Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 16 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 13:43

Hahaha! Reva powerrrrrr!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 13:43

Goodnight!

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 11 feb 2011 - 13:49

Is je fiets weer bevrijd, Reva?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 13:55

Qiara schreef:Is je fiets weer bevrijd, Reva?

Sad

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 11 feb 2011 - 13:57

Reva schreef:
Qiara schreef:Is je fiets weer bevrijd, Reva?

Sad

Sad
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Qiara vr 11 feb 2011 - 14:01

Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, welterusten Sleep !
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 14:08

toppunt van een omgekeerd dag en nachtritme....de badkamer schoonmaken om half 2 's nachts Embarassed angel
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 14:12

Mag ik hier éven klagen, dank u! Wat is de liefde toch vermoeiend zeg, ik word er gewoon niet goed van :shock: Ik heb in de aanbieding:

a) Een jongen die super graag wil daten, stalkt me zowat, vind ik irritant dus geen interesse (meer)
b) Een jongen die ook wel wil daten maar ik ken zn vriendengroep van vroeger en dat vind ik wel minder
c) Een jongen die ik al ongeveer 8 maanden 'ken' via internet en nog steeds niet wil daten, heb hem al bestempeld als homo :P
d) En een scharrel die ik toch wel iets leuker vind maar helaas is dat niet wederzijds én is hij gewoon zwaar oversext

Pleasee.. Waarom moet het zo ingewikkeld zijn haha Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 14:20

Reeza schreef:Mag ik hier éven klagen, dank u! Wat is de liefde toch vermoeiend zeg, ik word er gewoon niet goed van :shock: Ik heb in de aanbieding:

a) Een jongen die super graag wil daten, stalkt me zowat, vind ik irritant dus geen interesse (meer)
b) Een jongen die ook wel wil daten maar ik ken zn vriendengroep van vroeger en dat vind ik wel minder
c) Een jongen die ik al ongeveer 8 maanden 'ken' via internet en nog steeds niet wil daten, heb hem al bestempeld als homo :P
d) En een scharrel die ik toch wel iets leuker vind maar helaas is dat niet wederzijds én is hij gewoon zwaar oversext

Pleasee.. Waarom moet het zo ingewikkeld zijn haha Rolling Eyes

o god ik herken dit zo uit mn vrijgezellenjaren. ik was er toen heilig van overtuigd dat ik vriendloos/seksloos/kindloos/liefdeloos zou eindigen....

over de betreffende mannen:
a) beetje dubbel. op zich wel leuk als ie zoveel moeite voor je wilt doen... maar té veel smsen/bellen kan nderdaad irritant zijn. je kunt hem 1 kans geven en met hem op date gaan? dan heb je hem in het echt meegemaakt, en wie weet valt ie alles mee en is ie zelfs leuk...?
b) van hoelang geleden ken je zn vriendengroep? vrienden zeggen veel over de betreffende jongen, maar ook die jongens kunnen in de afgelopen jaren natuurlijk wel veranderd zijn....dus ook bij deze zeg ik; geef hem een kans, ga op date, en kijk gewoon eens hoe leuk je avond misschien wel kan zijn?
c) stoppen ermee, dat wordt niks. koop maar een grote kast voor hem waar ie dan uit kan komen springen;)
d) dat is gewoon klote, als jij hem wel leuk vind... maar geen energie mee in steken, want als ie uiteindelijk toegeeft, dan heb je kans dat ie t maar om 1 ding doet, aangezien ie oversext is.

kortom, ik zeg de eerste 2 mannen een kans geven en niet afrekenen op hun vrienden of bel//sms/stalkgedrag...wie weet zijn ze superleuk en heb je er achteraf spijt van dat je hem hebt laten lopen?
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 14:38

Met a) ben ik eigenlijk wel klaar.. Heb de date ook al 2x afgezegd, slecht he Embarassed Maar ik ben gewoon te schijterig om het hem te zeggen. Hij woont ook nog eens ver weg en zo nog wel 10 dingen dat ik denk néé!
b) Van de basisschool/middelbare school. Dus wel zeker 8 jaar geleden al.. Hij zat ook op een andere school toen. Maar ik ben gewoon een beetje bang dat als het niks wordt ofzo, of de date is niks, dat de verhalen dan die hele groep doorgaan.. Heb ik niet zo'n zin in (ze weten er al wel van namelijk).
En ja met C & D moet ik gewoon kappen.. I know. Maar vooral met D is dat érg moeilijk maar het moet gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 15:21

Ik ben weer veilig thuis. Iedereen al in een diepe slaap?

Gast
Gast

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 15:25

nee, ben nog wakker...klaarwakker zelfs!
vriendje is morgen jarig, dus we krijgen morgenavond een hok vol visite, en ik ben nogal erg van dat ik wil dat mn huis netjes en schoon is (terwijl het na t feestje een gigabende is natuurlijk) dus morgen even t hele huis soppen. ben alleen nu zo klaarwakker dat ik het het liefst gewoon nu doe, kan ik morgen lekker uitslapen en met vriendje de hele dag in bed knuffelen..... angel
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 15:27

Reeza schreef:Met a) ben ik eigenlijk wel klaar.. Heb de date ook al 2x afgezegd, slecht he Embarassed Maar ik ben gewoon te schijterig om het hem te zeggen. Hij woont ook nog eens ver weg en zo nog wel 10 dingen dat ik denk néé!
b) Van de basisschool/middelbare school. Dus wel zeker 8 jaar geleden al.. Hij zat ook op een andere school toen. Maar ik ben gewoon een beetje bang dat als het niks wordt ofzo, of de date is niks, dat de verhalen dan die hele groep doorgaan.. Heb ik niet zo'n zin in (ze weten er al wel van namelijk).
En ja met C & D moet ik gewoon kappen.. I know. Maar vooral met D is dat érg moeilijk maar het moet gewoon.

oke, a,c en d begrijp ik volkomen. maar van meneer B, ga er gewoon voor en heb schijt aan wat zn vrienden gaan zeggen? stel jullie vinden elkaar wel leuk na die date, dan nog hebben mensen altijd wel een mening...niks van aantrekken;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 15:28

*Marietje* schreef:nee, ben nog wakker...klaarwakker zelfs!
vriendje is morgen jarig, dus we krijgen morgenavond een hok vol visite, en ik ben nogal erg van dat ik wil dat mn huis netjes en schoon is (terwijl het na t feestje een gigabende is natuurlijk) dus morgen even t hele huis soppen. ben alleen nu zo klaarwakker dat ik het het liefst gewoon nu doe, kan ik morgen lekker uitslapen en met vriendje de hele dag in bed knuffelen..... angel

Klinkt als een goed idee!

Ik ben wel best moe..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:37

Officieel:

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:43

Ik ben te lang niet meer gaan stappen. Ik ben verdorie al de hele dag thuis...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:44

Ik zit "My Sister's Keeper" te kijken en ik geloof dat ik sinds "A Walk To Remember" niet meer zo gehuild heb.... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:45

Die film vond ik echt slecht maar ik geloof dat ik dat soort meningen niet meer mag delen hier op het forum dus mss moet ik mijn mond maar houden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:45

Dat is toch jouw mening, ZvB? Ik wil die film ook nog een keer zien, ondanks jouw mening :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:46

Ik verlang naar een avond in de kroeg..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:48

Ik vond het ook een mooie film en heb ook gehuild (in de bioscoop)

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 12 feb 2011 - 11:49

ABE schreef:Ik zit "My Sister's Keeper" te kijken en ik geloof dat ik sinds "A Walk To Remember" niet meer zo gehuild heb.... Embarassed

Zijn eigenlijk nog twee film's die ik wil zien
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:49

Ik weet het Alex maar mensen zijn daar niet zo van gediend hier Wink. Ergens vond ik het echt jammer want het verhaal is gewoon ontzettend goed. Je kunt er veel uithalen. Totaal nutteloos wordt de verhaallijn in de film door elkaar gegooid. Sommige stukjes duren eindeloos voort terwijl andere veels te snel voorbij vliegen. Oh ja en dan gaat dat meisje dood. Natuurlijk is dat zielig en ik zal ook de eerste zijn om te zeggen dat ik ook heb zitten janken maar je geeft een kind in de film kanker en laat haar dood gaan; natuurlijk is dat zielig... Maar de inhoud van de film had gewoon zo veel meer mee gedaan kunnen worden. Dat is gewoon jammer.

@ Smikkel, heb je leuke kroegen daar? Hoe gaat het 'naar buiten gaan'?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 11:49

Zusje van Bert schreef:Die film vond ik echt slecht maar ik geloof dat ik dat soort meningen niet meer mag delen hier op het forum dus mss moet ik mijn mond maar houden.

Dat mag je best zeggen. Ik weet alleen dat ik erg om de film moet huilen, niet of ik hem ook per definitie goed vind.

Gast
Gast

Bericht  Caresses za 12 feb 2011 - 11:50

Smikkel Wat houdt je tegen om naar de kroeg te gaan?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende