Sylvie en Rafael uit elkaar.
+64
Maple
Lejow
June
Eris
Nyx
Toet
Theeleut
Elliot
Shopaholic
Japie
Winegum
Sea of Trees
iloverocknroll1984
liesje
Chocoholic
Pommes
Fortissimo
Sarah1985
Ilovethe90s
Caribbeanlover
Benthe
Gympie
Plien84
Manderijn
Fearie
kajaka88
Kiekeboe
Burn
mauwmauw
JD
Lot
SDL
Antibes
luisa
ekjir@M
diddie
Tania
Summerlovin
Exogenesis
Viva
Guusje
Caro
Guus
Siem
Monte
Parel
Ella
ExpressoB
Bazinga
Mees
SoGood
Mouse10
Carra
Appeltje
Charles
M@niek
Minx
Niekske
Marsy28
girli
Paper Crown
Coco
Rush
Sam
68 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Sylvie en Rafael uit elkaar.
Harrison schreef:Is hij een kamper joh? Dacht dat ie "gewoon" uit beverwijk kwam.
Heb ooit bij een programma jeugdfoto's van hem gezien.. Met broertjes met allemaal een matje in een trainingspak!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
diddie schreef:M@niek schreef:Carrie schreef:M@niek schreef:De foto's die fb staan zijn gemaakt rond de kerstperiode. Hij heeft ook op de radio verteld dat hij met de kerst naar thailand ging!
Ik weet het fijne er (nog) niet van. Ze waren met een groep en zijn daarna ook nog bij haar thuis geweest maar nogmaals ik zie alleen de foto's weet alleen de verhalen nog niet.
Wat met sylvie is gebeurd was met oud&nieuw, wellicht was hij alweer thuis.
Ah zo! Zal wel niks aan de hand zijn dan toch? Ik neem aan dat wanneer ze met een groep waren en daarna bij haar thuis het niet meteen betekent dat hij vreemd is gegaan met je beste vriendin. Als ik iets zou doen met Rafael zou ik dat meteen met mijn beste vriendin delen
Ik snap eigenlijk niet waarom je daar uberhaubt over speculeert? Of misschien vat ik het
verkeerd op hoor, kan ook.
Nee hoor, ik speculeer helemaal niks. Zover ik weet hebben ze gewoon een gezellige
avond gehad. In de zin van gezellig een avondje stappen. De foto's zien er gezellig uit (geen zoenende of gekke dingen foto's haha)
Ik weet welke foto's je bedoelt, we hebben 1 zelfde fb-vriend . Maar dat was toch niet
de echte Rafael?
Haha wat grappig. Hebben wij dan ook dezelfde vriendin?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:diddie schreef:M@niek schreef:Carrie schreef:M@niek schreef:De foto's die fb staan zijn gemaakt rond de kerstperiode. Hij heeft ook op de radio verteld dat hij met de kerst naar thailand ging!
Ik weet het fijne er (nog) niet van. Ze waren met een groep en zijn daarna ook nog bij haar thuis geweest maar nogmaals ik zie alleen de foto's weet alleen de verhalen nog niet.
Ah zo! Zal wel niks aan de hand zijn dan toch? Ik neem aan dat wanneer ze met een groep waren en daarna bij haar thuis het niet meteen betekent dat hij vreemd is gegaan met je beste vriendin. Als ik iets zou doen met Rafael zou ik dat meteen met mijn beste vriendin delen
Ik snap eigenlijk niet waarom je daar uberhaubt over speculeert? Of misschien vat ik het
Nee hoor, ik speculeer helemaal niks. Zover ik weet hebben ze gewoon een gezellige
avond gehad. In de zin van gezellig een avondje stappen. De foto's zien er gezellig uit (geen zoenende of gekke dingen foto's haha)
Ik weet welke foto's je bedoelt, we hebben 1 zelfde fb-vriend . Maar dat was toch niet
de echte Rafael?
Ik denk het wel, jij bedoelt de foto's van L. toch? Die ken ik verder niet, maar wel iemand die op de foto gereageerd had. Vandaar dat ik het zag,haha.
En jij komt volgens mij uit R., en ik oorspronkelijk ook .
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10
diddie schreef:M@niek schreef:diddie schreef:M@niek schreef:Carrie schreef:M@niek schreef:De foto's die fb staan zijn gemaakt rond de kerstperiode. Hij heeft ook op de radio verteld dat hij met de kerst naar thailand ging!
de echte Rafael?
Ik denk het wel, jij bedoelt de foto's van L. toch? Die ken ik verder niet, maar wel iemand die op de foto gereageerd had. Vandaar dat ik het zag,haha.
Ja klopt! Ik bedoel idd de foto's van L. Ik woon idd nog in R. Ken jij mij ook of ik jouw?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:diddie schreef:M@niek schreef:diddie schreef:M@niek schreef:Carrie schreef:M@niek schreef:De foto's die fb staan zijn gemaakt rond de kerstperiode. Hij heeft ook op de radio verteld dat hij met de kerst naar thailand ging!
de echte Rafael?
Ja klopt! Ik bedoel idd de foto's van L. Ik woon idd nog in R. Ken jij mij ook of ik jouw?
Nee, ken jou niet maar we hebben 1 of 2 dezelfde vrienden op Facebook. Jij kent mij trouwens ook niet hoor. R. is en blijft een dorp he !
diddie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10
Lennox schreef:En wie zegt van wel? Wees voorzichtig met zulke uitlatingen.Caribbeanlover schreef:Wie zegt dat het niet vaker is gebeurd?!
Waarom zou ik? Ik vraag het mij toch alleen maar af en tenslotte weten wij verder niks dus het zou heel goed kunnen hoor!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Dubbel
Laatst aangepast door Carrie op do 3 jan 2013 - 21:11; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Antibes schreef:Wij weten natuurlijk niet of hij haar wekelijks alle hoeken van de kamer laat zien, of eenmalig ontploft is en dat dit de eerste en enige keer was. Maar ik vind het wel een tikje verontrustend dat het in het openbaar gebeurd is. Meestal zullen mensen zich in het openbaar (van beide kanten) net iets meer beheersen dan in privésfeer, dus ik vermoed eigenlijk wel dat het wellicht thuis ook al vaker gebeurd is.
Het lijkt me stug dat Sylvie in het openbaar precies Rafaël zo ver in het nauw gedreven heeft dat hij net nu ontploft is, ik denk dat Sylvie (als ze al een vervelend wicht zou zijn en het haar schuld zou zijn) dat niet zo snel in het openbaar het extreemst zou doen. Ik heb dus het gevoel dat het meer van zijn kant zou komen en al vaker gebeurd is.
Hier! Antibes vraagt het zichzelf ook af en krijgt ze daar commentaar op............nee. Omdat ik het alleen maar suggereer krijg ik dat wel!
Caribbeanlover- Ratel
M@niek schreef:diddie schreef:
de echte Rafael?
Was het nou wel de echte Rafael of niet?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Antibes schreef:Wij weten natuurlijk niet of hij haar wekelijks alle hoeken van de kamer laat zien, of eenmalig ontploft is en dat dit de eerste en enige keer was. Maar ik vind het wel een tikje verontrustend dat het in het openbaar gebeurd is. Meestal zullen mensen zich in het openbaar (van beide kanten) net iets meer beheersen dan in privésfeer, dus ik vermoed eigenlijk wel dat het wellicht thuis ook al vaker gebeurd is.
Het lijkt me stug dat Sylvie in het openbaar precies Rafaël zo ver in het nauw gedreven heeft dat hij net nu ontploft is, ik denk dat Sylvie (als ze al een vervelend wicht zou zijn en het haar schuld zou zijn) dat niet zo snel in het openbaar het extreemst zou doen. Ik heb dus het gevoel dat het meer van zijn kant zou komen en al vaker gebeurd is.
Hier! Antibes vraagt het zichzelf ook af en krijgt ze daar commentaar op............nee. Omdat ik het alleen maar suggereer krijg ik dat wel!
Is het je nou nog steeds nooit opgevallen dat het meestal niet gaat om wát je zegt, maar om hoe je dat zegt? C'est le ton qui fait la musique!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Doet er niet toe, het komt op hetzelfde neer!
Caribbeanlover- Ratel
Doet er wel degelijk toe. Maargoed, ik forum al 7 jaar, die boodschap probeert men je al zeker 7 jaar mee te geven... Maar helaas.Caribbeanlover schreef:Doet er niet toe, het komt op hetzelfde neer!
Gast- Gast
Dat vind jij
Caribbeanlover- Ratel
En meerderen met mij. Beter: jij bent de enige die dat níét vindt.
Gast- Gast
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zeg. Hoe zou het eigenlijk met Raf en Syl gaan?
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
CBL: inderdaad, de manier WAAROP je het zegt is waarom mensen altijd op jou reageren
Ik word wel beetje moe van al die speculaties hoor. Niet jullie, maar de Telegraaf met name. Evert Santegoeds heeft óveral een mening over (en ik 1 keer weet ik welk beroep jij moet gaan doen CBL), een medium is erbij gehaald die de breuk veroorzaakt heeft, dan die Nikki Plessen. Het kan ook gewoon zo zijn dat het 2 mensen waren die verliefd waren en waarvan de liefde nu over is. Of zij nou mediageil is en hij een kamper, doet er helemaal niet toe. We stonden er niet naast dus ook speculeren over dat slaan is iets wat je gewoon niet kunt maken. Zij heeft het hem schijnbaar al vergeven dus zo vreselijk ernstig zal het wel niet zijn. De hele media geilt hierop, echt vreselijk voor ze. En voor hun zoontje. Ik vind het jammer dat ze uit elkaar zijn.
Ik word wel beetje moe van al die speculaties hoor. Niet jullie, maar de Telegraaf met name. Evert Santegoeds heeft óveral een mening over (en ik 1 keer weet ik welk beroep jij moet gaan doen CBL), een medium is erbij gehaald die de breuk veroorzaakt heeft, dan die Nikki Plessen. Het kan ook gewoon zo zijn dat het 2 mensen waren die verliefd waren en waarvan de liefde nu over is. Of zij nou mediageil is en hij een kamper, doet er helemaal niet toe. We stonden er niet naast dus ook speculeren over dat slaan is iets wat je gewoon niet kunt maken. Zij heeft het hem schijnbaar al vergeven dus zo vreselijk ernstig zal het wel niet zijn. De hele media geilt hierop, echt vreselijk voor ze. En voor hun zoontje. Ik vind het jammer dat ze uit elkaar zijn.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Carrie schreef:Ja maar "de opmerking van Charles" was gewoon een grapje. Daar hoeft helemaal niet serieus over gediscussieerd worden.
Hahahaahahhahah .
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik dacht al, waaaarom heeft dit topic 10 pagina's
Edit:ik had alleen de laatste pagina gelezen maar het gaat blijkbaar wel nog steeds over Rafael en Sylvie. Voor zover mijn nutteloze bijdrage haha!
Edit:ik had alleen de laatste pagina gelezen maar het gaat blijkbaar wel nog steeds over Rafael en Sylvie. Voor zover mijn nutteloze bijdrage haha!
De prive heeft er 40 pagina's aan besteedt. Bizar!
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:De prive heeft er 40 pagina's aan besteedt. Bizar!
Het is zelfs een speciale uitgave. De 'normale' prive was er woensdag al. Vanochtend lag de special edition bij onze winkel op de stoep...
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
kajaka88 schreef:Coco schreef:De prive heeft er 40 pagina's aan besteedt. Bizar!
Het is zelfs een speciale uitgave. De 'normale' prive was er woensdag al. Vanochtend lag de special edition bij onze winkel op de stoep...
Gaat echt te ver..
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Vraag me trouwens wel af of ze op huwelijkse voorwaarden zijn getrouwd.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Oh die Sylvie!
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?
» Tenen aan elkaar
» Help elkaar aan vacatures
» Sylvie en Raphael gaan scheiden?
» Sylvie Meis (Van der Vaart) zwanger van 2e kindje?
» Tenen aan elkaar
» Help elkaar aan vacatures
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: