Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
*
Laatst aangepast door Dolores op do 10 feb 2011 - 12:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het erg vervelend voor je dat je er zo'n slechte ervaringen mee hebt! Ik hoop dat je je niets wijs laat maken, je bent het wel waard om naar te luisteren en rekening mee te houden en serieus te nemen! Dat ze je niet voor vol aanzien zegt niks over jou en des te meer over hen!
Laatst aangepast door Merai op do 10 feb 2011 - 12:26; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ik vind jullie lief....
(Merai, zou jij zometeen mij willen ontquoten?)
Gedaan, sorry.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:Ik vind jullie lief....
(Merai, zou jij zometeen mij willen ontquoten?)
Ik heb je reactie gemist, dus kan er ook niets zinnigs over zeggen! Sorry!
Gast- Gast
Dolores, bij jeugdzorg liep ik precies tegen het zelfde aan. Ik werd totaal niet serieus genomen en mijn klacht al helemaal niet. Ik kreeg zelfs een belachelijke reactie op mijn mail
Ze hadden zoveel kunnen leren van mijn klacht.
Ze hadden zoveel kunnen leren van mijn klacht.
Gast- Gast
Absoluut geen sorry, Merai, ik waardeer jullie reacties heel erg...
Ja Smik, en ik hoor het zó vaak. Ze zouden zoveel kunnen leren... maar ze willen gewoon blijven vasthouden dat het aan de gekken ligt....
Ja Smik, en ik hoor het zó vaak. Ze zouden zoveel kunnen leren... maar ze willen gewoon blijven vasthouden dat het aan de gekken ligt....
Gast- Gast
*** nu typ ik de zelfde langse post, is hij weer weg. Ik geloof dat ik het niet mag posten
Gast- Gast
Er zijn wel klachtenorganisaties en overkoepelende dingen...
Laatst aangepast door Dolores op do 10 feb 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, dat snap ik, maar er zijn toch wel mensen die dat op willen zetten die inmiddels wél weer goed in hun vel zitten, maar ook dit soort ervaringen hebben? Of gewoon mensen die het belangrijk vinden?
Ik vind het best wel belangrijk.
Ik vind het best wel belangrijk.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 10 feb 2011 - 12:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik denk niet dat het opzetten an sich het probleem zal zijn.
Maar het feit dat een klachtenprocedure niet zo makkelijk is, en het in dit geval om mensen gaat die zo'n procedure vaak niet aankunnen...
Maar het feit dat een klachtenprocedure niet zo makkelijk is, en het in dit geval om mensen gaat die zo'n procedure vaak niet aankunnen...
Laatst aangepast door Dolores op do 10 feb 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar er wordt toch neem ik aan wel naar iedereen apart gekeken? Wat voor wie de beste oplossing is?
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 10 feb 2011 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee hoor, je krijgt een diagnose, of meer dan eentje, en voor de meeste ziektebeelden zijn er gewoon protocollen.
Gast- Gast
Ik krijg altijd zo'n naar gevoel van dit soort verhalen. Dan wil ik dat allemaal veranderen en oplossen en dat kan dan niet... en dat vind ik dan weer zo irritant.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Smikkell op do 10 feb 2011 - 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Whuh ik snap iets niet..
Ik zie niet een pop up dat ik een nieuw bericht heb, maar die is nergens te vinden?
Ik verstuur een nieuw bericht, en is neit te vinden bij verzonden berichten :S
Ik zie niet een pop up dat ik een nieuw bericht heb, maar die is nergens te vinden?
Ik verstuur een nieuw bericht, en is neit te vinden bij verzonden berichten :S
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: