ken je dat?
+13
Thunder
Shopaholic
Printje
groenethee
PapillonRose
koNijntje
Floor
Luce
Tania
liesje
Sanne
Parisienne
Océane
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ken je dat?
Ken je dat... dat gevoel geen leuke/lieve moeder te kunnen zijn uit slaapgebrek. Dat elke keer als het even rustig is (eindelijk) je tijdens het zitten, soms zelfs staan, aan het knikkebollen bent. Je kribbiger reageert dan nodig is...
Ik ben zó moe...
Herkenbaar?
Ik ben zó moe...
Herkenbaar?
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ken je dat?
Ja, herkenbaar. Ik ben niet aan het knikkebollen, maar mijn oververmoeidheid zorgt wel voor af en toe een oneerlijke reactie naar mijn dochter toe.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ja, heel herkenbaar.
Onze zoon is zo wisselvallig qua slapen.
Afgelopen nacht heeft hij goed geslapen, van 19.00 tot 08.00 maar dat kan morgen zomaar van 19.00 tot 05.30 zijn waarin hij tussendoor ook nog eens 5-10 keer wakker is. Met de VSM pilletjes gaat het wel wat beter gelukkig maar na een paar van zulke nachten zijn wij echt gebroken.
Hij heeft het ook niet van ons, wij kunnen een gat in de dag slapen en hebben onze slaap ook hard nodig.
We hebben nu "wisseldiensten".
Maar als wij een paar van die nachten gehad hebben kun je ons opvegen en is het echt moeilijk om vrolijk te zijn en normaal naar de kindjes te reageren.
Ik vind dat echt heel erg.
Onze zoon is zo wisselvallig qua slapen.
Afgelopen nacht heeft hij goed geslapen, van 19.00 tot 08.00 maar dat kan morgen zomaar van 19.00 tot 05.30 zijn waarin hij tussendoor ook nog eens 5-10 keer wakker is. Met de VSM pilletjes gaat het wel wat beter gelukkig maar na een paar van zulke nachten zijn wij echt gebroken.
Hij heeft het ook niet van ons, wij kunnen een gat in de dag slapen en hebben onze slaap ook hard nodig.
We hebben nu "wisseldiensten".
Maar als wij een paar van die nachten gehad hebben kun je ons opvegen en is het echt moeilijk om vrolijk te zijn en normaal naar de kindjes te reageren.
Ik vind dat echt heel erg.
Gast- Gast
Jahoor, dat is wel herkenbaar. Dochter heeft afgelopen nacht erg slecht geslapen (waterpokken) en ik heb zo'n zin om nu mijn bed in te duiken, maar ze weigert te slapen... Ik heb even met haar op de bank gezeten en paar boekjes voorgelezen, want echt iets doen nu kost eigenlijk best wel moeite.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
We waren nogal verwend met onze oudste, die sliep eigenlijk altijd wel door. Maar de jongste maakt er een potje van. Nu het winter is zijn ze ook allebei nog eens heel erg verkouden en ze lijken maar niet beter te willen worden. Als het bijna over is worden ze weer opnieuw ziek.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
herkenbaar nu is mijn man nog thuis vakantie en doet nu de dingen die ik normaal altijd doe. dus ik kom nu wat meer aan me rust
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ja heel herkenbaar. M. heeft van 22.30 tot 2.00 geslapen daarna kwam ze bij ons in bed en heeft ze alleen maar liggen draaien en huilen. Vanmorgen viel ze nog in slaap van 7.00 tot 8.00. Ik ben echt zo moe en ongeduldig nu naar de kinderen. Ik moet ook nog werken tot 22.00 en dan morgenochtend er weer om 5.45 uit
Volgens mij zouden we het hier echt veel gezelliger hebben als we is konden slapen. We hebben het wel leuk hoor maar ik heb veel te weinig energie om echt elke dag leuke dingen met ze te doen.
M'n man en ik zijn ook heel geirriteerd naar elkaar, hebben vaak woorden over eigenlijk niks. Zo jammer, en het gaat vast wel weer voorbij maar ik zou zo blij zijn als we weer is een paar weken goed konden slapen.
Volgens mij zouden we het hier echt veel gezelliger hebben als we is konden slapen. We hebben het wel leuk hoor maar ik heb veel te weinig energie om echt elke dag leuke dingen met ze te doen.
M'n man en ik zijn ook heel geirriteerd naar elkaar, hebben vaak woorden over eigenlijk niks. Zo jammer, en het gaat vast wel weer voorbij maar ik zou zo blij zijn als we weer is een paar weken goed konden slapen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas erg herkenbaar ja. Zit tegen oververmoeidheid aan al een paar weken. Als er nou iets van regelmatigheid in zit ok.. Dan kan je lijf daar aan wennen. Maar dat zit er ook gewoon niet bij ons. Bluh. * ooit slaapt 'ie door - ooit slaapt 'ie door*
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Heel erg herkenbaar helaas.. Hier slaapt mijn jongste al maanden niet door, eigenlijk vanaf haar geboorte dus dat is negen maanden lang gebroken nachten...
Ik ben ook zo vreselijk moe.. Alles lijd er onder...
Al kon ik maar eens 1 nacht gewoon doorslapen.. Oef ik zou er een moord voor doen momenteel
Al kon ik maar eens 1 nacht gewoon doorslapen.. Oef ik zou er een moord voor doen momenteel
Gast- Gast
Heel herkenbaar. Knikkebollen nog niet maar ik ben door slaapgebrek, zwangerschap en een vervelende schildklier soms erg onredelijk. Ik heb gewoon geen geduld meer....
Gast- Gast
Ook heel herkenbaar. Door lichamelijke klachten (schildklier, vitaminetekort) sowieso erg moe en jongste slaapt al sinds zijn geboorte onrustig, oudste is echt heel vroeg zijn bed uit. En dan mensen die zeggen dat ik zo geprikkeld ben...hoe zou dat nu komen
Gast- Gast
Heel erg herkenbaar!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Siep schreef:Heel erg herkenbaar helaas.. Hier slaapt mijn jongste al maanden niet door, eigenlijk vanaf haar geboorte dus dat is negen maanden lang gebroken nachten...
Kun je haar niet een nachtje uit logeren brengen? Hebben wij ook een paar keer gedaan de laatste tijd. Heel fijn om weer een keertje door te slapen, helaas werkt het verder niet echt tegen de vermoeidheid daarvoor is 1 of 2 nachten doorslapen niet genoeg.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Parisienne schreef:Ja, herkenbaar. Ik ben niet aan het knikkebollen, maar mijn oververmoeidheid zorgt wel voor af en toe een oneerlijke reactie naar mijndochterzoon toe.
+1, vooral sinds ik zwanger ben heb ik een korter lontje..
(mijn zoontje is wel een super slaper, daardoor komt mijn vermoeidheid niet)
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Tania schreef:Siep schreef:Heel erg herkenbaar helaas.. Hier slaapt mijn jongste al maanden niet door, eigenlijk vanaf haar geboorte dus dat is negen maanden lang gebroken nachten...
Kun je haar niet een nachtje uit logeren brengen? Hebben wij ook een paar keer gedaan de laatste tijd. Heel fijn om weer een keertje door te slapen, helaas werkt het verder niet echt tegen de vermoeidheid daarvoor is 1 of 2 nachten doorslapen niet genoeg.
Toevallig heeft ze afgelopen weekend een nacht bij mijn ouders gelogeerd, wij waren twee dagen weg zonder kinderen, het was heerlijk, alleen sliep ik die nacht wel onrustig en werd ik wakker van stuwing, hèhè...
Gast- Gast
Ook hier herkenbaar! Al ruim een jaar weer gebroken nachten, daar kan ik niet bepaald vrolijk van worden Ben van mezelf al gauw moe, dus gebroken nachten maken dat nog een stukje erger. En dan zitten er wel eens dagen tussen dat ik zo moe ben dat ik weinig geduld kan opbrengen..Dat vind ik helemaal niet leuk, maar ik ben ook maar een mens, en af en toe kan ik door de vermoeidheid weinig hebben. Gelukkig kom ik de meeste dagen gewoon vrij normaal door, al breekt vermoeidheid wel behoorlijk op.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Herkenbaar. Laatste maanden af en aan gebroken nachten gehad. Eerst een kind ziek, dan de andere. En op t moment is de jongste erg moeizaam met inslapen. En 's nachts wordt ze regelmatig wakker en wil dan niet meer slapen. Vermoeiend. En idd slaaptekort maakt je er vaak niet een leuker mens op... Ik probeer er een beetje "in mee te gaan", en te denken het is maar een fase .
groenethee- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 02-01-13
Ook hier herkenbaar, ik blijf pleiten voor een uitknop voor de nachten bij kinderen hahaha.
Hier ook altijd een verkouden ventje in de winter, wij hebben puffers en verder gebruik ik vsm, dat lijkt soms iets te helpen.
Hier ook altijd een verkouden ventje in de winter, wij hebben puffers en verder gebruik ik vsm, dat lijkt soms iets te helpen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Zo herkenbaar....
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Hier ook. Vooral na een aantal slechte nachten of een stressvolle dag deel ik wat vaker een snauw uit.
Gast- Gast
Ja, (helaas) erg herkenbaar, al bijna 3,5 jaar... Maar het gekke is, ik functioneer beter na een gebroken nacht dan na een nacht doorslapen. Mijn lijf zal er wel aan gewend zijn ofzo. Ik ben gewoon duffer na een goede nacht, haha.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mmm het klinkt steeds leuker....twee kinderen... Als mevrouw net zo ' goed' slaapt als d'r broer wordt het nog leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Mmm het klinkt steeds leuker....twee kinderen... Als mevrouw net zo ' goed' slaapt als d'r broer wordt het nog leuk.
Daar zie ik hier ook echt tegenop. Weer zolang gebroken nachten... Ik word al moe als ik er alleen al aan denk...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Linda schreef:Printje schreef:Mmm het klinkt steeds leuker....twee kinderen... Als mevrouw net zo ' goed' slaapt als d'r broer wordt het nog leuk.
Daar zie ik hier ook echt tegenop. Weer zolang gebroken nachten... Ik word al moe als ik er alleen al aan denk...
Haha ik dus ook. Maar ik lees hier zoveel meer dingen dat ik denk mmmm dacht dat het leuk zou zijn maar goed misschien slaapt dame wel veel beter als d'r broer, al vrees ik het ergste. Man en ik zeiden al, we verlengen ons bed naar een 4 pers. Bed.
Printje- Lady Post-a-lot
Ohw heel herkenbaar! Vannacht een hele slechte nacht gehad (niet door J trouwens) en maar 4 uurtjes geslapen en wakker geworden met en duffe hoofdpijn. Tegenwoordig pas ik gewoon mijn programma aan na zo'n nacht anders wordt ik echt gek en is mijn gedult binnen no time op. We zijn vanmorgen alleen even een uurtje weg geweest voor boodschappen en de rest van de dag lekker thuis geweest. Een middagje wat meer de tv aan moet kunnen en J was heerlijk rustig om mij heen aan het scharrelen met wat speelgoed terwijl ik lekker even op de bank lag met een boek en een kop thee (ik vond dat ik dat wel verdiend had ). Uiteindelijk kroop ze tegen me aan om film te kijken en zijn we met z'n tweeën in slaap gevallen op de bank
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: