Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
En ik ga ook afhaken! Laatste aflevering teen mom kijken & dan richting dromenland. Vannacht rond 4en komt er een koud lijf tegen me aan gekropen denk ik zo haha.
Gast- Gast
Isabella schreef:Slaap lekker!
Welterusten! Ik duik er ook maar eens in, fijne avond nog dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker, iedereen!
Ik doe een poging tot dronken worden, maar de drank smaakt me niet. Verdorie. Zes dagen achtereen gewerkt en de afspraak was dat ik vanavond zou doorzakken, maar weer niet. Ik vind het uberhaupt al knap dat ik nog steeds op de bank zit en niet lig of niet al op bed ben gegaan.
Ik doe een poging tot dronken worden, maar de drank smaakt me niet. Verdorie. Zes dagen achtereen gewerkt en de afspraak was dat ik vanavond zou doorzakken, maar weer niet. Ik vind het uberhaupt al knap dat ik nog steeds op de bank zit en niet lig of niet al op bed ben gegaan.
Gast- Gast
Ja logisch dat het niet smaakt Maar jij drinkt wel vaker bier denk ik zo? Ik zit aan de rode wijn maar krijg er echt hoofdpijn van, bende!
Gast- Gast
Goedenavond ik meld me hier ook even
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik lig nu ook in (een schoon opgemaakt, fris) bed. Heerlijk! Ben niet echt moe, ik maak me ook veel te druk. Ik klets gewoon nog even mee tot ik wel moe ben.
Gast- Gast
Truste Jordana, hoop dat je een beetje slaapt!
Pfff, ik heb echt veel te veel gegeten vandaag High tea, snackbar en hele zak chips
Pfff, ik heb echt veel te veel gegeten vandaag High tea, snackbar en hele zak chips
Gast- Gast
Reeza schreef:Ja logisch dat het niet smaakt Maar jij drinkt wel vaker bier denk ik zo? Ik zit aan de rode wijn maar krijg er echt hoofdpijn van, bende!
Als ik drink, dan drink ik bier. In de kroeg ga ik nog weleens voor een Corona of een pure Pasoa, maar meestal gewoon heerlijk
Gast- Gast
Reva schreef:
Pfff, ik heb echt veel te veel gegeten vandaag snackbar en hele zak chips
+1 en ik schaam me dood.
Gast- Gast
Reev, had je nog meegekregen dat ik van de week droomde dat ik voor jou een Takkie douchegordijn ging kopen en een fles Licor 43 en dat ze me uit gingen lachen omdat ik het laatste niet zo lekker m'n strot uit kreeg?
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:
Pfff, ik heb echt veel te veel gegeten vandaag snackbar en hele zak chips
+1 en ik schaam me dood.
Doe ik ook mee!
Mijn lijstje voor vandaag:
3 Boterhammen Kip te Kerrie.
1 Goulashkroket.
1 Eierbal.
1 Kant en klare Lasagne van de Appie
Kwart zak Chipito kaasknabbels
Kwart zak Lays paprikachips
(De laatsten zijn zo lekker als je het met elkaar vermengd. )
Gast- Gast
Nou dan heb ik in ieder geval een lotgenoot, al kan jij 't hebben, haha
Had het niet gelezen van je droom, idioot die je bent, whahaha. Het ging ook wel erg veel over takkie en takken hier
Had het niet gelezen van je droom, idioot die je bent, whahaha. Het ging ook wel erg veel over takkie en takken hier
Gast- Gast
Maar met die high tea echt volgevreten, je kon ons rollen. Twee gangen hartig, twee gangen zoet. Dus we hadden van tevoren al soep gehaald 'voor het geval we toch 's avonds trek zouden krijgen'. Komen we om half zes thuis, kijken wat tv, komt het op febo... En toen was het 'OOH, ik wil een speciaaltje neeeee...een grillburger '. Wij op internet kijken tot hoelaat febo op was, tot 18u hier in het centrum. Helemaal naar een andere febo gereden, speciaaltje, grillburger én patat gegeten
Zak ik net op de bank na het douchen, hele zak chips weggegeten in nog geen half uur (en dan rek ik nog ontzettend).
Zak ik net op de bank na het douchen, hele zak chips weggegeten in nog geen half uur (en dan rek ik nog ontzettend).
Gast- Gast
Alex167 schreef:Kip te Kerrie? Noem jij dat zo of is dat normaal waar je vandaan komt?
Nee, zo noem ik het. Het is gewoon Kip/Kerrie salade van de Supermarkt.
Gast- Gast
Reva schreef:Nou dan heb ik in ieder geval een lotgenoot, al kan jij 't hebben, haha
Ja ik kan er niks aan doen het gaat ook gewoon zo veel over Takkie en over Licor 43 inderdaad!
Gast- Gast
Hahaha mijn vriend komt echt strontlazerus binnen, ik heb hem nog nooit zo gezien. Hij zit lallend op de bank .
Gast- Gast
Reva schreef:Wat is een eierbal
En tadaaaaaaa ;
Ik eet meestal alleen de buitenkant en geef het ei aan een collega, want die vind ik niet lekker. Maar het krokantje is zo heerlijk!
Gast- Gast
Reva schreef:Wat is een eierbal
Lol dat vroeg ik me ook al af nog nooit van gehoord. Het ziet er echt vies uit ...
Laatst aangepast door Alex167 op za 12 feb 2011 - 13:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: