Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Roze Roos schreef:Qiara schreef:Roze Roos schreef:Als pedagogisch psychiatrisch hulpverlener op de dagbehandeling voor kinderen! Met kinderen met "probleemgedrag" en veel met een verstandelijke bepeking, lijkt mij super leuk!
Ik las het net ook in het Doen?-topic, ik duim voor je!
Dank je:)
Stiekem vraag ik mij wel eens af wie de meelezers in het Doen-topic zijn!
Graag gedaan! Ik heb het eerlijk gezegd een beetje gemist, alleen het begin gelezen en toen was het me weer ontschoten en later kwam ik erachter dat het helemaal uitgegroeid was tot een mega-topic . Ik had het denk ik best leuk gevonden om te volgen! Nu was ik even in liefde en relatie aan het lezen en dacht: 'Ik pak even de laatste twee pagina's mee'...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Gewoon gezellig mee gaan posten Qiara, Janelie is er ook later in gesprongen, gaat prima
Gaat over vanalles en nog wat (met als leidraad de liefde van Roos en ondertussen de dates van Janelie).
Gaat over vanalles en nog wat (met als leidraad de liefde van Roos en ondertussen de dates van Janelie).
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
@ Reva: Werk je als zelfstandige of voor een organisatie? Ga je na een bepaalde periode wel eens terug om te kijken of ouders hun veranderde wijze van opvoeden doorgezet hebben?
@ Smikkel: Het is zeker iets waar ik, denk ik, veel van kan leren en een nieuwe uitdaging uit kan halen!
Wat deed jij eigenlijk in het dagelijks leven? Of is dat een confronterende vraag? Zo ja, sorry!
@ Zwoesj: Goed plan
@ Qiara: Haha het was ook niet te volgen met al die onzin tussendoor en inmiddels ruim 100 pagina's Maar even de korte samenvatting: Het is leuk, erg leuk en inmiddels is hij van mijn buurman naar mijn vriendje gegaan!
@ Smikkel: Het is zeker iets waar ik, denk ik, veel van kan leren en een nieuwe uitdaging uit kan halen!
Wat deed jij eigenlijk in het dagelijks leven? Of is dat een confronterende vraag? Zo ja, sorry!
@ Zwoesj: Goed plan
@ Qiara: Haha het was ook niet te volgen met al die onzin tussendoor en inmiddels ruim 100 pagina's Maar even de korte samenvatting: Het is leuk, erg leuk en inmiddels is hij van mijn buurman naar mijn vriendje gegaan!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Zwoesj schreef:Gewoon gezellig mee gaan posten Qiara, Janelie is er ook later in gesprongen, gaat prima
Geniaal
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Zwoesj schreef:Gewoon gezellig mee gaan posten Qiara, Janelie is er ook later in gesprongen, gaat prima
Geniaal
Ja is toch zo?
Nog lekker gewerkt trouwens?
Zwoesj- Ratel
Roze Roos schreef:@ Qiara: Haha het was ook niet te volgen met al die onzin tussendoor en inmiddels ruim 100 pagina's Maar even de korte samenvatting: Het is leuk, erg leuk en inmiddels is hij van mijn buurman naar mijn vriendje gegaan!
Oh, ik hou wel van onzin, zolang het op zijn tijd ook serieus kan zijn ! Oh, wat leuk dat het nu je vriendje is en dan woon je ook zo lekker dichtbij elkaar!
Laatst aangepast door Qiara op di 15 feb 2011 - 12:16; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Doen..Reva schreef:Heb trouwens een audio gemaakt van de brulaap van vandaag haha, zal eens kijken of ik stiekem keertje in nachtcafé stukje online kan gooien even. Het is hilarisch.
Gast- Gast
Ik werk freelance, maar voor een organisatie. Het ligt een beetje aan de afloop of ik wel of niet terug ga na een gezin. Als er andere instanties bij komen kijken ronden we het meestal dan ook gelijk af en komt er alleen vaak een rapport binnen op kantoor van hoe en wat. Maar veel gezinnen zie ik regelmatig terug!
Gast- Gast
Ja, heb het niet nu bij me. Zal het donderdag of vrijdag even op mn telefoon opnemen. Was een hilarisch stuk. Keiahard gillen en krijsen en je hoort mij steeds om de zoveel minuten 'wil je de deur even dicht doen?'. En op gegeven moment wil ze naar boven dus ik zeg 'je gaat niet naar boven' en dan gaat ze krijsen dat het van mama wel mag. 'Ik zei nee'. Muhahahahahah én uiteindelijk hoor je de deur dicht gaan. Halleluja!
Gast- Gast
Zie je dan ook "resultaat"? Ben even nieuwsgierig hoor:).. Ik zie namelijk heel veel ouders maar zit niet in de positie om hun wijze van opvoeding aan te pakken, terwijl ik het liever wel had gedaan! Hahaha geniaal! En lekker laten gillen
Qiara: Oow mooi meelezen/reageren zou ik zeggen:)
Is zeker zo Zwoesj! Euhm heb wel eens beter gewerkt, dat meisje was zoooooo sloom!
Qiara: Oow mooi meelezen/reageren zou ik zeggen:)
Is zeker zo Zwoesj! Euhm heb wel eens beter gewerkt, dat meisje was zoooooo sloom!
Roze Roos- Ratel
Schandalig! Wie warmt mijn bed voor
Roze Roos- Ratel
Roep je vriendje even Roos
Ah Smikkell is er iig nog
Ah Smikkell is er iig nog
Zwoesj- Ratel
Ach nee joh, die slaapt al uren
Roze Roos- Ratel
Nou, meestal wel resultaat ja. Of het moet 'buiten onze macht' gaan. Al ligt het wel ontzettend aan de houding van de ouders. Veel ouders denken ow leuk huppelkutje, maar heeft nog geen kinderen gepoept en er zit make-up op en hoge hakken onder, dus wat kunnen we hier nou van leren? Wat ervoor zorgt dat ik vaak eerst de ouders moet 'overuigen' van mijn kunnen, voordat ze ook welwillend zijn richting mijn adviezen en mijn kritiek kunnen aanvaarden. Maar ja, ik blijf erbij dat als ze in mijn gezicht ja en amen zeggen en achter mijn lekkere kontje denken dikke vinger voor je, dat dat ook prima is. Ik hoef die mini-criminelen niet over pak 'm beet 16 jaar wekelijks te bezoeken met glas ertussen Mij een zorg.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva is de enige die ik nooooit doei heb zien zeggen.
True, maar dat heeft ze ook een keer uitgelegd
Qiara- Ratel
Ik lees mee maar als ik dan wat wil posten zijn jullie al 3 pagina's verder
Gast- Gast
Volgens mij zijn de meesten er nog, maar posten ze even niet...
Qiara- Ratel
Als je je loon maar krijgt, Reva?
Ik vind het belachelijk dat mensen je niet serieus nemen. Zoals ik al eerder vertelde had ik daar ik de kraamzorg ook vaak last van. Heerlijk om een stagiaire van 50 mee op pad te nemen. Ik kreeg er altijd wel bewijsdrang van
Ik vind het belachelijk dat mensen je niet serieus nemen. Zoals ik al eerder vertelde had ik daar ik de kraamzorg ook vaak last van. Heerlijk om een stagiaire van 50 mee op pad te nemen. Ik kreeg er altijd wel bewijsdrang van
Gast- Gast
Reva schreef:Nou, meestal wel resultaat ja. Of het moet 'buiten onze macht' gaan. Al ligt het wel ontzettend aan de houding van de ouders. Veel ouders denken ow leuk huppelkutje, maar heeft nog geen kinderen gepoept en er zit make-up op en hoge hakken onder, dus wat kunnen we hier nou van leren? Wat ervoor zorgt dat ik vaak eerst de ouders moet 'overuigen' van mijn kunnen, voordat ze ook welwillend zijn richting mijn adviezen en mijn kritiek kunnen aanvaarden. Maar ja, ik blijf erbij dat als ze in mijn gezicht ja en amen zeggen en achter mijn lekkere kontje denken dikke vinger voor je, dat dat ook prima is. Ik hoef die mini-criminelen niet over pak 'm beet 16 jaar wekelijks te bezoeken met glas ertussen Mij een zorg.
Hahaha heerlijke houding! Wel herkenbaar dat ouders eerst altijd even "bewijs" moeten hebben voordat ze je serieus nemen. Ik vraag mij wel eens af hoe ouders het doen als we niet mee kijken, keertje filmen ofzo
Roze Roos- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: