ken je dat?
+13
Thunder
Shopaholic
Printje
groenethee
PapillonRose
koNijntje
Floor
Luce
Tania
liesje
Sanne
Parisienne
Océane
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: ken je dat?
Printje schreef:Linda schreef:Printje schreef:Mmm het klinkt steeds leuker....twee kinderen... Als mevrouw net zo ' goed' slaapt als d'r broer wordt het nog leuk.
Daar zie ik hier ook echt tegenop. Weer zolang gebroken nachten... Ik word al moe als ik er alleen al aan denk...
Haha ik dus ook. Maar ik lees hier zoveel meer dingen dat ik denk mmmm dacht dat het leuk zou zijn maar goed misschien slaapt dame wel veel beter als d'r broer, al vrees ik het ergste. Man en ik zeiden al, we verlengen ons bed naar een 4 pers. Bed.
Man zegt hier ook vaak dat ik veel te negatief denk. Want misschien slaapt deze wel snel door. Nou, ik geloof er geen fluit van en ga ik uit van het ergste.
Ja, die dingen lees ik ook te vaak. Soms wou ik dat we al 1,5 jaar verder waren.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Natuurlijk herkenbaar Het meest vreselijke vond ik de korte en steeds doorbroken nachten en dan nog zijn biologische wekker die altijd om 5 uur gaat. Ik ben zo blij dat ie bij opa en oma kon logeren, anders had ik dat met geen mogelijkheid volgehouden.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Linda schreef:Printje schreef:Linda schreef:Printje schreef:Mmm het klinkt steeds leuker....twee kinderen... Als mevrouw net zo ' goed' slaapt als d'r broer wordt het nog leuk.
Daar zie ik hier ook echt tegenop. Weer zolang gebroken nachten... Ik word al moe als ik er alleen al aan denk...
Haha ik dus ook. Maar ik lees hier zoveel meer dingen dat ik denk mmmm dacht dat het leuk zou zijn maar goed misschien slaapt dame wel veel beter als d'r broer, al vrees ik het ergste. Man en ik zeiden al, we verlengen ons bed naar een 4 pers. Bed.
Man zegt hier ook vaak dat ik veel te negatief denk. Want misschien slaapt deze wel snel door. Nou, ik geloof er geen fluit van en ga ik uit van het ergste.
Ja, die dingen lees ik ook te vaak. Soms wou ik dat we al 1,5 jaar verder waren.
Haha nou hier dus echt precies hetzelfde. Ik zie het veel liever te negatief en dat ik naderhand denk mmm viel wel mee als dat ik, net zoals bij R, van een hele koude kermis thuiskom zeg maar. Ik denk ook hoor, dadelijk weer die ellende met maandenlang gebroken nachten kan het alleen maar meevallen.
Bovendien lees ik hier zoveel van dat soort verhalen dat ik me echt beter voorbereid wil hebben als bij R.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ow, wel gezellig zo samen op de bank in slaap vallen Fiwen .
W.b tweede kindje; hier de eerste paar maanden veel huilen, en dus erg korte nachten. I.c.m. twee kinderen vond ik die periode heel zwaar. Zoon ging toen nog niet naar school èn hij deed (ineens) geen middagslaapje meer. Naarmate dochter ouder werd, ging ze beter slapen. Ook ik werd mer mijzelf (ontzwangeren). Helaas laatste anderhalvee maand is dochter veel aan het spoken.
En dat breekt op...gelukkig tussendoor wel eens een goeie nacht.. En ja, kopjes koffie drinken om wakker te blijven. Of gewoon even lekker naar buiten, frisse neus halen.
Je kunt beter rekening houden met de komende tijd (meer) slaaptekort. Dan kan het altijd meevallen..
Hoop voor jullie een goedslapende baby .
Groene thee
W.b tweede kindje; hier de eerste paar maanden veel huilen, en dus erg korte nachten. I.c.m. twee kinderen vond ik die periode heel zwaar. Zoon ging toen nog niet naar school èn hij deed (ineens) geen middagslaapje meer. Naarmate dochter ouder werd, ging ze beter slapen. Ook ik werd mer mijzelf (ontzwangeren). Helaas laatste anderhalvee maand is dochter veel aan het spoken.
En dat breekt op...gelukkig tussendoor wel eens een goeie nacht.. En ja, kopjes koffie drinken om wakker te blijven. Of gewoon even lekker naar buiten, frisse neus halen.
Je kunt beter rekening houden met de komende tijd (meer) slaaptekort. Dan kan het altijd meevallen..
Hoop voor jullie een goedslapende baby .
Groene thee
groenethee- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 02-01-13
Groene thee; ik ga het daarom deze keer liever wat negatiever bekijken want de vorige keer viel het me allemaal zo vies tegen, een baby. We gaan hier maar denken van ze zal net zoveel huilen als d'r broer, net zo min slapen maar wanneer ze groter zijn is het het vast helemaal waard geweest.
Soms denk ik waren we maar een jaar verder dan is de hoogstwaarschijnlijk moeilijkst tijd alweer voorbij. Maar aan de andere kant weet ik hoe snel het uiteindelijk gaat en dat ze zo groot zijn.
We zeggen ook altijd tegen R wacht maar...als jij 16 bent en om 4 uur thuiskomst van het stappen pakken we je terug..dan willen wij knuffelen, bij je in bed en vooral niet meer slapen. Onze tijd komt nog hahaha
Soms denk ik waren we maar een jaar verder dan is de hoogstwaarschijnlijk moeilijkst tijd alweer voorbij. Maar aan de andere kant weet ik hoe snel het uiteindelijk gaat en dat ze zo groot zijn.
We zeggen ook altijd tegen R wacht maar...als jij 16 bent en om 4 uur thuiskomst van het stappen pakken we je terug..dan willen wij knuffelen, bij je in bed en vooral niet meer slapen. Onze tijd komt nog hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
joh, met een tweede kindje kan het ook heel anders zijn. Ik heb in de 5 maanden dat de jongste er is, één nacht te weinig geslapen en dat was nieuwjaarsnacht
Ik haal iedere nacht tussen de 8 en 10 uur slaap, zowel mijn man als ikzelf hebben nu geen slaaptekort. Bij de oudste wel trouwens, maar daar waren we nog mee bezig om haar in haar eigen bed te laten slapen. Nu beide kinderen bij ons (mogen) slapen, slapen wij zelf ook een stuk beter.
Ik haal iedere nacht tussen de 8 en 10 uur slaap, zowel mijn man als ikzelf hebben nu geen slaaptekort. Bij de oudste wel trouwens, maar daar waren we nog mee bezig om haar in haar eigen bed te laten slapen. Nu beide kinderen bij ons (mogen) slapen, slapen wij zelf ook een stuk beter.
Gast- Gast
Rejoy, dat weet ik maar daar durf ik nog niet op te hopen hahaha. Een baby die slaapt????? Bestaat dat hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Rejoy, dat weet ik maar daar durf ik nog niet op te hopen hahaha. Een baby die slaapt????? Bestaat dat hahaha
Je weet het hè Printje onze oudste sliep alleen maar.. Overdag tig uren en de nachten altijd door! Wij waren dus stierlijk verwend..... De jongste maakt er maar een potje van helaas...
Gast- Gast
JA, idd Printje zo bekeek ik dat ook. En voor hetzelfde heb je een "slaapbaby"..je weet het toch nooit van te voren. En dat is soms ook maar goed . Maar..bovenal...het is hartstikke leuk, hoor twee kindjes. Zeker de interactie tussen beide. Ze gaan steeds meer samen spelen. Ontzettend leuk om te zien
Voor nu, geniet eerst nog maar lekker vd zwangerschap.
Groetjes!
Voor nu, geniet eerst nog maar lekker vd zwangerschap.
Groetjes!
groenethee- Zwijger
Hier ook herkenbaar. Het gaat soms weken goed en slapen we gewoon normaal (van 22:00-6:00) maar dan komt er weer een tandje of is meneer verkouden. Vorige week waren wij ziek en een of andere manier rook hij dat dus meneer kwam ook opeens 6-8 keer per nacht. Dan wil hij gewoon even de speen maar dat kost dan héél veel moeite om er uit te gaan.
Siep schreef:Printje schreef:Rejoy, dat weet ik maar daar durf ik nog niet op te hopen hahaha. Een baby die slaapt????? Bestaat dat hahaha
Je weet het hè Printje onze oudste sliep alleen maar.. Overdag tig uren en de nachten altijd door! Wij waren dus stierlijk verwend..... De jongste maakt er maar een potje van helaas...
Hahaha ja ik weet het. Vergeet ook nooit meer toen op die meeting. S maar slapen en slapen, leek me zo fijn. Hopelijk heeft ons dametje die slaapgenen wel gekregen dan. Voor de rest mag ze zijn zoals d'r broer haha.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Siep schreef:Printje schreef:Rejoy, dat weet ik maar daar durf ik nog niet op te hopen hahaha. Een baby die slaapt????? Bestaat dat hahaha
Hahaha ja ik weet het. Vergeet ook nooit meer toen op die meeting. S maar slapen en slapen, leek me zo fijn. Hopelijk heeft ons dametje die slaapgenen wel gekregen dan. Voor de rest mag ze zijn zoals d'r broer haha.
Ja haha! Hij deed niets anders dan slapen en mensen zeiden toen ik nog zwanger was van hem: "wacht maar totdat de baby er is, dan krijg je het pas druk" toen hij er eenmaal was dacht ik echt wat een onzin, ik had zeeën van tijd, haha
Helaas weet ik nu wel wat er ook bedoeld kan worden
Gast- Gast
Ontzettend herkenbaar. Na 2 jaar alleen maar gebroken nachten ben ik ook echt op aan het raken. Tel daarbij alle niet geslapen nachten van het ziekenhuis erbij op, alle zorgen slapenloze nachten en ik ben een beetje aan het einde van mijn latijn. Iedere nacht tussen tussen 1 en 5 is de jongste wakker. Mijn wekker gaat iedere dag om 7 uur, op werkdagen vroege diensten om 6 uur. Op mijn werk draai ik nu alleen nog maar nachtdiensten en avonddiensten om zo ieder dag naar het revalidatie centrum te kunnen gaan van 9 tot 12, 5 dagen per week. Soms zou ik eens een hele dag willen slapen.
Gast- Gast
Zo, pittig, hoor mama van 2, je situatie ook icm met nachtdiensten. Petje af. Sterkte!
groenethee- Zwijger
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: