Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ok, ok ik word sentimenteel

+6
Le Chat Noir
Parel
Fearie
Parisienne
-Ieniemienie-
Lejow
10 plaatsers

Ga naar beneden

Ok, ok ik word sentimenteel Empty Ok, ok ik word sentimenteel

Bericht  Lejow ma 31 dec 2012 - 0:30

In het kader van, dan kan Lejow niet achterblijven, open ik ook maar even een topic.
Ik word gewoon sentimenteel/emotioneel van al die 'mooie' topics die jullie openen vandaag.
Wat is er in 2012 toch ook weer een hoop gebeurd op het forum.
Mooie dingen, heftige dingen, verdrietige dingen.
Er zijn veel kindjes geboren, maar het is ook bij velen helaas niet goed gegaan en een paar meiden die nog steeds vurig hopen op het krijgen van een kindje.

Wat ik in het topic van LCN ook schreef, god wat gun ik jullie een positieve test in 2013, een vervolgens natuurlijk een voorspoedige zwangerschap. Ik wou dat ik er met een toverstafje voor kon zorgen dat het bij jullie gewoon zo raak was!

En dan ons eigen jaar...
Zo proost je aan het einde van het jaar op een mooi 2012, papa en mama worden in april en genieten van onze kleine meid.
na 25 weken voelde ik me eindelijk wat beter in de zwangerschap en was ik niet meer continu misselijk.
En toen waren we een maand later papa en mama, en nou ja goed, jullie weten als geen ander hoe dat allemaal is verlopen.
Wederom (al is het misschien voor de 9834893 x) wil ik jullie bedanken voor alle steun, het mooie pakket met cadeaus en alle kaartjes en berichtjes en bezoekjes die ik heb mogen krijgen.
Mede dankzij jullie hebben wij ons er zo doorheen kunnen slaan, en als ik een mindere dag had/heb, kon ik ook hier mijn verhaal kwijt en stond ook dat weer vol bemoedigende woorden.

Ik hoop dat we in 2013 zo verder kunnen gaan met elkaar, zo af en toe barst het bommetje even op het forum en komt er een rel, maar ik denk dat we bij elkaar toch een mooie club meiden zijn!!!
En we mogen zeker trots zijn op ons zelf denk ik zo.

Lieve allemaal
Ik wens jullie niets dan goeds in 2013, mogen al jullie dromen uitkomen in de hoop dat je over exact een jaar terug kunt kijken op alle prachtige dingen die je in 2013 hebt meegemaakt

hug hug van Lejow en hug hug van kleine grote B!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ok, ok ik word sentimenteel Empty Re: Ok, ok ik word sentimenteel

Bericht  -Ieniemienie- ma 31 dec 2012 - 1:22

Dikke knuffel!!!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Parisienne ma 31 dec 2012 - 1:23

Ook voor jou een dikke knuffel van N. en mij! hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fearie ma 31 dec 2012 - 1:28

Ook vanaf hier een knuffel voor iedereen van ons. Ik ga geen topics meer lezen, want zometeen barst ik in janken uit, emotionele dweil dat ik ben haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Parel ma 31 dec 2012 - 1:49

Lieve Lejow, ik snap dat het soms moeilijk is om niet achteruit te kijken, maar blijf zo trots vooruit kijken als dat je nu doet, het verleden zal je nooit vergeten maar jullie zijn er sterker dan ooit uitgekomen. Geniet met volle teugen, en laat het verleden niet het heden overrulen (en dat zeg ik, haha), jullie doen het hartstikke goed!

Ik gun de meiden die al zolang bezig zijn, al dan niet hopend op een goede zwangerschap dan wel hopend op uberhaupt een zwangerschap, dat 2013 een magistraal jaar voor jullie mag worden!

Voor de rest denk ik dat wij hier op het forum, en zeker in deze pijler, ontzettend trots mogen zijn op hoe we allemaal ons leven leven en elkaar steunen door middel van mooie woorden, of virtuele knuffels.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Le Chat Noir ma 31 dec 2012 - 1:56

Dankjewel Lejow en ik ben heel blij dat het nu zo goed met jullie gaat! Jij ook veel goeds voor het komende jaar, met je gezinnetje!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  LDJ ma 31 dec 2012 - 1:57

Lejow; jullie mogen ontzettend trots zijn op jullie mooie dochter en op jullie zelf!!
B. En jullie hebben jullie overal ontzettend goed doorheen geslagen, geweldig.

Ook ik hoop dat juist de meiden die al zo lang bezig zijn snel zwanger mogen worden!!

Zelf ben ik een emotionele dweil vandaag terug kijkend op afgelopen jaar.
Plotseling zwanger, daaraan moeten wennen, maar een goede zwangerschap gehad en het overweldigende gevoel om moeder te mogen zijn en zo verliefd op onze dochter <3 .

Dikke knuffel voor iedereen hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Creabea_28 ma 31 dec 2012 - 3:48

Parel schreef:Lieve Lejow, ik snap dat het soms moeilijk is om niet achteruit te kijken, maar blijf zo trots vooruit kijken als dat je nu doet, het verleden zal je nooit vergeten maar jullie zijn er sterker dan ooit uitgekomen. Geniet met volle teugen, en laat het verleden niet het heden overrulen (en dat zeg ik, haha), jullie doen het hartstikke goed!

Ik gun de meiden die al zolang bezig zijn, al dan niet hopend op een goede zwangerschap dan wel hopend op uberhaupt een zwangerschap, dat 2013 een magistraal jaar voor jullie mag worden!

Voor de rest denk ik dat wij hier op het forum, en zeker in deze pijler, ontzettend trots mogen zijn op hoe we allemaal ons leven leven en elkaar steunen door middel van mooie woorden, of virtuele knuffels.

Hier ben ik het 100% mee eens!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Printje ma 31 dec 2012 - 3:52

Prachtig geschreven lejow, hele dikke knuffel voor jou en je prachtige dochter!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Happydobby ma 31 dec 2012 - 4:24

hug

Happydobby