Nachtcafé 2011
+15
Lotus
ZoeteWitteWijn
Jeanette
Zwerver
May
studiebol
Caresses
JD
Jordana
Merai
Qiara
aniet
Cheesegirl
Try
Toet
19 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Echt?
Haat je sarcasme? Serieus?
Oei, dan worden wij geen vriendjes, want sarcasme en cynisme is echt.... nja, mijn kenmerk ofzo...
En uitleg: heb een nare diagnose gekregen, ben gewoon moedeloos ervan. (niet quoten)
Haat je sarcasme? Serieus?
Oei, dan worden wij geen vriendjes, want sarcasme en cynisme is echt.... nja, mijn kenmerk ofzo...
En uitleg: heb een nare diagnose gekregen, ben gewoon moedeloos ervan. (niet quoten)
Gast- Gast
Smikkell schreef:June = sarcasme
Dolores, wil je er meer over wkijt?
Precies.
Gast- Gast
voor jou, Dolores!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Groepshug voor DoloresJune schreef:Qiara schreef: voor jou, Dolores!
Dat ook inderdaad
Laatst aangepast door Smikkell op do 10 feb 2011 - 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Dolores op do 10 feb 2011 - 12:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat ontzettend klote, Dolores! Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat je door slordigheid van andere mensen zomaar zoveel kostbare tijd verliest.
Gast- Gast
Groepshug voor DoloresSmikkell schreef:
[/quote]
I'm in! Vervelend dat je zo aan het lijntje bent gehouden Dolores!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Dolores op do 10 feb 2011 - 12:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Arrogantie.
Dat is het ergste.
Ze vonden zichzelf het beste.
(ik kan verhalen vertellen erover waar je tot morgenvroeg van gaat fronsen)
Dat is het ergste.
Ze vonden zichzelf het beste.
(ik kan verhalen vertellen erover waar je tot morgenvroeg van gaat fronsen)
Gast- Gast
Echt naar om te horen Do, zonde dat je tijd die je fijn had kunnen besteden daardoor kwijt bent. Wat zit het toch klote in elkaar allemaal
Bah.
Bah.
Gast- Gast
Ik vind het ook vervelend om te horen, Dolores. Wat verschrikkelijk naar! Nog een !
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Jullie zijn lief....
als ik sterker was zou ik een klacht indienen, of een regen klachten...
als ik sterker was zou ik een klacht indienen, of een regen klachten...
Gast- Gast
wat houdt je tegen? Misschien haal je daar kracht of rust uit. het idee dat je er iig iets aan hebt gedaan.
Gast- Gast
Smikkell schreef:wat houdt je tegen? Misschien haal je daar kracht of rust uit. het idee dat je er iig iets aan hebt gedaan.
Idd. En er zijn vast mensen die je daarbij willen helpen (ik ook, klachtenkoning).
Edit: of gewoon het idee dat je ergens tegenaan hebt kunnen schoppen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:wat houdt je tegen? Misschien haal je daar kracht of rust uit. het idee dat je er iig iets aan hebt gedaan.
+1
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Smikkell en Reva. Dan heb je in ieder geval iets gedaan. Misschien ook een manier om het achter je te laten?
Gast- Gast
De zinloosheid ervan.
Want ik weet dat het toch onder het kleed geveegd wordt.
Ik heb al zo weinig vertrouwen en alles, en ik vind mezelf al zo.... *negatievewoordenreeks*, om dan ook niet serieus genomen te worden....
Bv er moest een opname komen, toen zei de afdelingspsych: 'tsja voor jou ga ik die moeite echt niet doen'
Dus dat heb ik besproken, maar dat had ik dan verkeerd opgepakt (hoe kun je dat positief oppakken dan?). Maar omdat eerdere gesprekken nog erger verliepen had ik iemand meegenomen die het ook gehoord had.... en dan nóg ontkennen.....
Want ik weet dat het toch onder het kleed geveegd wordt.
Ik heb al zo weinig vertrouwen en alles, en ik vind mezelf al zo.... *negatievewoordenreeks*, om dan ook niet serieus genomen te worden....
Bv er moest een opname komen, toen zei de afdelingspsych: 'tsja voor jou ga ik die moeite echt niet doen'
Dus dat heb ik besproken, maar dat had ik dan verkeerd opgepakt (hoe kun je dat positief oppakken dan?). Maar omdat eerdere gesprekken nog erger verliepen had ik iemand meegenomen die het ook gehoord had.... en dan nóg ontkennen.....
Gast- Gast
Onvoorstelbaar, Dolores. Zijn er geen algemene plekken waar zoiets gemeld kan worden?
Gast- Gast
Al doen ze er niets mee en al vegen ze het onder alle kleden die er zijn. Jij hebt dan wel het gevoel dat je er iig iets aan hebt gedaan.
Gast- Gast
Dat is ook nog een optie.June schreef:Onvoorstelbaar, Dolores. Zijn er geen algemene plekken waar zoiets gemeld kan worden?
Maar uit ervaring weet ik wel dat ze mensen die ze behandelen niet serieus nemen met een klacht. Ze behandelen je en dus ben je niet 100% bent en nemen je klacht niet serieus.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: