Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sylvie en Rafael uit elkaar.

+64
Maple
Lejow
June
Eris
Nyx
Toet
Theeleut
Elliot
Shopaholic
Japie
Winegum
Sea of Trees
iloverocknroll1984
liesje
Chocoholic
Pommes
Fortissimo
Sarah1985
Ilovethe90s
Caribbeanlover
Benthe
Gympie
Plien84
Manderijn
Fearie
kajaka88
Kiekeboe
Burn
mauwmauw
JD
Lot
SDL
Antibes
luisa
ekjir@M
diddie
Tania
Summerlovin
Exogenesis
Viva
Guusje
Caro
Guus
Siem
Monte
Parel
Ella
ExpressoB
Bazinga
Mees
SoGood
Mouse10
Carra
Appeltje
Charles
M@niek
Minx
Niekske
Marsy28
girli
Paper Crown
Coco
Rush
Sam
68 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Sylvie en Rafael uit elkaar. - Pagina 4 Empty Re: Sylvie en Rafael uit elkaar.

Bericht  Rush do 3 jan 2013 - 1:42

Tania schreef:Ik vind het wel apart dat als een bekende "sympathieke" voetballer z'n vrouw slaat dat hier gewoon goed gepraat wordt door veel mensen maar als iemand hier op het forum een klap krijgt van haar vriend daar toch heel anders op gereageerd wordt. Komt dat omdat de man dan een onbekende is? Of omdat Sylvie gewoon niet sympathiek gevonden wordt ofzo?
Hoezo goed gepraat? Er wordt toch gezegd dat je niet weet wat er vooraf gespeeld heeft?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 1:51

Ik begrijp je punt Tania. Op het forum wordt vaak direct de man benadeeld, terwijl in dit geval Sylvie's karakter er bij wordt gehaald.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 2:12

Rush schreef:
Tania schreef:Ik vind het wel apart dat als een bekende "sympathieke" voetballer z'n vrouw slaat dat hier gewoon goed gepraat wordt door veel mensen maar als iemand hier op het forum een klap krijgt van haar vriend daar toch heel anders op gereageerd wordt. Komt dat omdat de man dan een onbekende is? Of omdat Sylvie gewoon niet sympathiek gevonden wordt ofzo?
Hoezo goed gepraat? Er wordt toch gezegd dat je niet weet wat er vooraf gespeeld heeft?

Goed praten is misschien niet helemaal de goede omschrijving maar ik vind dat er erg positief over Rafael wordt gepraat terwijl over het algemeen de man in kwestie tot de grond wordt afgebrand als er hier iemand geslagen is. Ik kan het niet goed uitleggen maar ik vind uit de meeste reacties blijken dat er toch wel gedacht wordt dat Sylvie wel iets gedaan zal hebben waardoor hij ging slaan.

En over dat iemand (sorry weet nu even niet meer wie) hem een paar keer ontmoet heeft en het zo'n aardige vent was, dat zegt natuurlijk niks. De meeste mannen die hun vrouw in mekaar slaan zullen gewoon vrienden hebben en gezellig meedoen op feestjes. Ze zijn niet de hele dag alleen maar aan het meppen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx do 3 jan 2013 - 2:48

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat het een bekend koppel is. En rafael nu behoorlijk door het slijk word gehaald. Als het al niet lekker liep kan het net zo'n druppel zijn. Je hoort nu alleen die klap en wat er aan vooraf ging weet je niet. Hier op het forum lees je vaak wat er vanuit de persoon meer is gebeurt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella do 3 jan 2013 - 2:59

Exogenesis schreef:Ik begrijp je punt Tania. Op het forum wordt vaak direct de man benadeeld, terwijl in dit geval Sylvie's karakter er bij wordt gehaald.

Eens, wat zij misschien ook wel of niet gedaan heeft, hij heeft geen recht om haar te slaan.

Ik durf haast te wedden dat als er geen andere mensen bij waren geweest, dan niemand Silvie zou geloven als ze zou zeggen dat ze een klap had gehad.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 3:00

Ja maar wat je hier op het forum leest is natuurlijk ook niet objectief. Ik denk dat als je Sylvie nu haar verhaal zou laten schrijven dat ze ook niet zal schrijven dat ze hem tot op het bot getreiterd heeft en hij haar daarom een klap gaf. Als je de mannen die een vrouw geslagen hebben het verhaal zou laten schrijven wordt het ook een heel ander verhaal.

Ik snap het wel hoor, ik vind Sylvie ook verre van sympathiek overkomen (Rafael trouwens ook) maar het verbaast me gewoon.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Rush do 3 jan 2013 - 3:03

Tania schreef:Ja maar wat je hier op het forum leest is natuurlijk ook niet objectief. Ik denk dat als je Sylvie nu haar verhaal zou laten schrijven dat ze ook niet zal schrijven dat ze hem tot op het bot getreiterd heeft en hij haar daarom een klap gaf. Als je de mannen die een vrouw geslagen hebben het verhaal zou laten schrijven wordt het ook een heel ander verhaal.
Net als dat een forumster dat niet zou doen. Alleen daar wordt niet tegen gezegd dat ze zich vast als een bitch gedragen heeft, waarschijnlijk omdat je voor diegene meer sympathie op kan brengen idd Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania do 3 jan 2013 - 3:05

Rush schreef:
Tania schreef:Ja maar wat je hier op het forum leest is natuurlijk ook niet objectief. Ik denk dat als je Sylvie nu haar verhaal zou laten schrijven dat ze ook niet zal schrijven dat ze hem tot op het bot getreiterd heeft en hij haar daarom een klap gaf. Als je de mannen die een vrouw geslagen hebben het verhaal zou laten schrijven wordt het ook een heel ander verhaal.
Net als dat een forumster dat niet zou doen. Alleen daar wordt niet tegen gezegd dat ze zich vast als een bitch gedragen heeft, waarschijnlijk omdat je voor diegene meer sympathie op kan brengen idd Wink

Dat bedoel ik inderdaad. Zo zullen de meeste mensen dat ook niet zien in hun eigen situatie.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  diddie do 3 jan 2013 - 3:16

M@niek schreef:
Carrie schreef:
M@niek schreef:De foto's die fb staan zijn gemaakt rond de kerstperiode. Hij heeft ook op de radio verteld dat hij met de kerst naar thailand ging!

Ik weet het fijne er (nog) niet van. Ze waren met een groep en zijn daarna ook nog bij haar thuis geweest maar nogmaals ik zie alleen de foto's weet alleen de verhalen nog niet.

Wat met sylvie is gebeurd was met oud&nieuw, wellicht was hij alweer thuis.

Ah zo! Zal wel niks aan de hand zijn dan toch? Ik neem aan dat wanneer ze met een groep waren en daarna bij haar thuis het niet meteen betekent dat hij vreemd is gegaan met je beste vriendin. Als ik iets zou doen met Rafael zou ik dat meteen met mijn beste vriendin delen.

Ik snap eigenlijk niet waarom je daar uberhaubt over speculeert? Of misschien vat ik het
verkeerd op hoor, kan ook.

Nee hoor, ik speculeer helemaal niks. Zover ik weet hebben ze gewoon een gezellige avond gehad. In de zin van gezellig een avondje stappen. De foto's zien er gezellig uit (geen zoenende of gekke dingen foto's haha)

Ik weet welke foto's je bedoelt, we hebben 1 zelfde fb-vriend Wink . Maar dat was toch niet de echte Rafael?
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  Rush do 3 jan 2013 - 3:32

Is er ook een neppe?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Exogenesis do 3 jan 2013 - 3:38

Sylvie en Rafael uit elkaar. - Pagina 4 1347041234
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  ekjir@M do 3 jan 2013 - 3:43

Rush schreef:Is er ook een neppe?

Ja die staat in Madame Tussauds.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 3 jan 2013 - 3:55

Carrie schreef:
Rush schreef: Ik weet niet of we het over dezelfde foto hebben, maar dit; https://twitter.com/sylvievdervaart/status/285850216270278656/photo/1 is Sabia Boulahrouz, de vrouw van dinges.

Ja die foto bedoel ik ook Sylvie en Rafael uit elkaar. - Pagina 4 561177 Is dat de beste vriendin van Moniek? Maar dit was oud&nieuw he, kerst is ervoor. Misschien was hij met kerst met de vriendin van Moniek en is hij optijd weer terug gevlogen. He wat ingewikkeld allemaal.

Who the fuck is Moniek? Ik heb alles doorgelezen en nergens wordt die naam genoemd dus ik begrijp het ff niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 4:01

Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef: Ik weet niet of we het over dezelfde foto hebben, maar dit; https://twitter.com/sylvievdervaart/status/285850216270278656/photo/1 is Sabia Boulahrouz, de vrouw van dinges.

Ja die foto bedoel ik ook Sylvie en Rafael uit elkaar. - Pagina 4 561177 Is dat de beste vriendin van Moniek? Maar dit was oud&nieuw he, kerst is ervoor. Misschien was hij met kerst met de vriendin van Moniek en is hij optijd weer terug gevlogen. He wat ingewikkeld allemaal.

Who the fuck is Moniek? Ik heb alles doorgelezen en nergens wordt die naam genoemd dus ik begrijp het ff niet.
Dat is een forumster hier

Gast
Gast

Bericht  diddie do 3 jan 2013 - 4:03

Rush schreef:Is er ook een neppe?

Vast wel, maar ik bedoelde een look-a-like.
Maar zeker weten doe ik het niet, was er helaas niet zelf bij....
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  Viva do 3 jan 2013 - 5:33

_Jackie schreef:
Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:

Who the fuck is Moniek
? Ik heb alles doorgelezen en nergens wordt die naam genoemd dus ik begrijp het ff niet.
Dat is een forumster hier

Laughing M@niek
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Sam do 3 jan 2013 - 7:10

Ik vind het wel echt erg dat er over huiselijk geweld wordt gesproken, terwijl hij haar 1 klap heeft gegeven.
Er is niet bekend hoe of wat verder. Waarschijnlijk komt de helft uit een duim.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Caribbeanlover do 3 jan 2013 - 8:09

Wie zegt dat het niet vaker is gebeurd?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 8:11

Caribbeanlover schreef:Wie zegt dat het niet vaker is gebeurd?!
En wie zegt van wel? Wees voorzichtig met zulke uitlatingen.

Gast
Gast

Bericht  Sam do 3 jan 2013 - 8:18

Lennox schreef:
Caribbeanlover schreef:Wie zegt dat het niet vaker is gebeurd?!
En wie zegt van wel? Wees voorzichtig met zulke uitlatingen.

Precies.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  luisa do 3 jan 2013 - 8:36

Sam schreef:Ik vind het wel echt erg dat er over huiselijk geweld wordt gesproken, terwijl hij haar 1 klap heeft gegeven.
1 klap als huiselijk geweld betitelen klinkt misschien zwaar, maar ook 1 klap is nou eenmaal wel huiselijk geweld. Of er wel of niet meerdere klappen aan vooraf zijn gegaan vind ik verder niet belangrijk. Ik zal ook na 1 klap scheiden, al helemaal als het in bijzijn van vrienden gebeurt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Sam do 3 jan 2013 - 9:38

luisa schreef:
Sam schreef:Ik vind het wel echt erg dat er over huiselijk geweld wordt gesproken, terwijl hij haar 1 klap heeft gegeven.
1 klap als huiselijk geweld betitelen klinkt misschien zwaar, maar ook 1 klap is nou eenmaal wel huiselijk geweld. Of er wel of niet meerdere klappen aan vooraf zijn gegaan vind ik verder niet belangrijk. Ik zal ook na 1 klap scheiden, al helemaal als het in bijzijn van vrienden gebeurt.

Echt ja? Als ik een goed huwelijk heb moet er voor mij echt wel meer gebeuren dan 1 klap.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 9:42

Wij weten natuurlijk niet of hij haar wekelijks alle hoeken van de kamer laat zien, of eenmalig ontploft is en dat dit de eerste en enige keer was. Maar ik vind het wel een tikje verontrustend dat het in het openbaar gebeurd is. Meestal zullen mensen zich in het openbaar (van beide kanten) net iets meer beheersen dan in privésfeer, dus ik vermoed eigenlijk wel dat het wellicht thuis ook al vaker gebeurd is.

Het lijkt me stug dat Sylvie in het openbaar precies Rafaël zo ver in het nauw gedreven heeft dat hij net nu ontploft is, ik denk dat Sylvie (als ze al een vervelend wicht zou zijn en het haar schuld zou zijn) dat niet zo snel in het openbaar het extreemst zou doen. Ik heb dus het gevoel dat het meer van zijn kant zou komen en al vaker gebeurd is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Sam do 3 jan 2013 - 9:46

Nare situatie is het sowieso.
Vind het vooral zielig voor hun kindje.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Bericht  luisa do 3 jan 2013 - 9:48

Sam schreef:
luisa schreef:

Echt ja? Als ik een goed huwelijk heb moet er voor mij echt wel meer gebeuren dan 1 klap.

Ja, als mijn man mij een klap geeft betekent dat mijn huwelijk kennelijk toch niet zo goed is als ik denk. En helemaal dus niet als hij dit in het openbaar doet. Is ver over mijn grens en dat zal ik denk ik niet overeen kunnen stappen, ook omdat ik geloof er altijd de angst zal zijn dat er een herhaling komt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: