Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik vind Alex, Anousch en euuuh niet de helft..Reva schreef:Alex, Anousch, euuuh.
Laatst aangepast door Smikkell op di 15 feb 2011 - 12:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wokkels zijn te lekker
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben er ook nog, maar ik zit even een documantaire te kijken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja dat blijft bizar, dat als je tegen de 40 loopt dat ze je dan een keer serieus nemen zonder dat je je moet "bewijzen". En als ik dan zie hoeveel niet competente 40-ers er rond lopen.......
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Mooie eigenschap.Dolores schreef:Misschien valt ze in slaap zodra ze dr bed ziet? BB of geen BB?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mooie eigenschap.Dolores schreef:Misschien valt ze in slaap zodra ze dr bed ziet? BB of geen BB?
Misschien moet ik een BB nemen..
Slaap je alweer wat beter?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik wil ook een BB, maar vraag me af of het voor internet ook fijne telefoons zijn...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Als ik met een diploma aan het werk ben en die ouders een houding hebben waarin ze van een stagiaire van 50 kwakkeloos alles aannemen en mij als 19 jarige met diploma en werkervaring niet serieus nemen, zegt dat meer over hen. Vooral doen..Roze Roos schreef:Ja dat blijft bizar, dat als je tegen de 40 loopt dat ze je dan een keer serieus nemen zonder dat je je moet "bewijzen". En als ik dan zie hoeveel niet competente 40-ers er rond lopen.......
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik wil ook een BB, maar vraag me af of het voor internet ook fijne telefoons zijn...
Ik ook!
Roze Roos- Ratel
Ik zweer bij mijn HTCQiara schreef:Ik wil ook een BB, maar vraag me af of het voor internet ook fijne telefoons zijn...
Gast- Gast
Ja, heel zielig. Ik ben ook weleens opgestapt. Die man bleef dingen over tafel gooien als 'Ja maar als je zélf kinderen hebt weet je pas'. Daar kom ik niet voor, gast. Ik doe mijn werk meer dan prima en ik ben hier niet omdat alles op rolletjes loopt in jouw gezin. En dat jouw ego dat nog niet kan aanvaarden kan mij nog minder schelen dan de hoogte van het kapsel van Bea. Troost je ego maar als ik de deur uit ben, daar heb ik geen tijd voor. Dus ik ben opgestapt en dat vond de vader onprof.gedrag. Waarop ik heb gezegd dat ik hetzelfde over zijn houding dacht en dat het van mijn kant een kwestie was van zelfrespect en verantwoordelijkheid, want ik ben zeer goed in mijn werk en besteed mijn tijd liever aan mensen die dat wel waarderen en kunnen gebruiken en dat ik niet de behoefte voelde mijn kunnen te moeten bewijzen aan iemand met vooroordelen en een gebeten hond houding.
Gast- Gast
Draai je ze ook wel eens in je mond? Als schroefjes zeg maarQiara schreef:Wokkels zijn te lekker
Gast- Gast
@ Smikkel: Zegt zeker meer over de ouders, maar blijft verbazingwekkend!
@ Reva: Daar verbaas ik mij ook vaak over! Dan hebben ze ondersteuning nodig, komen ze er zelf niet meer uit en dan nog zeggen dat je pas recht van spreken hebt als je zelf kinderen hebt. Groot gelijk dat je weg bent gegaan!
@ Reva: Daar verbaas ik mij ook vaak over! Dan hebben ze ondersteuning nodig, komen ze er zelf niet meer uit en dan nog zeggen dat je pas recht van spreken hebt als je zelf kinderen hebt. Groot gelijk dat je weg bent gegaan!
Roze Roos- Ratel
Smikkell schreef:Ik zweer bij mijn HTCQiara schreef:Ik wil ook een BB, maar vraag me af of het voor internet ook fijne telefoons zijn...
Me 2. I love HTC.
Toet- Lady Post-a-lot
Dat deed men ook, Reev, toen ik net in de zorg werkte.....
Of de állerergste opmerking ever: 'ach, wat weet jij nu, je komt net kijken' ...
Of de állerergste opmerking ever: 'ach, wat weet jij nu, je komt net kijken' ...
Gast- Gast
Die ouders bewijzen dat zij de wijsheis in pacht hebben omdat zij kinderen hebben. En daarom moet Reva daar ook komen, omdat ze het zelf zo goed onder controle hebben.Roze Roos schreef:@ Smikkel: Zegt zeker meer over de ouders, maar blijft verbazingwekkend!
Gast- Gast
June ook. Die weer eens schittert van afwezigheid.toetje_ schreef:Smikkell schreef:Ik zweer bij mijn HTCQiara schreef:Ik wil ook een BB, maar vraag me af of het voor internet ook fijne telefoons zijn...
Me 2. I love HTC.
Gast- Gast
Ik ben naar bed toe! Weltrusten dames!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dolores schreef:Wat is een HTC en wil ik het hebben?
Een telefoon merk haha.
Toet- Lady Post-a-lot
Dames, het was mij weer een waar genoegen! Ik ga nu maar eens mijn bed in, dan kan ik morgen opruimen, werken en niksen En koud en eenzaam blijft mijn bed toch wel anders lag ik er al wel in Slaap lekker allemaal!
Natuurlijk hebben zij dat en ik kan mij zeker ook voorstellen dat het ernstig moeilijk is om toe te geven dat je het zelf niet kan en dat je 3jarige kind de touwtjes in handen heeft!
Natuurlijk hebben zij dat en ik kan mij zeker ook voorstellen dat het ernstig moeilijk is om toe te geven dat je het zelf niet kan en dat je 3jarige kind de touwtjes in handen heeft!
Roze Roos- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: