Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Wajong denk ik of niet? Volgens mij moet je ook opgeven als je een bijbaantje hebt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Huh, waarom heb je bijstand als je nog op school zit
Ja, ik weet eventjes het goede woord niet, haha! Mijn contract werd niet verlengd bij mijn bijbaan en ben dus ziek uit dienst gemeld. En dan krijg je iets van ziekte-blabla.. 70% van je loon.
ZoeteWitteWijn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 107
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moest ook even twee keer lezen.Reva schreef:Huh, waarom heb je bijstand als je nog op school zit
Gast- Gast
Toch geen Wajong.. Maar wat een wazige reden dan zeg.
Smikkell schreef:Ik moest ook even twee keer lezen.Reva schreef:Huh, waarom heb je bijstand als je nog op school zit
Zie hierboven.
Jeanette schreef:Toch geen Wajong.. Maar wat een wazige reden dan zeg.
Ja, slaat nergens op. De ene man zei dat ik niet hoefde te komen, omdat je al die onderzoeken en de tijdspanne niet kon verzinnen, en toen lachte de volgende gozert me uit omdat het de procedure is. Ben er niet blij mee, moet toch weer een stuk lopen terwijl ik me dat éigenlijk niet kan permitteren nu. Maar goed, wat moet dat moet. Het is maar voor één keertje.
Maar ben je langdurig ziek dan ofzo?
Smikkell schreef:Dan snap ik het nog steeds niet.
Ja, ik zat er ook van te kijken dat ik dat kreeg. Snapte het ook niet. Maar omdat je dus ziek uit dienst wordt gemeld (dus onvrijwillig weggaat), is het overmacht ofzo en dan krijg je dus geld tótdat je weer beter bent. Ondanks dat je studeert. Ik snap het verder ook niet, ben allang blij dat ik niet helemaal geldloos ben. Dus aan mij heb je ook niet veel wat uitleg betreft. Zal het morgen wel horen.
Laatst aangepast door ZoeteWitteWijn op zo 13 feb 2011 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt
Ik volg hem ook niet. Maar ik volg uberhaupt mensen die zoete witte 'wijn' drinken niet.
Weet alleen dat ik zelf iets fout doe. Fulltime werken, maar toch geen recht hebben op uitkering of bijstand als ik zonder werk kom te zitten, geen uitbetaling tijdens ziekte, geen vrije dagen, geen vakantiegeld, geen 13e maand, geen weetikveel..
Weet alleen dat ik zelf iets fout doe. Fulltime werken, maar toch geen recht hebben op uitkering of bijstand als ik zonder werk kom te zitten, geen uitbetaling tijdens ziekte, geen vrije dagen, geen vakantiegeld, geen 13e maand, geen weetikveel..
Gast- Gast
Maar ZWW, jouw hoofddagbesteding is toch gewoon je studie? En daar krijg je toch stufie voor?
Gast- Gast
Hmm wazig, ik kan hem ook niet volgen.
Reva schreef:Ik volg hem ook niet. Maar ik volg uberhaupt mensen die zoete witte 'wijn' drinken niet.
Waarom niet?
En ik snap je eerste opmerking niet helemaal.
Sarcasme.
Smikkell schreef:Maar ZWW, jouw hoofddagbesteding is toch gewoon je studie? En daar krijg je toch stufie voor?
Ja, echt heel raar. Ze hebben zelfs een paar keer gevraagd "Mevrouw, u studeert voltijd hbo social work?" En dan zeg ik volmondig ja. Het lijkt niets uit te maken.
Niet te seieus worden op de zondagavond he!
Is het mogelijk om een Wajong-uitkering én studiefinanciering te ontvangen?
Ja, het is mogelijk om een Wajong-uitkering en studiefinanciering te ontvangen. Het ontvangen van studiefinanciering heeft geen gevolgen voor uw recht op een Wajong-uitkering. De studiebeurs wordt niet gekort op de Wajong-uitkering.
Voor de studiefinanciering geldt een Wajong als inkomen. En dus kan de Wajong gevolgen hebben voor het recht op studiefinciering. U kunt naast uw studiefinanciering jaarlijks maar een bepaald bedrag mag bijverdienen. (in 2010 belastbaar inkomen van € 13.215,83). Een Wajong-uitkering wordt gezien als bijverdiensten.
Ja, het is mogelijk om een Wajong-uitkering en studiefinanciering te ontvangen. Het ontvangen van studiefinanciering heeft geen gevolgen voor uw recht op een Wajong-uitkering. De studiebeurs wordt niet gekort op de Wajong-uitkering.
Voor de studiefinanciering geldt een Wajong als inkomen. En dus kan de Wajong gevolgen hebben voor het recht op studiefinciering. U kunt naast uw studiefinanciering jaarlijks maar een bepaald bedrag mag bijverdienen. (in 2010 belastbaar inkomen van € 13.215,83). Een Wajong-uitkering wordt gezien als bijverdiensten.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Niet te seieus worden op de zondagavond he!
Hahaha nee, doe mijn best. Mischien he, misschien moet ik maar eens gaan slapen.
1. Ik snap niet dat zoete witte 'wijn', onder wijn valt.
2. Ik snap niet dat mensen dat drinken.
3. Ik snap niet dat mensen daar voor uit durven komen.
Gast- Gast
Ja, dat heeft een vriendin van mij ook, maar ZWW heeft toch geen Wajong?
Ik krijg geen Wajong, maar zit er nu heel hard over na te denken, nu ik dat zo zie. Misschien eens navragen! Maar dan moet er toch na een jaar geen uitzicht op verbetering zijn ofzo toch?
Reva schreef:1. Ik snap niet dat zoete witte 'wijn', onder wijn valt.
Reva schreef:1. Ik snap niet dat zoete witte 'wijn', onder wijn valt.
1. De ironie: ik drink niet.
2. Ik was 14 toen ik op yes.nl het account aanmaakt, dus vergeef me.
3. Ik zie niet in waarom je mensen koppelt aan een drankje
Laatst aangepast door ZoeteWitteWijn op zo 13 feb 2011 - 12:57; in totaal 2 keer bewerkt
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: