwen is zo leuk!
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Deze vind ik ook zo mooi:
http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3660&page=5&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All
Droeg een vriendin van mij vorige week
http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?style=A3660&page=5&pageSize=36&keywordText=&keywordType=All
Droeg een vriendin van mij vorige week
Davinia- Prater
Luce schreef:Oooh dat zijn mooie jurken! Nou, wanneer wil hij trouwen Marin?
Haha nou 2014 gaat het echt niet meer worden denk ik, daarvoor is het al te laat. Dus ik mag hier helemaal niet mee schrijven, maar vind het zo leuk om al die blije bruidjes te zien
Hij had trouwens deze foto naar me gewhatsappt gisteren, hij kent m'n smaak goed intussen!
Ik vond het echt schattig dat ie dat deed, staat er zo'n vent zo'n jurk te fotograferen, z'n vader met wie ie was zal wel gedacht hebben
Davinia, die lijn is iets minder mijn smaak. Ik hou meer van de kanten jurken.
Marin- Lady Post-a-lot
Wow, zeker mooie jurken!!!!
Haha, die foto Vet grappig!
Ik heb een datum geprikt, nu alleen nog even een afspraak maken.
Zaterdag 28 september
Duurt nog even, maar is de eerste zaterdag dat mijn moeder weer terug is uit Indonesië, en die moet er natuurlijk wel bij zijn!
Nu mijn zusje nog even vrij vragen van haar werk en dan kunnen we!
Iets om (na de vakantie en de verhuizing) naar af te tellen
Haha, die foto Vet grappig!
Ik heb een datum geprikt, nu alleen nog even een afspraak maken.
Zaterdag 28 september
Duurt nog even, maar is de eerste zaterdag dat mijn moeder weer terug is uit Indonesië, en die moet er natuurlijk wel bij zijn!
Nu mijn zusje nog even vrij vragen van haar werk en dan kunnen we!
Iets om (na de vakantie en de verhuizing) naar af te tellen
Snirp- Prater
Leuk Snirp ik wens je alvast veel plezier!
Ga je dus toch naar die ene in 't centrum?
Ga je dus toch naar die ene in 't centrum?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, daar ga ik dan heen
Mocht ik daar niet slagen, gaan we op zoek naar een andere, haha!
Moet zeggen dat ik ook af ga op goede verhalen die ik heb gehoord over die winkel
We'll see!
Mocht ik daar niet slagen, gaan we op zoek naar een andere, haha!
Moet zeggen dat ik ook af ga op goede verhalen die ik heb gehoord over die winkel
We'll see!
Snirp- Prater
Ben benieuwd, have fun!
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn vriend zag een ring in de Veronica tv-gids staan en vroeg wat ik er van vond. Vond het wel apart, maar heb niet doorgevraagd waarom hij dat wilde weten, maar heb hem nog tips gegeven van wat ik mooi vind ;-)
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Huh jij ging toch trouwen, KOL? Of verwar ik je nu met iemand anders? Hebben wij het nou niet vaker over jurken gehad?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 17 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» trouwen !!
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
» Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?
» Hardloop topic ---> SPORT topic
» Wil jij (later) trouwen?
» Trouwen
Pagina 11 van 17
Permissies van dit forum: