Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, zeker leuke kroegen en plekken waar ik heen zou willen hier.. Vandaag mis ik alles gewoon een beetje!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, zeker leuke kroegen en plekken waar ik heen zou willen hier.. Vandaag mis ik alles gewoon een beetje!
Mss durf je wat meer als ik met je mee ga? Naar wat voor andere plekken zou je willen?
Gast- Gast
ZvB, nu hoef ik niet meer te kijken. Lekker, heb je het verpest door te verklappen wat er gebeurt!
Gast- Gast
Alex167 schreef:ZvB, nu hoef ik niet meer te kijken. Lekker, heb je het verpest door te verklappen wat er gebeurt!
?? Dat ze doodgaat lijkt me toch al vrij duidelijk als je kijkt naar waar de film over gaat. De film zit hem in de inhoud en die vind ik nou niet zo denderend.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik weet het Alex maar mensen zijn daar niet zo van gediend hier . Ergens vond ik het echt jammer want het verhaal is gewoon ontzettend goed. Je kunt er veel uithalen. Totaal nutteloos wordt de verhaallijn in de film door elkaar gegooid. Sommige stukjes duren eindeloos voort terwijl andere veels te snel voorbij vliegen. Oh ja en dan gaat dat meisje dood. Natuurlijk is dat zielig en ik zal ook de eerste zijn om te zeggen dat ik ook heb zitten janken maar je geeft een kind in de film kanker en laat haar dood gaan; natuurlijk is dat zielig... Maar de inhoud van de film had gewoon zo veel meer mee gedaan kunnen worden. Dat is gewoon jammer.
Ik vond sommige stukjes wel erg mooi gedaan. Bv dat Kate in haar boek rommelt en haar moeder de doktoren uitscheld en ze even terug gaat in de tijd, in de tijd dat ze verliefd was. Om vervolgens, wanneer ze uitgedroomd is, weer terug te komen bij dezelfde razende moeder.
Het enige waar ik me bijzonder aan stoorde was aan het feit dat de moeder bol stond van de egoisme en deze moeilijk leek te kunnen loslaten. Maar dat maakte het verhaal wel weer begrijpelijk en mooi.
Maar verder moet ik het even laten bezinken voor ik de film een cijfer ga geven. Ik hoef hem nooit weer te zien, want het is absoluut niet mijn genre film, maar ik geloof niet dat ik hem had willen missen. Denk ik.
En nu ga ik verder met Zwart Water. Thank G. for Film1 en het feit dat ik niet om 00.00u op bed wil liggen.
Gast- Gast
@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss schreef:Ik heb weer een cake in de over. Wel 55 minuten dit keer
Lekkerrrrr. Ik hou me nooit aan die tijd, ik prik gewoon met een saté prikker na 40 minuten en dan hou ik het in de gaten.
Gast- Gast
studiebol schreef:@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
Ik heb het boek niet gelezen maar las waar 'de film' dan over ging. Op zich natuurlijk een boeiend iets. Mag je nog een kind nemen om die dan automatisch donor te laten zijn voor je eerdere kind? Het kind dat daarna komt heeft geen eigen keuze terwijl er wel gevolgen aan zitten voor hem/ haar. Ik vind dat nogal wat. Ik vind het jammer dat ze daar niet dieper op in gegaan zijn in de film.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:studiebol schreef:@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
Ik heb het boek niet gelezen maar las waar 'de film' dan over ging. Op zich natuurlijk een boeiend iets. Mag je nog een kind nemen om die dan automatisch donor te laten zijn voor je eerdere kind? Het kind dat daarna komt heeft geen eigen keuze terwijl er wel gevolgen aan zitten voor hem/ haar. Ik vind dat nogal wat. Ik vind het jammer dat ze daar niet dieper op in gegaan zijn in de film.
ik heb het boek wel gelezen, ze gingen daar ook niet echt heel dip op die vraag in. Wel dat dat meisje dan een advocaat in de arm nam en dan kreeg je af en toe wat van die juridische dingen te lezen, verder ook vrij weinig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Jordana schreef:Het voelt ook zo verkeerd dat er straks een poster hier in huis komt hangen met te koop.
We moeten ook echt een stappenplan gaan maken om echt weer los van elkaar te komen staan.
Ik vind het nou echt moeilijk en mijn hart huilt nou al.
Ik ben echt blij dat ik hier kan praten al voelt het soms dat ik zo enorm zeur.
Maar hoezo is het verkeerd dat dat bord er hangt? Je kiest toch voor jouw leven, jouw geluk, wat is daar dan verkeerd aan?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:studiebol schreef:@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
Hoe had jij het liever gezien? Want persoonlijk vond ik het duidelijk en genoeg uitgediept. Maar misschien dat jij een idee hebt, waardoor ik denk:"Nou inderdaad".
Gast- Gast
ABE schreef:Zusje van Bert schreef:studiebol schreef:@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
Hoe had jij het liever gezien? Want persoonlijk vond ik het duidelijk en genoeg uitgediept. Maar misschien dat jij een idee hebt, waardoor ik denk:"Nou inderdaad".
Ze gingen naar mijn idee juist heel weinig in op dit achterliggende verhaal. Het is natuurlijk belachelijk om nog een kind te nemen om je eerdere kind een donor te bezorgen. Daar had ik meer over willen zien. Rechtzaken enzo. Hoe scheef je gezin dan in elkaar komt te zitten. Dat soort dingen. Het is al weer een tijd terug dat ik hem gezien heb dus wat er precies wel en niet in zat weet ik niet meer maar ik weet wel dat ik dit stuk gewoon te weinig vond in de film. Of het stuk bv dat ze een vriendje kreeg. Daar zoefde ze ook even doorheen in vijf minuten en ook weer dwars door een ander verhaal heen. Er zat totaal geen lijn in.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:ABE schreef:Zusje van Bert schreef:studiebol schreef:@ZVB ik heb de film ook gezien, ik vind het verhaal er achter erg mooi(al weet ik dat dat niet echt het juiste woord is maar weet geen andere) maar ik vind idd de film wat matig, het had veel beter verfilmd kunnen worden!
Ze gingen naar mijn idee juist heel weinig in op dit achterliggende verhaal. Het is natuurlijk belachelijk om nog een kind te nemen om je eerdere kind een donor te bezorgen. Daar had ik meer over willen zien. Rechtzaken enzo. Hoe scheef je gezin dan in elkaar komt te zitten. Dat soort dingen. Het is al weer een tijd terug dat ik hem gezien heb dus wat er precies wel en niet in zat weet ik niet meer maar ik weet wel dat ik dit stuk gewoon te weinig vond in de film. Of het stuk bv dat ze een vriendje kreeg. Daar zoefde ze ook even doorheen in vijf minuten en ook weer dwars door een ander verhaal heen. Er zat totaal geen lijn in.
Daar heb je gelijk in. Ik ben tien minuten te laat ingestapt, maar in de hele film is niet duidelijk naar voren gekomen dat het kind op de wereld is gezet i.v.m. een ziek kind en om dit kind donor te laten zijn. Dat werd pas duidelijk ten tijde van de enige rechtzaak in de film. En het werd mij alleen maar duidelijk, doordat ze, onder ede, vertelde dat Anna als baby al naalden toegediend kreeg ten behoeve van haar zus. En de scheve verhoudingen miste ik inderdaad ook. Want als mijn moeder mij op de wereld had laten komen om mijn zus te helpen, dan denk ik dat ik me doodongelukkig had gevoeld en niet meer thuis had willen wonen.
Maar over de linie genomen vond ik dat er veel duidelijk werd, ondanks dat er ook veel onduidelijk bleef tot het einde. Maar op het eind is wel alles gezegd en gedaan. En ik heb gehuild en dat is een teken dat het verhaal me toch zeer heeft aangegrepen.
Gast- Gast
Isabella schreef:Jordana schreef:Het voelt ook zo verkeerd dat er straks een poster hier in huis komt hangen met te koop.
We moeten ook echt een stappenplan gaan maken om echt weer los van elkaar te komen staan.
Maar hoezo is het verkeerd dat dat bord er hangt? Je kiest toch voor jouw leven, jouw geluk, wat is daar dan verkeerd aan?
Omdat het dan gaat voelen als falen. Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar in herhaling val over ik me voel.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Het voelt ook zo verkeerd dat er straks een poster hier in huis komt hangen met te koop.
Omdat het dan gaat voelen als falen. Ik heb echt het gevoel dat ik alleen maar in herhaling val over ik me voel.
Bij falen denk ik aan iets anders, want wat ik tot nu toe over jou heb gelezen is dat jij / jullie er echt moeite voor hebben gedaan, dan is de koek na een tijdje op, dat is geen falen. Hoe bedoel je in herhaling?
Gast- Gast
Jordana schreef:Isabella schreef:Jordana schreef:Het voelt ook zo verkeerd dat er straks een poster hier in huis komt hangen met te koop.
Meid, val zo vaak in herhaling als je wilt. Het zijn moeilijke tijden en wees blij dat er dan internet en dit forum bestaat. Het zijn moeilijke beslissingen, altijd. Neem de tijd, praat erover als je erover wilt praten!
Gast- Gast
Jullie hebben genoeg geprobeerd om het toch te laten werken, dat het niet werkt is geen falen maar gewoon een van de mogelijkheden binnen een relatie. Je mag best in herhaling vallen, het zijn nou eenmaal heftige gevoelens.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Dat het niet goed gaat, ik het niet ziet zitten, me maar weer is klote voel dat soort dingen.
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Dat het niet goed gaat, ik het niet ziet zitten, me maar weer is klote voel dat soort dingen.
Al typ je dat nog 100 keer, het is toch de situatie zoals die is? Daar hoef je je niet vervelend bij te voelen hoor! Spui het hier maar
Merai- Ratel
Merai schreef:Jordana schreef:Dat het niet goed gaat, ik het niet ziet zitten, me maar weer is klote voel dat soort dingen.
Al typ je dat nog 100 keer, het is toch de situatie zoals die is? Daar hoef je je niet vervelend bij te voelen hoor! Spui het hier maar
Nu wordt het eng Merai, we denken continu hetzelfde.
Gast- Gast
Ik ben ook blij dat dit forum bestaat en dat ik me hier zo fijn voel dat ik dit gewoon allemaal kan vertellen.
Ik ga maar naar bed, hopelijk kan ik wat slapen
Thnx meiden.
Thnx meiden.
Jordana- Ratel
Jordana, ik wens je welterusten. Hopelijk kun je toch wel normaal slapen en kunnen jullie morgen goed praten met elkaar. Mocht je wat kwijt willen, schroom je niet om mij een PM te sturen, of via hyves of facebook te reageren. Liefs.
Gast- Gast
Jordana schreef:Ik ben ook blij dat dit forum bestaat en dat ik me hier zo fijn voel dat ik dit gewoon allemaal kan vertellen.
Thnx meiden.
Ik hoop dat je lekker kunt slapen. Heel veel sterkte morgen en je weet ons te vinden!
Merai- Ratel
Isabella schreef:Merai schreef:Jordana schreef:Dat het niet goed gaat, ik het niet ziet zitten, me maar weer is klote voel dat soort dingen.
Nu wordt het eng Merai, we denken continu hetzelfde.
Haha spooky :face:
Merai- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: